Niet de renault nummers dus?? Misschien dat ik er nog wat heb liggen zal van het weekend even kijkenpaz-maniac schreef:even een vraagje aan de 16v rijders, ik zou de nummers van de koelvloeistof temp en inlaatluchttemp sensor nodig hebben, de nr's die op de sensoren zelf staan en evt foto van de sensoren.
Menno schreef:je kunt beter de renault nr's nemen, op de sensor zelf staat, voor zover ik weet, weinig bijzonders.
zo rond de 3500 - 4000 toeren.Sander schreef:Even een vraagje van mij; hoeveel toeren maken jullie als je 120Km/per uur? Wil even kijken of ik nu een r19 bak er onder heb zitten of die van een GTT.
Alvast bedankt,
gr snder
Thanks, hij maakt bij mij +/-3800 toeren bij 120Km/per uur.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:zo rond de 3500 - 4000 toeren.Sander schreef:Even een vraagje van mij; hoeveel toeren maken jullie als je 120Km/per uur? Wil even kijken of ik nu een r19 bak er onder heb zitten of die van een GTT.
Alvast bedankt,
gr snder
mischien een slecht contact aan de stekker van de sensor of de stekkers achter op dashboard. stekker op de sensor kan mischien wat vervuilt zijn ofzoPaul1916v schreef:ow trouwens nog even een vraagje..
mijn oliedrukmeter in t dashboard doet t lang niet altijd...de ene tijd doet ie t wel, dan weer niet..
weet iemand waar t aan kan liggen? waar ik zelf moet beginnen met kijken?
maakt niet uit riël! je was gewoon te erg onder de indruk van mijn waggieRiël schreef:oow
Gewoon het rechter voorwiel eraf halen. Als je de auto goed omhoog hebt staan kun je er net bij. De sensor zit aan de achterkant van het blok. Hij heeft een ronde vorm en 1 aansluitdraad. Volgens mij moest ik steek 19 gebruiken. Even met de compressor schoon geblazen en hij deed het weer pervect.Paul1916v schreef:ow trouwens nog even een vraagje..
mijn oliedrukmeter in t dashboard doet t lang niet altijd...de ene tijd doet ie t wel, dan weer niet..
Het is steek 20, thanx voor de tiprinze schreef:Gewoon het rechter voorwiel eraf halen. Als je de auto goed omhoog hebt staan kun je er net bij. De sensor zit aan de achterkant van het blok. Hij heeft een ronde vorm en 1 aansluitdraad. Volgens mij moest ik steek 19 gebruiken. Even met de compressor schoon geblazen en hij deed het weer pervect.Paul1916v schreef:ow trouwens nog even een vraagje..
'K zou dat ding gewoon bij de Brezan ofzoiets halen, kost iets van 15 Euro[B4RTK3] schreef:mn aanjagert slaat niet meer aan
thermostaat op het blok heb ik al vervangen laatst, die werkt zeker goed
het zal dus wel het thermostaatje zijn die naast de radiateur zit (onderaan)
iemand een idee wat voor artikelnummer (Renault) dat ding heeft ? Als ik em eruit sloop kan ik niet meer naar de garage om een andere te halen
alvast bedankt !
o, en wat zal zon ding ongeveer gaan kosten ?
Vandaag met frits sensortje eraf gehaald en schoon geblazen..terug erop...Alpine schreef:Het is steek 20, thanx voor de tiprinze schreef:Gewoon het rechter voorwiel eraf halen. Als je de auto goed omhoog hebt staan kun je er net bij. De sensor zit aan de achterkant van het blok. Hij heeft een ronde vorm en 1 aansluitdraad. Volgens mij moest ik steek 19 gebruiken. Even met de compressor schoon geblazen en hij deed het weer pervect.Paul1916v schreef:ow trouwens nog even een vraagje..
weet iemand waar t aan kan liggen? waar ik zelf moet beginnen met kijken?![]()
Gr Marcel