gtt uitvoeren?

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
seger

Ik heb nog een gt in Nederland gekocht en vroeg me af wat er juist moest gebeuren om hem uit te schrijven in Nederland. De man van wie de wagen is zou ermee naar de rdw moeten gaan om die op export te zetten? Moet ik daarvoor meegaan?
Riël
Über-Spammer

Nee, de persoon in kwestie moet de kenteken papieren EN de kentekenplaten naar de RDW brengen en de wagen aanbieden voor uit te voeren. Kost twee tientjes of zo.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Droes

Als ik nu een auto wil gaan kopen in nederland, maar ik wil er hier niet mee rijden, wordt dus niet ingeschreven hier in België, wat moet de nederlander dan juist doen? En wat moet ik gaan doen, mag ik met de auto over de grens rijden met een oprijwagen?
graag een antwoordje..
Droes
Matijs
Contacteer:

Website van de Rijksdienst Wegverkeer: http://www.rdw.nl/
Daar kan je vast meer vinden.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Zie het antwoord van Riel hierboven. Nederlander moet naar de RDW met 2 kentekenplaten, papieren en een identiteitsbewijs. uitvoeren en hop.
Auto mag dan niet zelf meer met de wielen op de openbare weg komen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
H8bal

Droes schreef:Als ik nu een auto wil gaan kopen in nederland, maar ik wil er hier niet mee rijden, wordt dus niet ingeschreven hier in België, wat moet de nederlander dan juist doen? En wat moet ik gaan doen, mag ik met de auto over de grens rijden met een oprijwagen?
graag een antwoordje..
Droes
Je kan ook een uitvoerkenteken aanvragen waar je met de wagen zelf naar huis kan rijden als je geen ottoremorque wil gebruiken droes.
Droes

@bas: idd had ik gelezen maar omdat hij hier niet wordt ingeschreven dacht ik dat het de zaak zou veranderen.

@h8bal: ik had ook het idee om bij mijn verzekeringsmakelaar te gaan en voor die ene dag verzekering te betalen voor die andere auto, is ook een 5 dus enkel cc's aanpassen. Volgens mij was dit mogelijk hé?
Dus in principe hoef ik niets te doen, ff naar holland rijden, auto opladen en zo terug rijden naar belgië? met oprijwagen hoef ik niets meer aan te vragen, wil ik zelf met de auto terug rijden, ff verzekering aanspreken voor uitvoerkenteken?
H8bal

Droes schreef:@bas: idd had ik gelezen maar omdat hij hier niet wordt ingeschreven dacht ik dat het de zaak zou veranderen.

@h8bal: ik had ook het idee om bij mijn verzekeringsmakelaar te gaan en voor die ene dag verzekering te betalen voor die andere auto, is ook een 5 dus enkel cc's aanpassen. Volgens mij was dit mogelijk hé?
Dus in principe hoef ik niets te doen, ff naar holland rijden, auto opladen en zo terug rijden naar belgië? met oprijwagen hoef ik niets meer aan te vragen, wil ik zelf met de auto terug rijden, ff verzekering aanspreken voor uitvoerkenteken?
Feit van inschrijven of niet verandert idd niets, das pas een volgende stap.

En idd, je verzekeraar vragen of je met je huidige platen de wagen mag gaan halen is normaal voldoende. Altijd de telnr van je agent bij de hand houden als "het blauw op straat" je mocht tegenhouden.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Uitvoerkenteken kun je ook in NL halen eventueel, gelijk met uitvoeren
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
seger

In ieder geval al bedankt voor de uitleg. Het is nu al allemaal veel duidelijker :worship: Ik hoop dat ik die kar nu rap thuis krijg.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Waar verhuist de GT naartoe? :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Merijn schreef:Waar verhuist de GT naartoe? :)
En welke GT is het? :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
seger

het is geen gt van de club. Een volledig originele fase1 die in Stevoort nieuw onderdak zal vinden
Chris
Erelid - Moderator - RvT

seger schreef:het is geen gt van de club. Een volledig originele fase1 die in Stevoort nieuw onderdak zal vinden
Heb je een kenteken of de plaats waar hij te koop stond?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
seger

Hij stond in Einhoven te koop. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Plaats reactie