klopt..maar hij was toch al voorgekeurd daarvoor? Dan gaan ze echt niet nog eens alles nakijken...Ron(nie) schreef:Succes dan, apk stelt eigenlijk ook geen fuck voor, bij mij keken ze de remmen na, de banden en de verlichting en hij tikte ff ergens bij mijn voorwielen tegen aan, wat precies weet ik niet, lijkt me erg weinig voor apk of niet??Ferdy schreef:mijn auto gaat 6 januari voor het eerst naar de apk
Friday Nightmeeting Oss I
ghehePaulRSi schreef:wie is fabian? je nieuwe 'lover' ?
en ferdy bedoelt: dat ie waarschijnlijk zonder zn barrel komt
hoop da'k mn barrel dan al goedgekeurd terugheb !
is jouw hok dan ook alweer rijdbaar ?
toppieRon(nie) schreef:Ik heb m maar meteen uit laten lijnen jah, de rechter band was iets schuin afgesleten die ander niet echt, maar stukken beter nu!!~Haas~ schreef:Ka'ching!! Alleen maar pluspunten dus! Ook nog ff uit laten lijnen neem ik aan? Je zei toch dat de oude banden scheef afgesleten waren...?Ron(nie) schreef:Zekerz, je ontkomt er niet aan en ik moet zeggen, hij rijdt een stuk lekkerder, stuurt beter en ligt lekkerder op de weg~Haas~ schreef:haas zei helemaal nixFrits zei dat..Volgens mij klopt t wel ja, maar helemaal zeker ben ik er niet van. Het is de oude auto van rick volgens mij.
@Ron(nie)! Top van je nieuwe bandjes en je apk, heeft mijn oude-lullen-preek toch nog wat opgeleverd!Veiligheid voor alles he

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
~Haas~ schreef:apk goedkeur, is goedkeur...dus met uber-roelerende-P.I.M.P.-style-clioPaulRSi schreef:wie is fabian? je nieuwe 'lover' ?
en ferdy bedoelt: dat ie waarschijnlijk zonder zn barrel komt
Fabian, das een vriend van me, bij sommigen bekend als mijn navigator van de toertocht-maastricht. Van holmaten wil hij nix weten, hij is gelukkig met zijn vriendin

en ferdy: zodra ze naar die uber-imponerende motor kijken krijgt ie gelijk een ok...dus maak je geen zorgen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja maar ik bedoel dat de gehele apk niets voorsteld??~Haas~ schreef:klopt..maar hij was toch al voorgekeurd daarvoor? Dan gaan ze echt niet nog eens alles nakijken...Ron(nie) schreef:Succes dan, apk stelt eigenlijk ook geen fuck voor, bij mij keken ze de remmen na, de banden en de verlichting en hij tikte ff ergens bij mijn voorwielen tegen aan, wat precies weet ik niet, lijkt me erg weinig voor apk of niet??Ferdy schreef:mijn auto gaat 6 januari voor het eerst naar de apk
Ze keken hier maar enkele punten na, terwijl ik op tv hoorde dat ze nog meer punten controleren(weet niet meer welke

opvallend: haas is online...meteen druk bij FNO 

de een wil wat meer punten verliezen van zijn keurmeesterschap dan de andere...haha. Werk NOG bij kwikfit, dus kan er over meepraten.Ron(nie) schreef:Ja maar ik bedoel dat de gehele apk niets voorsteld??~Haas~ schreef:klopt..maar hij was toch al voorgekeurd daarvoor? Dan gaan ze echt niet nog eens alles nakijken...Ron(nie) schreef:Succes dan, apk stelt eigenlijk ook geen fuck voor, bij mij keken ze de remmen na, de banden en de verlichting en hij tikte ff ergens bij mijn voorwielen tegen aan, wat precies weet ik niet, lijkt me erg weinig voor apk of niet??Ferdy schreef:mijn auto gaat 6 januari voor het eerst naar de apk
Ze keken hier maar enkele punten na, terwijl ik op tv hoorde dat ze nog meer punten controleren(weet niet meer welke)
BTw. Waars word januari mijn laatste maand als kwikshitter

-
- Contacteer:
Als t goed is kan ik mijn hok aan t eind van de week ophalen dus ja..hij zou misschien vandaag al klaar zijn maar er waren wat kleine complicaties...een keerring was lastig te vinden en een bout brak af ofzo..maar als t goed is kan ik hier aan t eind van de week weer de pimp uit gaan hangen 

Who: FNO-people 
What: Bowlen
Where: ....
When: 7 Januari 2005, 20.00 uur
Aanwezig:
Fritsie
Ronald & Sandy
Paul
Tom
Ferdy & Femke
Haas (& Fabian)
Rob
Vult aan, vult aan...
Het lijkt mij het makkelijkst om het weer gewoon in Beuningen te doen. Dan kunnen we volgens mij wel weer pas vanaf 21:00 terecht....

Where: ....
When: 7 Januari 2005, 20.00 uur
Aanwezig:
Fritsie
Ronald & Sandy
Paul
Tom
Ferdy & Femke
Haas (& Fabian)
Rob
Vult aan, vult aan...
Het lijkt mij het makkelijkst om het weer gewoon in Beuningen te doen. Dan kunnen we volgens mij wel weer pas vanaf 21:00 terecht....
Robje, goed dat je meegaat, ik heb geoefend, dus je krijgt tegenstand, ahhaharobclio16V schreef:
...blaat...blaat...blaat...

Beuningen is wat mij betreft prima

-
- Contacteer:
@Haas: al aan het afkikken van de kwik-shit? denk je dat je er overheen komt?
Ga je ergens anders werken? of gewoon lamballen?

nog relaxter...niet werken en toch poenPaulRSi schreef:@Haas: al aan het afkikken van de kwik-shit? denk je dat je er overheen komt?![]()

rara..hoe doe ik dat

Ennuh..ff voor the record, ook ik vind kwikfit een knakenbedrijf hoor!
ziek niet...gewoon komen!Steven schreef:Doen jullie in Februari ook weer een bowlronde? Dan kom ik ook

-
- Contacteer:

p.s. beuningen is goed...beviel best goed de vorige keer!
merijn opvolgen als kontje-verkoper-achter-het-stationFerdy schreef:en wat ga je na de kwikfit doen ?

-
- Contacteer:
wanhopig geld nodig voor een nieuw hok ofzo haas? 

nee hoor..gewoon hobby-uitbreiding
ik maak van me hobby me werk, that's all 

-
- Contacteer:

Ieder zn ding he...

ff zonder gein: ga in het weekend als ze me nodig hebben waarschijnlijk een lichamelijk gehandicapt echtpaar rondrijden. Ongeacht of ik moet rijden of niet, krijg ik een vast bedrag per maand. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goed man~Haas~ schreef:ff zonder gein: ga in het weekend als ze me nodig hebben waarschijnlijk een lichamelijk gehandicapt echtpaar rondrijden. Ongeacht of ik moet rijden of niet, krijg ik een vast bedrag per maand.

kort gezegd wel ja...maar ja, dat kan altijd verkeerd opgevat worden hier he: rijden voor geld. Zometeen denken jullie weer aan anders rijden dan in een auto zeg maar...en in combi met een gehandicapt echtpaar wil ik dat liever niet 

@Rory..
Je vrouwtje er ook bij?

Who: FNO-people 
Where: Beuningen
When: 7 Januari 2005, 21.00 uur
Aanwezig:
Fritsie
Ronald & Sandy
Paul
Tom
Ferdy & Femke
Haas (& Fabian)
Rob
Rory

Where: Beuningen
When: 7 Januari 2005, 21.00 uur
Aanwezig:
Fritsie
Ronald & Sandy
Paul
Tom
Ferdy & Femke
Haas (& Fabian)
Rob
Rory
-
- Contacteer:
Ben je op zoek naar tegenstand van niveau Haas?~Haas~ schreef:@Rory..Je vrouwtje er ook bij?

You just ask for some serious ass-kickin'...PaulRSi schreef:Ben je op zoek naar tegenstand van niveau Haas?~Haas~ schreef:@Rory..Je vrouwtje er ook bij?
![]()
Voor bepaalde personen (merijn

-
- Contacteer:
hehehe ik wou mezelf ook bij die groep rekenen hoor
enne ass-dickin'...nee dank je

enne ass-dickin'...nee dank je

liever ook niet nee...
Moosie...vette bijnaam
Haas wordt dan ineens een stuk minder

Haas wordt dan ineens een stuk minder