Kaboenk Effect Minder

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
TMC16v

Mijn auto R19 16v uit 91 is verlaagd 60mm aan de voorkant en achter standaard!

ik had eerst 17inch na dat de auto 3maand had stil gestaan heb ik 15inch winterbanden gemonteerd!
Toen viel het me op dat ie bij drempels als minder stug was! maar nu ik bijna 2500 km heb gereden met de zelfde wielen lijkt het alsof ie minder stug word!

zou toch nie moeten kunnen ik dacht zelf dat het kan komen omdat de schokbrekers door het stilstaan weerloskomen voor! Wat zou het kunnen zijn! Misschien maak ik me zorgen om niets maar strax is het iets wat ik nu nog kan voorkomen!
~thijs~
Contacteer:

denk meer dat het door je banden komt die nu veel meer klappen opvangen omdat ze hoger zijn
TMC16v

~thijs~ schreef:denk meer dat het door je banden komt die nu veel meer klappen opvangen omdat ze hoger zijn
De banden hebben ook jaar in de schuur gelegen kan het ook zijn dat die wat soepeler zijn geworden!
Want niet dat ik gare draag armen heb ofoz!
~thijs~
Contacteer:

ik vermoed van niet, denk echt dat het aan je banden ligt! Heb je die 17'' nog anders die er effe onder zetten rondje rijden en kijken wat ie dan doet
TMC16v

~thijs~ schreef:ik vermoed van niet, denk echt dat het aan je banden ligt! Heb je die 17'' nog anders die er effe onder zetten rondje rijden en kijken wat ie dan doet
ja die heb ik nog maar met 1,5mm profiel rijden met dit weer is geen verstandig idee! ff sparen voor nieuwe bandjes!
~thijs~
Contacteer:

:wink:
Plaats reactie