Blue Vision lampen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Jordi - Clio 16V

Tim schreef:
mark 5t schreef:persoonlijk vind ik geel ook veel mooier in een franse auto hoort gewoon een beetje bij een frans merk.
Persoonlijk vindt ik die blue lichten of andere onnodige vellere lampen echt kl#te (N).
die lampjes mogen ze van mijn part echt verbieden. Als er zoŽn malloot achter je rijdt met die lampen wordt je gewoon kompleet verblindt :@ hetzelfde geld als een tegenligger je tegemoet rijdt.
Gewoon lekker normaale of gele lampjes erin daar zie je echt wel voldoende mee.
ja en nee ik had in mijn renault traffic wannabe bus vision plus sommige tegenliggers knipperde met hun lampen als ik tegemoet kwam, heb nu bleu vision en heb er nu geen last meer van. ik hoef ook niet meer licht dus dat is niet helemaal waar heb trouwens nu ook witte mist lampen
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Jordi - Clio 16V

Het blijft dus nog steeds een groot mistery
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Riël
Über-Spammer

Tim schreef:
mark 5t schreef:persoonlijk vind ik geel ook veel mooier in een franse auto hoort gewoon een beetje bij een frans merk.
Persoonlijk vindt ik die blue lichten of andere onnodige vellere lampen echt kl#te (N).
die lampjes mogen ze van mijn part echt verbieden. Als er zoŽn malloot achter je rijdt met die lampen wordt je gewoon kompleet verblindt :@ hetzelfde geld als een tegenligger je tegemoet rijdt.
Gewoon lekker normaale of gele lampjes erin daar zie je echt wel voldoende mee.
Yeah right, met gele lampen in je 5 zie je geen fuck :lol: Al staat het wel mooi :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

mark 5t schreef:voor gele H4 lampen moet je bij mij zijn maar dat wiaten jullie natuurlijk al.
persoonlijk vind ik geel ook veel mooier in een franse auto hoort gewoon een beetje bij een frans merk.
en is ook nog eens leuk op de snelweg (in het donker), weet je meteen of je word ingehaald door een 21T :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
TimV

Riël schreef:Yeah right, met gele lampen in je 5 zie je geen fuck :lol: Al staat het wel mooi :p
Meer dan genoeg hoor 8) .
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
mark 5t
Contacteer:

ik zie genoeg hoor met gele lampen zijn echt wel fel genoeg voor mij.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Remi16v

Ik heb xenon voor mijn clio besteld:)
Ben benieuwd!!8000K!! :p
knetter
Contacteer:

als het ff mee zie heb ik binnen kort angeleyes in mijn 16v met xenon licht
Remi16v

knetter schreef:als het ff mee zie heb ik binnen kort angeleyes in mijn 16v met xenon licht
Dikke shit!!! (Y)
Plaats reactie