plaats oliesensor

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Gast

Hallo ik ben de trotse bezitter van een renault megane van 96. ik ben eigenlijk op zoek naar een bedradingsschema van deze wagen omdat ik een alarm installatie gekocht heb en deze wil inbouwen, met pijn en moeite heb ik de kabelboom doorgemeten nu hoef ik nog maar 3 draadjes waarvan 1tje naar de oliesensor of naar de startmotor moet. zodra de moter gestart is moet op deze draad +12V komen. mijn vraag is waar kan ik deze vinden en zijn er fotos van beschikbaar op inet of heeft iemand een bedradingsschema? :wink:
dimi

anders pak je toch iedere andere willekeurige draad waar 12V op komt te staan als je contact aan staat (denk aan radio, acc.stand ed). Is alleen maar om er voor te zorgen dat alarm niet ingeschakeld kan worden als je auto op contact staat/motor draait.
Strijder

Op mijn bedrading van pioneer zit idd een draad (met n rubber dopje erop) waar altijd 12 volt op staat als je contact op stand 2 of 3 staat.
Gast

ik heb m al aan de gang gekregen de oliesensor draad achter het relais van de injectie gezet
http://www.camco-security.nl/index.php? ... ategorie=1 rs-650. het werkt nu perfect :worship: :wink:
Plaats reactie