Vanmiddag of morgen wordt hij nagekeken door iemand die er meer verstand heeft van ik. Dan ga ik met m'n lijstje naar de garage en nadat hij gerepareerd is laat ik hem weer nakijken.
Ondertussen heb ik 57 km gereden en zijn er al twee 'bolletjes' weg. Accu heb ik al losgehad, maar heeft dus ook niet geholpen. Zijn dat ook geen dingen waarvoor je beter naar de dealer kan gaan?
Verder viel me bij het aansluiten van de autoradio ineens op dat er geen antenne op zit... ergens een vin die nog niet gevonden heb?
Aansluiting voor de antenne zit er wel, past trouwens niet op de radio maar ik kan gelukkig wel weer cd's afspelen, beetje muziek scheelt al een stuk. Maar ik kan idd de antenne zelf niet vinden, maar ja zoveel radio luister ik ook niet.
Ik weet wel dat ik binnnenkort ergens een avondcursus autotechniek ga doen.
dutchgirl schreef:Vanmiddag of morgen wordt hij nagekeken door iemand die er meer verstand heeft van ik. Dan ga ik met m'n lijstje naar de garage en nadat hij gerepareerd is laat ik hem weer nakijken.
Hij heeft waarschijnlijk wel kopschade gehad, maar gelukkig is hij motorisch verder in orde. Donderdag moet de auto naar de garage en dan gaan ze alle kleine dingen repareren en hopelijk kan ik dan weer een paar jaar vooruit. En de volgende auto die ik koop krijgt eerst een aankoopkeuring.
dutchgirl schreef:Hij heeft waarschijnlijk wel kopschade gehad, maar gelukkig is hij motorisch verder in orde. Donderdag moet de auto naar de garage en dan gaan ze alle kleine dingen repareren en hopelijk kan ik dan weer een paar jaar vooruit. En de volgende auto die ik koop krijgt eerst een aankoopkeuring.