CO schroef

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marcojetpilot

Hey people, kan iemand me helpen met het vinden van het part nummer van de CO schroef die in de 5gt SOLEX carburateur zit...ik heb zelf nl geen 5gt maar ben met een kart project bezig waarvoor ik een 5gt turbo carb ga gebruiken zodat ik deze kart ook kan voorzien van een xtra hoeveelheid pk's ;-)
Als iemand het item nr van deze CO schroef heeft hoor ik dit graag...liefst via mail...marcojetpilot@hotmail.com
Bij de dealer heb ik een chassis nodig voor het verkrijgen van het partnr..en die heb ik dus niet.. iemand een chassis nr van een 5gt die een SOLEX carb heeft?
Replys more than welcome...TNX
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Sorry, weet het niet maar,

Als je het volgende kenteken neemt:

TR-87-ZG, dan kun je zo naar de dealer toe.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

77.01.034.196 als je ff zoekt op het forum (zoeken ) naar co-schroef kan je het nr ook vinden:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... =coschroef
vergeet niet de co-schroef te borgen met wat silicone kit oid. want ze trillen nogal eens los. :)
Laatst gewijzigd door Johan op wo 8 dec 2004 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.
marcojetpilot

Tnx voor de snelle reactie....ik zal volgende keer eerst zoeken..heb me net geregistreerd...maar weet het voor de volgende keer....
Greetz...
Plaats reactie