Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik zou zeggen ga een gesprekje aan met onze express expert: double u (joost)
die weet echt alles van expresjes ...
Ik dank u
Punt is dat de diesel een distririem heeft, en ik heb zelf niet aan een diesel lopen sleutelen. Dus ook al ben of eerder lijk ik een express-expert, ik ben gewoon een eigenaar van een express en heb er een andere (gt turbo) motor er in. En ja met die gtt ben ik bezig dus daar weet ik wel het een en ander te vinden. Verder qua carosserie van de express ken ik wel het een en ander.
Je zegt roestpuntje/gaatje op de onderplaat, waar is dat (midden onder pedalen, midden onder stoel, rand richting dorpels)? Daarnaast, hoe heb je dat gaatje ontdekt?
Als je het gaatje van beneden af ontdekt hebt, dus zonder dat de bekleding uit de auto is geweest, dan wacht je waarschijnlijk iets zeer ernstigs als je de bekleding er uit haalt, dat is namelijk dat fijne rubberen spul waar water en condens onder gaat zitten, niet weg kan en roest alle mogelijkheid krijgt. Dat gaatje zou dan op zich niet het enige gaatje kunnen zijn...
In ieder geval veel succes met reparaties en plezier in de wagen. Voor honden idd een goede uitkomst