dat was vast geen phase2 16v die saxo, want die zijn echt f#ck^ng snelChris schreef:Gisteravond, Saxo VTS VS Williams phase1.
Dag Saxo.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Je hebt de Saxo VTS, en de Saxo VTS 16v. Gewone VTS heb je niets van te vrezen. VTS 16v valt volgens de offieciele gegevens ook nog wel mee.Arnoud schreef:dat was vast geen phase2 16v die saxo, want die zijn echt f#ck^ng snelChris schreef:Gisteravond, Saxo VTS VS Williams phase1.
Dag Saxo.
-
- Contacteer:
volgens mij heb ik ook eens zo vts gepakt of was dat nou weer een vtr..
ik weet het ook niet meer
was me 1ste serieuse kill
gingen gelijk op.. ik had een langere 1
ik in de gtx
ik weet het ook niet meer
was me 1ste serieuse kill

gingen gelijk op.. ik had een langere 1

ik in de gtx

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Heeft zo'n 306 niet gewoon zo'n caravan-as met wat lossige rubbers, net zoals een ZX? De 406 en 407 hebben in ieder geval multilink.Steven schreef:306 heeft het iig zeker en volgens mij die grotere modellen ook.rreevvss schreef:Niet op een Peugeot hoor.Steven schreef:Meesturende achterassen...
Kheb nu ff een 2.0 407.
Kdenk niet dat ik nu nog Cliotjes kan pesten
rev it like a rental
Vandaag 2 x gesport tegen een 100 NX, eerste keer had ik een koud blok, geen turbo gebruiken dus. jammer voor hem gingen we dezelfde kant op. Bij het volgende stoplicht durfde hij het wel aan. bij het wegtrekken to in 3 naast hem gebleven, even getoetert en toen maar wel de turbo gebruikt.
Meesturende achteras? Nooit van gehoord dat dat op een Pug zou zitten. Ik heb het wel eens op een Honda (Prelude?) gezien, maar verder ook niet.Menno schreef:Heeft zo'n 306 niet gewoon zo'n caravan-as met wat lossige rubbers, net zoals een ZX? De 406 en 407 hebben in ieder geval multilink.Steven schreef:306 heeft het iig zeker en volgens mij die grotere modellen ook.rreevvss schreef:Niet op een Peugeot hoor.Steven schreef:Meesturende achterassen...
Kheb nu ff een 2.0 407.

-
Gisteren avond rond 20:30 even gespeeld met een (willie-)Blauwe Clio 16V.
Locatie: A15 Gorinchem ---> Knooppunt Ridderkerk, ten hoogte van Papendrecht.
Toevallig iemand van hier?? Kon helaas geen kenteken zien omdat het vrij donker was achter me en hij er niet meer voorbij kwam een stukkie verder toen ik het tempo eruit gooide om even te kijken.
Ik zag hem al een tijdje voor me op de rechter baan (is 2baans daar) rijden en toen ik hem in haalde ging zijn voorganger ook naar links. Kmoest dus ff m'n tempo aanpassen, waarop de bestuurder van de clio besloot ook naar links te komen en achter mij aan te sluiten.
Toen de auto voor me weer naar rechts ging, heb ik even gekeken of hij nou wel of niet wou spelen door gewoon in 5 te blijven en even gas bij te geven.
De Clio kwam netjes mee!
Maar er reed niet veel verder een slome bak op de linker baan, dus daar zijn we achter aan gesloten. Gelijk maar ff terug naar 4 gegaan, om vervolgens ook deze in te halen. Maar toen ik die voorbij was, en ik eigenlijk ff wou proberen. Vondt de Clio bestuurder het genoeg en gaf even aan met groot licht dat hij er langs wou, dus ik besloot dan maar ff rustig naar rechts.
Zie hem er gelijk naast duiken en toen hij z'n neusje er voorbij had... heb ik ff echt gas gegeven.
En ben dus rechts langs hem op gereden...om vervolgens weer voor hem naar links te komen. Toen ik bij 200 weer naar 5 ging had ik denk ik 15-20 meter en besloot de clio maar weer naar rechts terug te gaan.
Heb nog ff op hem gewacht in de tunnel en daarna, maar heb hem niet meer voorbij zien komen.
Toevallig iemand van hier?? Kon helaas geen kenteken zien omdat het vrij donker was achter me en hij er niet meer voorbij kwam een stukkie verder toen ik het tempo eruit gooide om even te kijken.
Ik zag hem al een tijdje voor me op de rechter baan (is 2baans daar) rijden en toen ik hem in haalde ging zijn voorganger ook naar links. Kmoest dus ff m'n tempo aanpassen, waarop de bestuurder van de clio besloot ook naar links te komen en achter mij aan te sluiten.
Toen de auto voor me weer naar rechts ging, heb ik even gekeken of hij nou wel of niet wou spelen door gewoon in 5 te blijven en even gas bij te geven.

De Clio kwam netjes mee!

Zie hem er gelijk naast duiken en toen hij z'n neusje er voorbij had... heb ik ff echt gas gegeven.
En ben dus rechts langs hem op gereden...om vervolgens weer voor hem naar links te komen. Toen ik bij 200 weer naar 5 ging had ik denk ik 15-20 meter en besloot de clio maar weer naar rechts terug te gaan.
Heb nog ff op hem gewacht in de tunnel en daarna, maar heb hem niet meer voorbij zien komen.

-
- Contacteer:
Merijn schreef:
Meesturende achteras? Nooit van gehoord dat dat op een Pug zou zitten. Ik heb het wel eens op een Honda (Prelude?) gezien, maar verder ook niet.
op een mazda rx 7 zitten ze ook

-
watvoorwagen reed jij dan? 200 in zn 4Alex A-man schreef:Gisteren avond rond 20:30 even gespeeld met een (willie-)Blauwe Clio 16V.
Toen de auto voor me weer naar rechts ging, heb ik even gekeken of hij nou wel of niet wou spelen door gewoon in 5 te blijven en even gas bij te geven.![]()
De Clio kwam netjes mee!Maar er reed niet veel verder een slome bak op de linker baan, dus daar zijn we achter aan gesloten. Gelijk maar ff terug naar 4 gegaan, om vervolgens ook deze in te halen. Maar toen ik die voorbij was, en ik eigenlijk ff wou proberen. Vondt de Clio bestuurder het genoeg en gaf even aan met groot licht dat hij er langs wou, dus ik besloot dan maar ff rustig naar rechts.
En ben dus rechts langs hem op gereden...om vervolgens weer voor hem naar links te komen. Toen ik bij 200 weer naar 5 ging had ik denk ik 15-20 meter en besloot de clio maar weer naar rechts terug te gaan.![]()

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Gisteravond werd ik op de a16( rotterdam richting utrecht) vlak voor de bocht naar de a20 ingehaald door een a6 avant.
Vlak daarna ging hij naar rechts en vol op de rem om met +- 70 die bocht te nemen
, even teruggeschakeld en hop met 100 door de bocht, na de bocht even flink doorgetrapt en bij 185 vond meneer t welletjes, op t 70 stuk bij Moordrecht kwam hij me voorbij, misschien is ie wel
whahaha.
PTTM
Vlak daarna ging hij naar rechts en vol op de rem om met +- 70 die bocht te nemen

PTTM
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet nog wel een 19 16v te koop in gouda!!Merijn schreef:Als ik dit zo allemaal weer lees wil ik echt weer een snelle wagen, zeg...
Pm me maar even als je geinteresseerd bent!
PTTM
Weet je misschien ook nog een gevulde bankrekening?pttm schreef:Weet nog wel een 19 16v te koop in gouda!!Merijn schreef:Als ik dit zo allemaal weer lees wil ik echt weer een snelle wagen, zeg...
PTTM

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou nee niet direct, nieuw topic Help Merijn de winter in een andere auto door!!Merijn schreef:Weet je misschien ook nog een gevulde bankrekening?pttm schreef:Weet nog wel een 19 16v te koop in gouda!!Merijn schreef:Als ik dit zo allemaal weer lees wil ik echt weer een snelle wagen, zeg...
PTTM

Ow ja heb gestemd!!!Valencia!!
Pttm
-
ow, sorry....mijn excuses was ik ff vergeten erbij te zetten!Bram (vospower) schreef: watvoorwagen reed jij dan? 200 in zn 4
Ik was was die knalrooie Opel Corsa B GSI(met 2.0 16V blokkie erin)

zie hier: (zal het klein en discreet houden! hahaha)
[img]http://members.chello.nl/g.woerkom/avatar+log.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Alex A-man op do 9 dec 2004 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Thx...pttm schreef:Nou nee niet direct, nieuw topic Help Merijn de winter in een andere auto door!!Merijn schreef:Weet je misschien ook nog een gevulde bankrekening?pttm schreef:Weet nog wel een 19 16v te koop in gouda!!Merijn schreef:Als ik dit zo allemaal weer lees wil ik echt weer een snelle wagen, zeg...
PTTM![]()
Pttm

Ik mag niet echt klagen, want ik heb een 5je Turbo, maar die is nog lang niet klaar. De Golf die ik dagelijks rijd is echt megatraag.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oke oke, effe denken gat in de bodem en meelopen!!!Merijn schreef:Thx...pttm schreef:Nou nee niet direct, nieuw topic Help Merijn de winter in een andere auto door!!Merijn schreef:Weet je misschien ook nog een gevulde bankrekening?pttm schreef:Weet nog wel een 19 16v te koop in gouda!!Merijn schreef:Als ik dit zo allemaal weer lees wil ik echt weer een snelle wagen, zeg...
PTTM![]()
Pttm
Ik mag niet echt klagen, want ik heb een 5je Turbo, maar die is nog lang niet klaar. De Golf die ik dagelijks rijd is echt megatraag.

PTTM
Jah idd zoiets, tis een achteras die lichtjes meestuurd door middel van het overhellen.Menno schreef:Heeft zo'n 306 niet gewoon zo'n caravan-as met wat lossige rubbers, net zoals een ZX? De 406 en 407 hebben in ieder geval multilink.Steven schreef:306 heeft het iig zeker en volgens mij die grotere modellen ook.rreevvss schreef:Niet op een Peugeot hoor.Steven schreef:Meesturende achterassen...
Kheb nu ff een 2.0 407.
Werkt met excenterassen als het goed is.
Dus niet met stuurstangen ofzo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ook een of andere uitvoering van de mazda 626Erik (Schepjes) schreef:Merijn schreef:
Meesturende achteras? Nooit van gehoord dat dat op een Pug zou zitten. Ik heb het wel eens op een Honda (Prelude?) gezien, maar verder ook niet.
op een mazda rx 7 zitten ze ook![]()

pttm
-
- Contacteer:
haha nou om een mazda 626 met een 3 rotor motor lach
jij niet zo hard hoor

jij niet zo hard hoor

Volgens mij is de 626 niet met Wankelmotortje geleverd, iig niet hier in Nederland.
Misschien in australië als een Cosmo(=mazda).
Hier in NL issie gewoon als trage strontbak verkrijgbaar met voorwielaandrijving.
De RX7 heeft volgens mij ook geen meesturende achteras omdat dit een achterwielaandrijver is(= trickyer om em dan mee te laten sturen).
Misschien in australië als een Cosmo(=mazda).
Hier in NL issie gewoon als trage strontbak verkrijgbaar met voorwielaandrijving.
De RX7 heeft volgens mij ook geen meesturende achteras omdat dit een achterwielaandrijver is(= trickyer om em dan mee te laten sturen).
-
- Contacteer:
Nou volgens mij zei een vriend van me die zo ding heeft dat ze as een btje mee stuurt. 
of hij heeft vaag lopen lullen, of dat doe jij nu
En met die 626 was er in japan een gek die had zo'n ding gemaakt.. heb nog wel ergens een filmpje van geloof ik.
Edit: Gelijk ff die maat van me op gebeld.. en idd alle rx7's hebben stuurde achter assen.. alleen niet met inparkeren maar op een bepaalde snelheid..
lekker puh

of hij heeft vaag lopen lullen, of dat doe jij nu
En met die 626 was er in japan een gek die had zo'n ding gemaakt.. heb nog wel ergens een filmpje van geloof ik.

Edit: Gelijk ff die maat van me op gebeld.. en idd alle rx7's hebben stuurde achter assen.. alleen niet met inparkeren maar op een bepaalde snelheid..
lekker puh

-
- Contacteer:
de cosmo:
http://english.auto.vl.ru/catalog/mazda ... oto/12496/
best luxe wagentje voor een auto uit 1989..
1ste auto met navigatie er in geloof ik... Rare japanners ook altijd
Zo'n rex rijd trouwens wel verdomt lekker hoor
http://english.auto.vl.ru/catalog/mazda ... oto/12496/
best luxe wagentje voor een auto uit 1989..
1ste auto met navigatie er in geloof ik... Rare japanners ook altijd

Zo'n rex rijd trouwens wel verdomt lekker hoor

Ik heb nog ergens filmpjes van 20B(T) motoren in allerlei Mazda en Cosmo versies.
Das pas dikke shit.
Voor de duidelijkheid:
-13B is standaard motor die oa in de FC3S RX7 zit, dat is een 1.3 met 2x650cc rotors. Goed voor 150 pk
-13BT is bovenstaand met turbo. 180-200pk
-20B is dus 3 rotoren van 650cc. precieze specs weet ik niet meer, 200 atmosferisch en 250 met turbo ofzo.
Maargoed tis een geinig motortje met een prachtig geluid
Alleen jammer dat die afdichtingen van die rotoren zo snel slijten.
Das pas dikke shit.
Voor de duidelijkheid:
-13B is standaard motor die oa in de FC3S RX7 zit, dat is een 1.3 met 2x650cc rotors. Goed voor 150 pk
-13BT is bovenstaand met turbo. 180-200pk
-20B is dus 3 rotoren van 650cc. precieze specs weet ik niet meer, 200 atmosferisch en 250 met turbo ofzo.
Maargoed tis een geinig motortje met een prachtig geluid

Alleen jammer dat die afdichtingen van die rotoren zo snel slijten.
-
- Contacteer:
haha volgens mij gaan we een btje of topic
maar goed het is idd een verbluft staaltje techniek

maar goed het is idd een verbluft staaltje techniek

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk een 626 PfrrhErik (Schepjes) schreef:haha nou om een mazda 626 met een 3 rotor motor lach
jij niet zo hard hoor![]()
![]()

PTTM
enne zal nu maar niet meer zo off topic gaan!
Goed heb ik een ontopiccer:
Mijn 5GT vs. 200SX van een vriend van me.
Die SX heeft jonge motor, dikke intercooler, open filter, geen kat meer en een drukverhoging van 2-3 tiende bar. PKtje of 200 minimaal.
Altijd in de waan geweest dat ik het nooit kon bijhouden.
Voordat ik de Mecedes IC erop had kon ik em maar net bijhouden, maar toen reed hij ook nog zo goed als standaard.
Maar vandaag geprobeert en tot de 150 kan ik em gewoon bijhouden, het zij wel dat ie een autolengte voorsprong heeft bij de start, maja das voordeel van RWD.
M'n GT doet het dus helemaal zo slecht nognie
Mijn 5GT vs. 200SX van een vriend van me.
Die SX heeft jonge motor, dikke intercooler, open filter, geen kat meer en een drukverhoging van 2-3 tiende bar. PKtje of 200 minimaal.
Altijd in de waan geweest dat ik het nooit kon bijhouden.
Voordat ik de Mecedes IC erop had kon ik em maar net bijhouden, maar toen reed hij ook nog zo goed als standaard.
Maar vandaag geprobeert en tot de 150 kan ik em gewoon bijhouden, het zij wel dat ie een autolengte voorsprong heeft bij de start, maja das voordeel van RWD.
M'n GT doet het dus helemaal zo slecht nognie

ikke tegen mercedes ML 55 AMG...
uhm ikke niet geprobeerd
omdat ik d8 dat hij niet wilde, en hij stond op de baan om verderop links af te slaan de a 12 op
maar goed, hij trok wel vol gas weg, maarja tog geen kans tegen 400 pk ofzo
uhm ikke niet geprobeerd

omdat ik d8 dat hij niet wilde, en hij stond op de baan om verderop links af te slaan de a 12 op
maar goed, hij trok wel vol gas weg, maarja tog geen kans tegen 400 pk ofzo

Net op de Oostweg in Ztm...
ik rechts met de GTT, GolfIII GTI achter me en BMW 5 serie naast me.
Bij groen eventjes naast de BMW blijven rijden, gezwaaid en weggereden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goed manlaguna2 schreef:Net op de Oostweg in Ztm...

Hessel Pttm
-
- Contacteer:
gisteren bij het optrekken un citroen C5 eruit getrokken
volgens de achterzijde was het een HDI geen idee wat voor moter inhoud ie had maar hij kon mijn clio 1.2 16V niet bij houden miss deed ie nie zen best of zat ie te slapen maar was hem ineens kwijt 

Volgens mij doet 95% van de auto bezitters niet zijn best om als 1e weg te zijn.
In het enkele geval dat ik voor een stoplicht sta en er komt iemand naast me staan, terwijl ie ook achter me had kunnen staan wil ik nog wel eens op het gas stampen, waarna ie alsnog achter me moet invoegen.
In het enkele geval dat ik voor een stoplicht sta en er komt iemand naast me staan, terwijl ie ook achter me had kunnen staan wil ik nog wel eens op het gas stampen, waarna ie alsnog achter me moet invoegen.