Slechte garage? waterpomp vervangen maar lekt nog steeds
-
ik heb n clio 1.4 RT uit 92. Mn waterpomp lekte dus die heb ik laten vervangen, maar nu lekt hij nog steeds aan dzelfde kant. Volgens de garage kan er een vriesplug rot zijn of de koppakking (of ze hebben hem niet goed gemonteerd natuurlijk). OMdat de waterpom,p lekte hebben ze deze dingen niet gecontroleerd. Mijn vraag is: hadden ze deze 2 dingen kunnen controleren, of is dat niet te doen?
-
- Contacteer:
Normaal horen ze te kijken waar het lekt, omdat je anders niet iets kunt maken. Dus als ze zeggen dat er een koppakking of plug kapot is, hadden ze dat moeten maken ipv die waterpomp.
Na de reparatie horen ze de auto ook te laten lopen ivm het bij vullen van de koelvloeistof. Het lijkt erop dat ze in dit geval niet eens gekeken hebben na de reparatie anders hadden ze de lekkage zelf ook moeten constateren.
Na de reparatie horen ze de auto ook te laten lopen ivm het bij vullen van de koelvloeistof. Het lijkt erop dat ze in dit geval niet eens gekeken hebben na de reparatie anders hadden ze de lekkage zelf ook moeten constateren.
-
- Contacteer:
Ik ga mee in een slechte diagnose c.q. eindcontrole

-
- Contacteer:
ik denk dat de eindcontrole niet echt lekker is geweest
maaaar kan ook zijn dat de pakking ergens niet lekker zit en dat kan ook pas na een dag of 2 dagen gaan lekken !!!
maaaar kan ook zijn dat de pakking ergens niet lekker zit en dat kan ook pas na een dag of 2 dagen gaan lekken !!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
ps een beetje garage rkend niks voor een extra controle en als het de waterpomp is kunnen ze echt niks rekenen voor alsnog de reparatie
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break