Styxx nieuwe aanwinst: een Williams!!
Volgens mij is in heel 97 geen enkele ph2 Clio officieel geleverd. Alleen de ph3. Ik weet wel dat er een Clio Williams 3 bestaat in GB, maar of dat ook een ph3 Clio is weet ik niet. Zou een import-bak kunnen zijn natuurlijk.Basic schreef:een 97'er lijkt me wel heel sterk.Chris schreef:Dat kan toch?speedline schreef:1996? Heb je een foto van het chassisnummer? En wat staat er op het kenteken?
Bij Janssen staat een 97er te koop.
de laatsten zijn in september 95 geloof ik de band uit gerold.
dat sommige in 96 op kenteken zijn gezet dat kan nog. maar in 97.... ma goed het zal wel
Edit: Volgens autoweek.nl is het zelfs zo dat de Williams vanaf februari 1996 niet meer gemaakt is. Op kenteken is natuurlijk een ander verhaal.
Het was dus echt een 97er, het is uiteraard zo dat deze auto bijvoorbeeld lang in een showroom heeft gestaan, en het kenteken is laat aangevraagd.Merijn schreef:Volgens mij is in heel 97 geen enkele ph2 Clio officieel geleverd. Alleen de ph3. Ik weet wel dat er een Clio Williams 3 bestaat in GB, maar of dat ook een ph3 Clio is weet ik niet. Zou een import-bak kunnen zijn natuurlijk.Basic schreef:een 97'er lijkt me wel heel sterk.Chris schreef:Dat kan toch?speedline schreef:1996? Heb je een foto van het chassisnummer? En wat staat er op het kenteken?
Bij Janssen staat een 97er te koop.
de laatsten zijn in september 95 geloof ik de band uit gerold.
dat sommige in 96 op kenteken zijn gezet dat kan nog. maar in 97.... ma goed het zal wel
Edit: Volgens autoweek.nl is het zelfs zo dat de Williams vanaf februari 1996 niet meer gemaakt is. Op kenteken is natuurlijk een ander verhaal.
Het was overigens een Swiss Champion, zonder kenteken naar Nederland gekomen, en de 1e registratie is januari 1997.
Renault Janssen, welk filiaal weet ik niet.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Nok eens ff met dat gespeculeer. Ik ben alleen benieuwd of het een eerlijke auto is. Het verdient altijd de moeite de gangen van een Williams na te gaan voor aankoop.
Dus eerst foto's van het interieur, het chassisnummer en het motorplaatje. Hiernaast heeft een Williams nog een aantal specifieke carrosseriedetails waaraan een originele carrosserie altijd is te herkennen. En welke dat zijn dat zeg ik niet, anders zijn ze veel te makkelijk na te bouwen...
Dus eerst foto's van het interieur, het chassisnummer en het motorplaatje. Hiernaast heeft een Williams nog een aantal specifieke carrosseriedetails waaraan een originele carrosserie altijd is te herkennen. En welke dat zijn dat zeg ik niet, anders zijn ze veel te makkelijk na te bouwen...
De prijs valt me nog best mee. Wat staat er op de klok? Als je ziet voor wat voor prijzen ze Willies bij Moree van de hand (proberen te) doen, dan vind ik 11 rooien toch best redelijk. Maar aan je reactie te lezen valt er wel iets aan op te merken, dus. 

-
- Moderator
- Car: Megane
Hallo heeft niemand door dat het gewoon aan de digitale camera ligt????
Kijk maar is naar een foto die ik gemaakt hebt met mijn digi en die van iemand anders:
mijn
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PAAzA4oR ... 8254503109[/img]
andere
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAXA40U ... 4384366482[/img]
lijken ook twee verschillende kleuren.
een goeie digi zal laten zien dat het gewoon de goeie kleur is

Kijk maar is naar een foto die ik gemaakt hebt met mijn digi en die van iemand anders:
mijn
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PAAzA4oR ... 8254503109[/img]
andere
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAXA40U ... 4384366482[/img]
lijken ook twee verschillende kleuren.
een goeie digi zal laten zien dat het gewoon de goeie kleur is

-
Jullie vinden het gewoon leuk om iemand op te naaien door hem te laten denken dat hij misschien wel een nep Williams heeft gekocht.
[img]http://smile.smilies.nl/1562.gif[/img]
[img]http://smile.smilies.nl/1562.gif[/img]
@t Styxx, Nette willy
,veel plezier ermee
.........jij bent niet de enige die er verstand van heeft 

Waarom van het hele chassisnr,als er toch gewoon c57m in voorkomt is het toch een william-schassis?speedline schreef: Dus eerst foto's van het chassisnummer.
Hou het lekker voor jespeedline schreef:En welke dat zijn dat zeg ik niet, anders zijn ze veel te makkelijk na te bouwen...

Ja want de andere kenmerken, bijv (dikker subframe (wit)extra stang tussen bak en versnellingsbaksteun aan de carros.) enzo, ga je toch niet veranderen, als je je 16v wilt ombouwen naar Williams, doe je toch de dingen die echt in het zicht zijn interieur enzo
-
- Moderator
- Car: MB
nee, volgens mij heeft Merijn het ook fout. Ik meen dat alleen de laatste 500 willi's met die speciale blauwe kleur (idd blue methyl ofzo "roberts kleur) geleverd zijnNiels Takken schreef:Heeft alleen de phase 1 deze kleur dan? 449?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Daar kan ik mij ook wel in vinden.Tom schreef:nee, volgens mij heeft Merijn het ook fout. Ik meen dat alleen de laatste 500 willi's met die speciale blauwe kleur (idd blue methyl ofzo "roberts kleur) geleverd zijnNiels Takken schreef:Heeft alleen de phase 1 deze kleur dan? 449?
<-------So you know don't mess with a Reno------->

Het is een orgineel nederlands auto, uit

Voordat ik m kocht ben ik ook mn een jongen wezen kijken die zelf monteur is in een Renault garage en ook zelf een Williams blok in een 1.8 16v heeft gebouwd. Die auto heeft hij nog steeds

Die kleur is op de foto's erg dof. Die camera maakte niet echt goeie fotos en t was erg donker

Laatst gewijzigd door StyxX op ma 25 apr 2005 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
stryxx veel plezier er mee en ik zie em nog wel een paar keer verschijnen ! maar als die bak eronder zit moet je toch wel ff zonder onkosten kunnen rydenStyxX schreef:Heb inderdaad 432 als kleurcode. Toen ie vanmiddag was gewassen en ik m voor t eerst goed in de zon zag was t net een beetje paars achtig....wel mooi![]()