Net wagentjegijsvdven schreef:http://home.planet.nl/~ven01606/clio/
PreciesRon(nie) schreef:Net wagentjegijsvdven schreef:http://home.planet.nl/~ven01606/clio/
Netjesgijsvdven schreef:die spiegels heb ik zelf uitgedremeld en een stripje met leds besteld via elke tuner. is veel werk maar dan heb je ook wat, dat zelfde geld voor het stadslicht in mijn spoiler achter
Super, hoeveel kost je per uur?gijsvdven schreef:die spiegels heb ik zelf uitgedremeld en een stripje met leds besteld via elke tuner. is veel werk maar dan heb je ook wat, dat zelfde geld voor het stadslicht in mijn spoiler achter
Hoe hard moet de 1.6 van mij dan wel niet kunnen, 250??!!!??blue picture schreef:hoi ik heb zelf ook een 1.2 16v met chiptunning
maar heb zelf nog nooit de 190 km kunnen berijken
moet je minstens windkracht 10 achter je hebben staan
Ach, m'n RS loopt ook met gemak 300 km/hJuno schreef:Hoe hard moet de 1.6 van mij dan wel niet kunnen, 250??!!!??blue picture schreef:hoi ik heb zelf ook een 1.2 16v met chiptunning
moet je minstens windkracht 10 achter je hebben staan![]()
![]()
![]()
tja weet dat het heel ongeloof waardig klinkt maaar tog haalt ie het op de teller danblue picture schreef:hoi ik heb zelf ook een 1.2 16v met chiptunning
moet je minstens windkracht 10 achter je hebben staan
idd makkelijk... Zeker met lichtgevende ventieldopjes en een race sticker....Juno schreef:Hoe hard moet de 1.6 van mij dan wel niet kunnen, 250??!!!??blue picture schreef:hoi ik heb zelf ook een 1.2 16v met chiptunning
moet je minstens windkracht 10 achter je hebben staan![]()
![]()
![]()
nope 15 inch lm standaard op de uitvoeringtype die ik hebRiël schreef:Je zult wel 13" bandjes eronder hebben hangen
Ik heb al eens met een oudere twingo 170 gereden, ik denk dat die 180 op de teller niet onmogelijk is.Mike L. schreef:Jongens, ff helpen ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar ik heb 180 op de teller gereden met een twingo 1.2 16v plat voor een kwartier 'smorgens vroeg.Onmogelijk, liegt de teller?Auto van 11-2001
erger nog hij is standaard.