Spoed! Brandstofpomprelais GTT

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Daaf (Davy)

Jongens, heb even jullie hulp nodig. Wie woont er in de buurt van Leiden en heeft er nog een werkend brandstogpomprelais voor een 5 GTT liggen. Of woont in omg Rdam en wil even langs Pernis rijden (daar werk ik nl en staat mijn 5 stil te staan) Wil hem asap komen ophalen. Wil er wel mooi bedrag voor betalen als ie werkt....

Bedankt alvast
Calle

Welke van de twee, die bij je zekering kastje, of die onder het rechter vakje achterin verstopt zit? Niet dat ik ze heb, maar dat zou wel kunnen helpen.
Tijn
Contacteer:

douw die van je claxon of je perc fan er even in en rij naar de brezan?
there is no spoon.
Daaf (Davy)

Calle schreef:Welke van de twee, die bij je zekering kastje, of die onder het rechter vakje achterin verstopt zit? Niet dat ik ze heb, maar dat zou wel kunnen helpen.
Is maar 1 benzinepomprelais, zit beetje verstopt achter bij je zekeringen rechtsachter dus waarschijnlijk, 6 polig.

@Tijn, nee niet zo'n universeel relais....
Tijn
Contacteer:

oeps .. sorry ...
there is no spoon.
-Ray-
Contacteer:

Daaf (Davy) schreef:Jongens, heb even jullie hulp nodig. Wie woont er in de buurt van Leiden en heeft er nog een werkend brandstogpomprelais voor een 5 GTT liggen. Of woont in omg Rdam en wil even langs Pernis rijden (daar werk ik nl en staat mijn 5 stil te staan) Wil hem asap komen ophalen. Wil er wel mooi bedrag voor betalen als ie werkt....

Bedankt alvast
JL in zevenhuizen?
Immer wieder die verdammte Holländer
Plaats reactie