Gisteravond op de Breinenoordbrug rond een uurtje of 18:00 een Rode clio, met heldere achterlichten op de zijruitjes RTC stickers auto kon wel een was beurtje gebruiken.
Ik moest net voor m'n werk een onderdeel bij een garagebedrijf in bodegraven brengen.Toevallig liep ik door de werkplaats,en daar
stond een 5gtt bleu sport op de brug.(waarschijnlijk voor onderhoud.) Y kenteken, met rtc raamband
Een hele nette 5 om te zien.De dorpelskirts waren
gedemonteerd,en er was zowaar geen roest te zien.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ronnie B. schreef:Ik moest net voor m'n werk een onderdeel bij een garagebedrijf in bodegraven brengen.Toevallig liep ik door de werkplaats,en daar
stond een 5gtt bleu sport op de brug.(waarschijnlijk voor onderhoud.) Y kenteken, met rtc raamband
Ronnie B. schreef:Ik moest net voor m'n werk een onderdeel bij een garagebedrijf in bodegraven brengen.Toevallig liep ik door de werkplaats,en daar
Thadarkraven schreef:Vandaag bij STAM UTRECHT (Leidseweg) een willy.
Rtc stickers op de achterruiten. Kwam voor een
multiriem, komt eerdaags weer terug voor een
steun. Deze auto staat ook in utrecht bij mij in
de buurt weet ik te vertellen maar van wie precies??
kenteken: JT-DL-**
Grtzz Tony
Als de ** staan voor: 20
Komt ie volgens mij uit Gorinchem, heb m daar al regelmatig gezien...
Die staan idd voor de 20 ja maar die auto staat
bij mij om de hoek altijd geparkeerd op het huis-
adres (stond op de werkorder iig) op de spinozaweg.
Laatst gewijzigd door Thadarkraven op wo 15 dec 2004 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag rond kwart over drie gespot in uden:
donkerblauwe clio 16v met zn mistlichten aan..geen nummerbord gezien, ik zat in de bus..
p.s. die auto mocht wel es gewassen worden
Ook vandaag bij autobedrijf Van Eeuwijk in Heesch. Rode clio 16v die daar te koop staat, beetje vaal geworden lak, nummerplaat:RS-HP-02, geen rtc kenmerken..
Thadarkraven schreef:Vandaag bij STAM UTRECHT (Leidseweg) een willy.
Rtc stickers op de achterruiten. Kwam voor een
multiriem, komt eerdaags weer terug voor een
steun. Deze auto staat ook in utrecht bij mij in
de buurt weet ik te vertellen maar van wie precies??
kenteken: JT-DL-**
Grtzz Tony
Als de ** staan voor: 20
Komt ie volgens mij uit Gorinchem, heb m daar al regelmatig gezien...
Die staan idd voor de 20 ja maar die auto staat
bij mij om de hoek altijd geparkeerd op het huis-
adres (stond op de werkorder iig) op de spinozaweg.
Ronnie B. schreef:Vanochtend om 7.15 bij de texaco in woerden.stond er
een witte 5 gtt phase 1 te tanken.kenteken rf-38-hs
Hij was voorzien van wieldoppen.
Om 11:11 gespot op de Broekveldselaan in Bodegraven een, zwarte Clio2 met 7?-LZ-?? kenteken, voorzien van Lexus achterlampen.
Ik ree je tegemoet, Spitsoor uit Gouda misschien?!
Chris schreef:Om 11:11 gespot op de Broekveldselaan in Bodegraven een, zwarte Clio2 met 7?-LZ-?? kenteken, voorzien van Lexus achterlampen.
gespot bij de renault dealer in bodegraven 1 zwarte 5 gtt voor zien van een rtc raamsticker en 1 blauwe megane coupe voorzien van een rtc kenteken houder en een gedeelte van een rtc raamsticker
Chris schreef:Om 11:11 gespot op de Broekveldselaan in Bodegraven een, zwarte Clio2 met 7?-LZ-?? kenteken, voorzien van Lexus achterlampen.
79-LZ-FB soms??? dan was ik het
Kan niet missen!
spitsoor schreef:gespot bij de renault dealer in bodegraven 1 zwarte 5 gtt voor zien van een rtc raamsticker en 1 blauwe megane coupe voorzien van een rtc kenteken houder en een gedeelte van een rtc raamsticker
weer wat geleerd had de clio ff naasthet 5 je gezet gegeven mom stonden 2 gasten zag ik vanuit de zaak naar die clio te loeren kwam ckers door het geluid van de uitlaat