Jeroen schreef:Hier kun je het hele verhaal terug lezen.
http://www.meganecoupe.nl/forum/index.php?topic=2816.0
(ps, dit is van ons oude forum, wordt niet meer gebruikt, alleen voor waardevolle info is het nog te lezen)
echt bizzar

Jeroen schreef:Hier kun je het hele verhaal terug lezen.
http://www.meganecoupe.nl/forum/index.php?topic=2816.0
(ps, dit is van ons oude forum, wordt niet meer gebruikt, alleen voor waardevolle info is het nog te lezen)
Badhuis gasten......ook 5 poolse vrouwen bij betrokken geweest....Steven schreef:Sja er is hier laatst ook een porsche verongelukt met 2 gasten van 23, shit happens.... riscio van het vak
Dream on!!spitsoor schreef:wat un verhaal zeg pff zoiets hoop je idd nooit mee te maken ff wat anders die velgen zien er onbeschadigd uit zijn ze te koopmaar zonder dolle egt niet tof
Das zeker dat stukje viaduct bij Madurodam.Madmaus schreef:Hier tijdje geleden een Aston Martin Vanquish, tegen een boom aan. Bestuurder ook harstikke dood. En dan rijd je in een auto van 300.000 euro binnen de bebouwde kom. Op het zelfde stuk trouwens 2 jaar geleden een renaultje 5. Met bestuurder en hond. Gevaarlijk stukje daarzo.
Ja klopt ja! Er hangt nog steeds een foto van die man! Motorblok was op de weg daaronder terrecht gekomen! Dat was toch ook een clublid?Chris schreef:Das zeker dat stukje viaduct bij Madurodam.Madmaus schreef:Hier tijdje geleden een Aston Martin Vanquish, tegen een boom aan. Bestuurder ook harstikke dood. En dan rijd je in een auto van 300.000 euro binnen de bebouwde kom. Op het zelfde stuk trouwens 2 jaar geleden een renaultje 5. Met bestuurder en hond. Gevaarlijk stukje daarzo.
Er stonden toen foto's van die GT Turbo op deze site, motorblok lag eruit.....
Die porsche hebben ze uit elkaar geknipt om die jongens eruit te kunnen halen....ik weet niet of die nog in te ruilen was...Ronnie B. schreef:Dat verhaal met die porshe met 2 doden is volgens mij die porshe die bij tjabel ingeruild was.
Daar rij ik ook dagelijks langs, hangt idd nog steeds een foto van die man aan het hek, en bloemen erbij, en is toch inderdaad al meer dan 2 jaar geledenMadmaus schreef:Ja klopt ja! Er hangt nog steeds een foto van die man! Motorblok was op de weg daaronder terrecht gekomen! Dat was toch ook een clublid?Chris schreef:Das zeker dat stukje viaduct bij Madurodam.Madmaus schreef:Hier tijdje geleden een Aston Martin Vanquish, tegen een boom aan. Bestuurder ook harstikke dood. En dan rijd je in een auto van 300.000 euro binnen de bebouwde kom. Op het zelfde stuk trouwens 2 jaar geleden een renaultje 5. Met bestuurder en hond. Gevaarlijk stukje daarzo.
Als dat zo isP@TB@D schreef:misschien niet zo'n leuke toevoeging. Deze gozer werkte in een hele bekende discotheek in zoetermeer. En een kennis van mij die daar ook werkte vertelde mij dat hij na zijn werk in de n8t gewoon met een bakkie op naar huis ging en datr dit hoogstwaarschijnlijk deze nacht ook gebeurd is
[img]http://www.haagschecourant.nl/gfx/gfx_n ... -69839.jpg[/img]Chris schreef:Das zeker dat stukje viaduct bij Madurodam.Madmaus schreef:Hier tijdje geleden een Aston Martin Vanquish, tegen een boom aan. Bestuurder ook harstikke dood. En dan rijd je in een auto van 300.000 euro binnen de bebouwde kom. Op het zelfde stuk trouwens 2 jaar geleden een renaultje 5. Met bestuurder en hond. Gevaarlijk stukje daarzo.
hij is dan ook doodRick D. schreef:Das nog eens een vlotte motor demontage
het zal wel niet zo bedoeld zijn...P@TB@D schreef:hij is dan ook doodRick D. schreef:Das nog eens een vlotte motor demontage
okeRick D. schreef:Das ook niet zo bedoeld P@tP@TB@D schreef:hij is dan ook doodRick D. schreef:Das nog eens een vlotte motor demontage
sja als je van zijn muziek houdMadmaus schreef:Me zus haar Twingo vorige week opengebroken.
Voor jawel hier komt het:
50 cent!!!
Moet toch niet gekker worden.![]()
Die pepperspray is voor bij de alcoholcontroles?Madmaus schreef:
Echt lomp joh, alles laten liggen. Ze heeft allemaal van die knuffeltjes in der auto. Paar cd's een busje peperspray en een een lifehamer.
Wat nemen ze mee de 50 cent die ze voor de winkelwagentjes in der auto heeft.