Menno schreef:Chris schreef:Calle schreef:mark 5t schreef:die antraciete met evo ombouw moet toch wel te redden zijn lijkt me wel een goed ding
Dat zou bij als eerste in de prullenbak belanden, zo spuuglelijk als ik dat vind. Het maakt het net een speelgoedautotje, compleet uit proporties, haalt heel de finesse van het originele ontwerp onderuit.
Calle, anders ga je ff wat voorzichtiger met je mening om..
Ieder heeft toch zijn eigen smaak.

komopzeg, Calle, dit slaat toch helemaal nergens op.
Dat JIJ die kit niet mooi vind, a'la. Maar om het R5 ontwerp nou gelijk van finesse te betichten gaat wel erg ver. Feitelijk blijft het kwa model gewoon een omgekeerde badkuip

Het is dat de 5 iets te goedkoop gebouwd moest worden en Renault niet bekend staat om zijn afwerking, maar het ontwerp van de super 5 was zowel technisch revolutionair t.o.v. het vorige model als esthetisch, eigenlijk is de hele auto glad afgewerkt met alleen maar lijnen die stiekum allemaal curves zijn. Ford heeft is met zijn New Edge pas een paar decenia later achter gekomen en dan was dat nog minder subtiel. De GTT is een erg geslaagde poging in mijn ogen om een stoere look te geven aan een erg lief uitziend autotje, niet te overdreven. De GTT van hierboven wordt door de lompe velgen en de evokit (waarvan de afwerking er nog goedkoper uitziet dan de auto zelf, alleen die tankdop constructie al...) een beetje een caricartuur van zichzelf, erg jammer vind ik. Als je de looks niet bruut genoeg vindt dan kun je beter naar de engelsen kijken, het lijkt meer op een japanner dan een fransoos af en toe, maar het is een stuk stijlvoller.
En het is mijn mening inderdaad, als iemand een evokit op zijn auto wil schroeven dan ga ik dat niet mooi vinden, maar het is zijn auto, dus veel plezier ermee! Er was iets van respect enzo...