Ik denk eerst aan velgen waarbij je zelf de ET waarde kunt aangeven zoals de Compomotives MO 8J18". Met een ET waarde van 0 pak je al circa 35mm per kant.
PtrGte schreef:Ik denk eerst aan velgen waarbij je zelf de ET waarde kunt aangeven zoals de Compomotives MO 8J18". Met een ET waarde van 0 pak je al circa 35mm per kant.
Heb ooit de maxi clio die hier in nederland rallies heeft gereden van dichtbij bekeken.Achter zitten ook ander draagarmen,zal eens kijken of ik een foto kan vinden.
Heino schreef:Heb ooit de maxi clio die hier in nederland rallies heeft gereden van dichtbij bekeken.Achter zitten ook ander draagarmen,zal eens kijken of ik een foto kan vinden.
achter draag armen??? nu dan wordt dat een heel probleem aangezien er orgineel een torsie as zit
Misschien hebben ze hier nog wel iets voor je?Maar weer in het frans.De maxi die in nederland heeft gereden is in onderhoud geweest bij kroon.Misschien kan je daar informatie halen?
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen volgens mij zijn er ook Kroon dealers naar andere bedrijven gegaan.
Het blijft jammer dat Kroon Racing niet meer bestaat.
Renault gebruikt voor de achteras op de Maxi een standaard achteras voorzien van 2 opgelaste driehoekige verstevigingsplaten die een steviger verbinding vormen tussen aslichaam en de "draagarmen".
Voor de grotere spoorbreedte gebruikte Renault Sport Rallye spoorverbreders...
Wat de vooras betreft vindt ik Steven K's suggestie van een eigen ontwerp draagarmen met uni-balls zeer de moeite waard.
Zeker met de voorgenomen motorisering en de wens voor een echt scherp sturende auto in gedachten...
Dat Megane blok is trouwens helemaal geen gek idee Wob maar daar hebben we het nog eens en persona over... Je kunt in ieder geval op basis van dat blok een turbomotor bouwen die op de rode lijn afgaat als een hond op zijn voerbak...
Wanneer verwacht je hem klaar? Zomer 2006.(dit bedoel ik niet lullig, leek mij reeël) Lijkt me wel wat op de Automax Summer Edition. Kijken of we het kunnen opnemen tegen al dat Honda geweld van de afgelopen jaren
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92