PC inbouwen in auto

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
RSdude
Contacteer:

ik zie het nut niet in om een gevoelig onderdeel als een pc in me kofferbak te bouwen.

electriciteit, temperatuur, vocht, magnetisme

is allemaal niet echt goed voor zo'n ding.

waarom niet gewoon een 12v dvd speler inbouwen met mp3 en divx/xvid afspeel mogelijkheid.
Tijn
Contacteer:

MacMouse schreef:
Tijn schreef:als je nou een linkkabeltje voor je telefoon aan je laptop hebt he, is er dan ook software om je pc in een handsfree carkit te veranderen ?
Nog mooier, als je een bleutooth telefoon hebt, kun je deze met een bleutooth stickie (van bv mycom , 35 euro) ook met je pc verbinden. Heb je dus zodra je je auto binnen stapt een connectie met je pc. Bellen gaat dan via de mic en boxen van je pc..
welke software kan je hier voor gebruiken ?
there is no spoon.
Tijn
Contacteer:

RSdude schreef:ik zie het nut niet in om een gevoelig onderdeel als een pc in me kofferbak te bouwen. waarom niet gewoon een 12v dvd speler inbouwen met mp3 en divx/xvid afspeel mogelijkheid.
een pc is goedkoper dan een car-dvd + navigatiesysteem, nog even los van de veel grotere mp3 opslagmogelijkheden. Kijk maar eens wat een sony hu kost met HD er in... daar heb je de hele setup al voor compleet.
RSdude schreef:electriciteit,
heeft hij nodig ...
RSdude schreef:temperatuur
isoleren
RSdude schreef:vocht
kitten
RSdude schreef:magnetisme
geen koperen spoel om je pc heen winden nee, maar anders zou ik niet weten waar magnetisme een probleem moest vormen in een auto....
there is no spoon.
Sanderclioll

Tijn schreef:
MacMouse schreef:
Tijn schreef:als je nou een linkkabeltje voor je telefoon aan je laptop hebt he, is er dan ook software om je pc in een handsfree carkit te veranderen ?
Nog mooier, als je een bleutooth telefoon hebt, kun je deze met een bleutooth stickie (van bv mycom , 35 euro) ook met je pc verbinden. Heb je dus zodra je je auto binnen stapt een connectie met je pc. Bellen gaat dan via de mic en boxen van je pc..
welke software kan je hier voor gebruiken ?
Heb je geen aparte software voor nodig.
Bij de dongle die ik heb (van de mycom) zit gewoon de driver, die installeert wat tools. en daarmee kan je dit doen. Hij maakt er een virtuele compoort van, dus met andere programma's is er ook nog wel wat mee te doen denk ik...
Tijn
Contacteer:

there is no spoon.
Roy
Moderator

Tijn ik had gevraagd of je die foto's van mijn 5 nog niet wilde plaatsen :(
5 GT Turbo '88 GT5
Tijn
Contacteer:

:lol: sorry kon het niet laten ....
there is no spoon.
Roy
Moderator

:lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Ferdy
Über-Spammer

ziet er wel netjes uit zo
Douwe

Nice....alleen is het niet een beetje lastig om te zien en bedienen voor de bestuurder?
Tijn
Contacteer:

die moet sturen....
there is no spoon.
1nsane

je kan eens op het forum (GoT staat onder community op de hoofdpagina) van tweakers.net kijken, en dan bij harde waren en dan Casemodding & design, daar loopt een breed topic over pc inbouwen in je scheurijzer
Plaats reactie