Daar kun je op gamen, films op afspelen, muziek luisteren, foto's mee nemen, bellen

Wel vet dat je die films gewoon van je pc op dat ding kunt zetten

Damn de eerste helf ging nog wel, maar daarnaDroes schreef:klein vraagje voor de NFSU2 experts![]()
ik em door wa race'kes te rijden af en toe de melding gekregen da der ne nieven oto beschikbaar is.
alé ja goe ik nor mijn garage'ken neke gon letn e. daar staan die dus ni, kzag daar wel 2 open slots voor ne sponsor oto ofzoiet?!
dan eindelijk die plaats gevonne en ik pak me dus ver neke te proberen dienen hummer en ik rij domé nor mijn garage, mor nu staat dienen hummer bij mijnen sponsor 1, mor kmoen ik dienen hummer ni emmen, hoe doenek diejen daar terug weg?
me nen anderen oto binnenrijden was geen avans want diejen staat nu bij sponsor 2![]()
Mega spel, alleen kan men PC'tje niet meer meeStyxX schreef:speelt hier trouwens wel eens iemand SOF2? En zo ja hoe heten jullie?
Oud spel maar wel lachen
De graphics van een XBox zijn beter, en de XBox heeft standaard een geheugen.Ron(nie) schreef:Ik heb even een vraagje: ik zit er ook aan te denken om een spelcomputer aan te gaan schaffen, maar wat is het mooist, een ps2 of een xbox of is dat afhankelijk wat voor een soort spellen ik met name speel???
Je hebt ook PS2 variant van MoH Pacific Assault. Weet alleen de naam niet meer van de PS2 versie.Remi schreef:Pacific assault is Pc only volgens mij. Als je mij vraagt PS2 of Xbox, dan zeg ik ook PS2. Ga er zelf namelijk ook 1 aanschaffen!Waarom? Om maar 1 ding, Gran Turismo
, PS2 only
Maar wat jij zegt, race en oorlogsspellen, dan zit je prima met een PS2. Meningen verschillen, maar dit was de mijne
`Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Je hebt ook PS2 variant van MoH Pacific Assault. Weet alleen de naam niet meer van de PS2 versie.Remi schreef:Pacific assault is Pc only volgens mij. Als je mij vraagt PS2 of Xbox, dan zeg ik ook PS2. Ga er zelf namelijk ook 1 aanschaffen!Waarom? Om maar 1 ding, Gran Turismo
, PS2 only
Maar wat jij zegt, race en oorlogsspellen, dan zit je prima met een PS2. Meningen verschillen, maar dit was de mijne
Uhm domme vraag, maar wat is precies een platform game??Wilko schreef:Ik heb een XBOX, een PS2 en een GameCube.
Ja, ook nog een PC en een Commodore 64
XBOX voor HALO en Project Gotham Racing,
PS2 voor Gran Turismo en de betere platform games
GameCube heb ik het meeste lol van,
Mario Kart, Mario Tennis (komt in februari), maar
ook Zelda is een leuke serie.
XBOX is grafisch het sterkst.
Dus games als Fifa en dat soort series zou je voor de XBOX moeten kopen.
Spellen zoals Mario, Mega Man, Sonic....Ron(nie) schreef:Uhm domme vraag, maar wat is precies een platform game??Wilko schreef:Ik heb een XBOX, een PS2 en een GameCube.
Ja, ook nog een PC en een Commodore 64
XBOX voor HALO en Project Gotham Racing,
PS2 voor Gran Turismo en de betere platform games
GameCube heb ik het meeste lol van,
Mario Kart, Mario Tennis (komt in februari), maar
ook Zelda is een leuke serie.
XBOX is grafisch het sterkst.
Dus games als Fifa en dat soort series zou je voor de XBOX moeten kopen.Ik heb de term vaak zat gehoord, maar weet het nog steeds niet