RS aangeschaft, meer blauw op straat/RTC
-
RR was zeker grijs 

Ik heb d'r nog niet zo veel in mogen rijden, moet er meestal naast zitten
Maar de paar stukkies die ik gereden werden hoofdzakelijk bepaald door de combinatie kutbanden,kloteweer en voorzichtigheid.
Maar verders is 't wel een chique karretje

Maar de paar stukkies die ik gereden werden hoofdzakelijk bepaald door de combinatie kutbanden,kloteweer en voorzichtigheid.

Maar verders is 't wel een chique karretje

rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat vervelend, dat je dan de hele tijd die ouwe Quadra moet rijdenMenno schreef:Ik heb d'r nog niet zo veel in mogen rijden,

Project: GTT Blue Sport
-
Wat voor banden liggen er dan onder?Menno schreef:...
Maar de paar stukkies die ik gereden werden hoofdzakelijk bepaald door de combinatie kutbanden,kloteweer en voorzichtigheid.![]()
menno je hebt pm van mij.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Met de willi?Merijn schreef:Hmm... P5000 Drago? Daar heb ik ook wel eens het 1 en ander mee meegemaakt. Zevenheuvelenweg in Groesbeek (of is dat Berg en Dal) -> bochtje -> glijden -> achterwaarts het weiland in.

Don't walk the grass... smoke it
Het ligt inderdaad aan het koude weer. Hoewel 't vandaag wel weer mee viel. Als het asfalt dan ook nog nat is wordt 't nog slechter. Je zal toch wat voorzichtiger moeten zijn in de wintermaanden. Ook de standaard Conti's Sportcontact laten het bij < 5 graden een beetje afweten.
Als je met deze temperaturen grip wil zal je winterbanden moeten aanschaffen. Dat is echter een tamelijk kostbare grap.
Als je met deze temperaturen grip wil zal je winterbanden moeten aanschaffen. Dat is echter een tamelijk kostbare grap.
-
- Moderator
- Car: Megane
en al update's hier

Ja, sinds ie een keer rondom uitgelijnd is, stuurt ie eigenlijk als een dolle. D'r is 't nodige aan de achteras gebeurt, en sindsdien stuurt ie echt veeeel scherper, en krijgt ie z'n vermogen ook veel beter op de weg.
Al met al: heerlijk karretje.
Verders geen update's in de planning. Ik vind zo'n ding standaard al behoorlijk af en ok.

Verders geen update's in de planning. Ik vind zo'n ding standaard al behoorlijk af en ok.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik ook, maar er zijn altijd wat dingetjes wat beter kanSander2 schreef:Mee eensMenno schreef:Verders geen update's in de planning. Ik vind zo'n ding standaard al behoorlijk af en ok.

-
Komtie ook naar de RS meeting?Menno schreef:Ja, sinds ie een keer rondom uitgelijnd is, stuurt ie eigenlijk als een dolle. D'r is 't nodige aan de achteras gebeurt, en sindsdien stuurt ie echt veeeel scherper, en krijgt ie z'n vermogen ook veel beter op de weg.