ff lezen, maar denk dat ik de uitslag al weet.

brrrrrrrrrGJ schreef:3x raden wat ze over de versnellingspook zeggen
Ja mijn pook en stuur zitten onder de krasjes. Maar ja...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:en snel krassen in de pook plus deur schelpjes
Tis niet voor niets bedacht door een 06-lijn-koning. En nu liefdevol geadopteerd door KPN....elmotheelk (Eric) schreef:Dat Switchpoint is echt venijnig trouwens. Zonder dat ik daar ooit toestemming voor heb gegeven (zoals bij automatisch incasso o.i.d.) kan ik met 1 telefoontje (lees: iedereen met mijn telefoon) tot 3000 euro over maken! Je hoeft het neit eens op je rekening te hebben! Heel bijzonder...
zeker vet, en ben ook nog nooit een rode v6 tegengekomen, ook erg apartSander2 schreef:Die zwarte clio V6 ziet er super uit!
Echt te vaag! Sterket nog: Ik heb helemaal niks bij KPN. Mijn mob. is Orange, dus op een of andere manier kan KPN een afschrijving doen op een rekeningnumemr die ze niet eens zouden mogen weten via mijn Orange telefoon. WTF! Hoezo privacy van gegevens???Martijn *Baccara* schreef:Tis niet voor niets bedacht door een 06-lijn-koning. En nu liefdevol geadopteerd door KPN....elmotheelk (Eric) schreef:Dat Switchpoint is echt venijnig trouwens. Zonder dat ik daar ooit toestemming voor heb gegeven (zoals bij automatisch incasso o.i.d.) kan ik met 1 telefoontje (lees: iedereen met mijn telefoon) tot 3000 euro over maken! Je hoeft het neit eens op je rekening te hebben! Heel bijzonder...
laat het even wetenelmotheelk (Eric) schreef: Stuur/pook tip ga ik zeker proberen!
uitgaande van de Clio 2...Ron(nie) schreef:ff een vraag, vast wel eerder gesteld:
Wat zijn de uiterlijke verschillen tussen een Clio 1.6 en een RS,
Verschillen: Bumpers, zijschermen (voor), sideskirts.
Nog meer?? Ook verschil in de achterschermen??
Dat zijn er nogal wat! Afhankelijk van de phase 1/2/3, maar qua uiterlijk in ieder geval:Ron(nie) schreef:ff een vraag, vast wel eerder gesteld:
Wat zijn de uiterlijke verschillen tussen een Clio 1.6 en een RS,
Verschillen: Bumpers, zijschermen (voor), sideskirts.
Nog meer?? Ook verschil in de achterschermen??
Om over de technische verschillen maar niet te beginnen...Rémi clio ph3 schreef:En dan nog de interieur zaken