hoe rijd iedereen eigenlijk zn willi warm?
ben ik wel nieuwsgierig naar
Ik hou m tot de 40 graden sowieso onder de 30 duizend toeren.
Krijg m trouwens ook erg moeilijk goed warm.
Kom bijna nooit op de 100 graden. Zelfs niet na een tijd snelweg !
ik hou em zeker tot de 60 graden onder de 3000 rpm, daarna rustig opvoeren naar 3500 rpm zodat ie naar de 80 gaat, dan nog beetje inhouden en als ie dan echt goed warm is gaat et gas open, af en toe
Bij welke temperatuur kan je m volgens jullie goed intrappen? ik doe dat als ie net boven de 80 is. Waar is woon is helemaal geen snelweg in de buurt dus ik krijg m bijna niet hoger dan dat
tot de 60 onder de 3000 rpm, tussen 60 en 80 opvoeren naar de 3500 rpm. 80 graden is voor mij het teken dat ie helemaal doorgetrokken mag worden(als de situatie daarom vraagt )
tot 100 graden blijf ik onder de 3000 tpm. Maar weet nog steeds niet of mij metertjes 100% zijn. de olie wordt namelijk wel goed warm volgens die meter
precies. Net als bij de meeste auto's ben je wel 12 tot 15 km verder eer alles op de juiste temp. is. En dat beetje geduld kan je een hoop geld schelen!
Ik zou er idd niet meer in rijden. Zodra hij overgaat van 99.999 naar 100.000 is je Williams meteen weer een duizendje minder waard. [img]http://smile.smilies.nl/1537.gif[/img]
Mooie matjes. De mijne heb ik de komende maanden in de berging liggen totdat het weer beter wordt. Doodzonde om er met vuile schoenen op te gaan staan.
wat ik jammer vind is dat ze die originele matten niet hebben, die soort kuipjes zeg maar. peugeot en opel leveren die tenminste. die zie je niet en zijn toch stevig.
Nou ben even bij de dealer geweest voor een mattensetje.
Net als wat er al gezegd was, deze is ook standaard vanaf fabriek geleverd in een Clio 16v, maar weet je wat het kost?
dat zijn die sport matjes ?
en dat zijn niet die er af fabriek in de 16v zat? want die heb ik er nu in
jezus wat een geld, bij peugeot kostte het 60 euro