na uit lijnen + balanceren nog trillen
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
zo morgen is de grote dagle mouton noir (sandy) schreef:idd en als mijn chef terug isgoed idee, ga eens ergens anders heen, sommige bandenspecialisten kunnen beter zandkoekjes gaan bakken.
van zijn snoep reisje![]()
krijgt hij er ook van langs ,ben het nu zat na 6 mnd
er is gewoon iets anders krom
en durft hij ook nog te
zeggen dat mijn banden
die ik een jaar geleden bij hem heb gehaald
er uitzien als de mount everest![]()
gek he na een half jaar met trillende banden rond rijden
kan me chef ook nog vergoeden
maarja ze zijn bij ons zo gierig
dat als ze moeten janken
ze het nog uit 1 oog doen dus die vlieger zal ook
wel niet opgaan maar ook hij krijgt zo'n
woordenwisselingover een goeie week is hij
terug, ik ben al aan het aftellen

hij stapte vanmorgen net uit het vliegtuig
(uit cameroon

juist ik, gelijk even in de voorwas gezet,
dan doe ik morgen de hoofdwas, gna gna
dus morgen meer.............
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
maandag gaat hij naar een schade bedrijf.........eindelijkle mouton noir (sandy) schreef:ha rtcers'ik heb van de winter een klein slippertje
gemaakt (wiel tegen de stoep) op de zaak,
zijden ze dat het ver holpen moest zijn
met een nieuwe velg plus
een nieuwe stuur kogel
zogedaan en nog steeds een trilend stuur.
wielen laten uitlijnen geen trillend stuur meer
nu aleen nog in bochten (boven 120 km)
WAT KAN ER AAN DE HAND ZIJN??
punten waar ze op moeten leten
- fusee/stuurkogels
- wielnaven
- stuurstang/huis
- subframe
- motorsteunen
als jullie nog meer punten
weten maak gerust het lijstje af

band want deze is nog de oude en misschien inwendig beschadigd of wellicht is het rubber onrond.le mouton noir (sandy) schreef:maandag gaat hij naar een schade bedrijf.........eindelijkle mouton noir (sandy) schreef:ha rtcers'ik heb van de winter een klein slippertje
gemaakt (wiel tegen de stoep) op de zaak,
zijden ze dat het ver holpen moest zijn
met een nieuwe velg plus
een nieuwe stuur kogel
zogedaan en nog steeds een trilend stuur.
wielen laten uitlijnen geen trillend stuur meer
nu aleen nog in bochten (boven 120 km)
WAT KAN ER AAN DE HAND ZIJN??
punten waar ze op moeten leten
- fusee/stuurkogels
- wielnaven
- stuurstang/huis
- subframe
- motorsteunen
als jullie nog meer punten
weten maak gerust het lijstje af
-
- Berichten: 948
- Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
- Locatie: S'nisse
heeft je schokbreker voor geen oplazer gehad?
dat die vast staat?
dat die vast staat?
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
nee ook niet5gt8vturbo schreef:heeft je schokbreker voor geen oplazer gehad?
dat die vast staat?
ze zeggen bij het schadebedrijf(van gemert in dordt)
dat het komt omdat hij zo"extreem" laag is
hij is maar 30mm verlaagd(het minste wat er is/was) er zijn er toch wel meer hier die hun clio verlaagd hebben en toch een normaal stuurgedrag hebben???
IK WORD ER NU ECHT MOE VAN


-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
moet je dan toch horen?R(ay)Si schreef:Is het alleen in een bocht naar links?
Het kan dan zijn dat je uitlaat tegen je motorsteun aan trilt...
het is trouwens bij beide kanten
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
ja dankje ik heb het nodigR(ay)Si schreef:Tis bij mij niet te horen
En ja beide kanten..dat houdt het opSucces iig
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
THX ik neem dit lijstje wel ff mee naar dat bedrijfMickael schreef:Hey schaap,
Heb jij je veerpoot lagers al vervangen? Top lagertje?
grote kans dat ie ook aan stukken is bij zo'n aanrijdingkje.
maar zoals ik al zei bel me maar ff
misschien willen ze er wel ff naar kijken
-
- Berichten: 948
- Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
- Locatie: S'nisse
ik heb gister bij mijn turbo het busje van het waar het stuur kolom en het stuurhuis aan elkaar zitten vervangen. bij mij trilde hij als een gek. boven de 140 kon ik niet eens rijden. het rubber was helemaal weg gesleten. begon hij enorm van te trillen nu is het weg weet niet of een 16v het ook heeft?
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
ja hij is nu helemaal kapot
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15316
versnellingsbak overleden, door die klap of dat getril?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15316
versnellingsbak overleden, door die klap of dat getril?

-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Zie eerste post...jackel schreef:He, is je velg niet gewoon krom?
Gr, Frits.
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
dank u fritsClio Baccara 16v schreef:Zie eerste post...jackel schreef:He, is je velg niet gewoon krom?
Gr, Frits.

-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
nou ik denk dat we erachter zijn waarom mijn clio niet uit te lijnen/balanceren was/is
donderdag ff bij de dealer geweest
en dit was er mis
rv sabilisatorstang ophanging kapot
lv een draagarm bout afgebroken
rv motorsteun afgebroken
geen centreerringen
en waarschijnlijk de bout van de 5e versnelling afgetrilt
en nog steeds onbalans na 5x4 balanceren
maarja er komt schot in de zaak!!
prijzig btw die motorsteun rechts voor!
dus ik rijd nu bijna een jaar met een kapote motorsteun
donderdag ff bij de dealer geweest
en dit was er mis
rv sabilisatorstang ophanging kapot
lv een draagarm bout afgebroken
rv motorsteun afgebroken
geen centreerringen
en waarschijnlijk de bout van de 5e versnelling afgetrilt
en nog steeds onbalans na 5x4 balanceren
maarja er komt schot in de zaak!!
prijzig btw die motorsteun rechts voor!
dus ik rijd nu bijna een jaar met een kapote motorsteun

-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
-1 motorsteun rechts boven *(vernieuwen)le mouton noir (sandy) schreef:nou ik denk dat we erachter zijn waarom mijn clio niet uit te lijnen/balanceren was/is
donderdag ff bij de dealer geweest
en dit was er mis
rv sabilisatorstang ophanging kapot
lv een draagarm bout afgebroken
rv motorsteun afgebroken
geen centreerringen
en waarschijnlijk de bout van de 5e versnelling afgetrilt
en nog steeds onbalans na 5x4 balanceren
maarja er komt schot in de zaak!!
prijzig btw die motorsteun rechts voor!
dus ik rijd nu bijna een jaar met een kapote motorsteun
-2 sabilisatorverbindingsstang* (vernieuwen)
-3 rechtsvoor velg krom *(bekend bij berijder)
-4 centreerringen ontbreken (bekend bij berijder)
-5 linker bevesteging onderste draagarm (vernieuwen)
-6 geluid 5e versnelling (versnellingsbak demonteren +diagnose stellen)
(* kan met de schade te maken hebben)
bovenstaande is het overzicht van de dealer
aan gegeven staat wat moet gebeuren en wat met de schade te maken kan hebben
netwerk is bereid de onderdelen 1,2,3 en 6 voor haar rekening te nemen
punt 3 is al op gelost dus blijven 1,2 en 6 over
de punten 4 en 5 komen voor eigen rekening want dit heeft naar oordeel van de monteur niets met de schade van doen
omdat punt 6 verder uitsluitsel moet geven vergoed netwerk deze ook hoewel niet vantevoren vast gesteld kan
worden of dit met de schade te maken heeft of niet
nou dit is de brief die ik van mijn baas kreeg
kweenie hoor wat ik ervan moet denken
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
nee aleen een mod,Marcel B. schreef:Kan je ff je 3 topics niet in 1 samensmelten, beetje onzinnig om het in 3 topics te houden, terwijl het allemaal min of meer over hetzelfde gaat?
maar het zijn 3 verschillende dingen?
wel zo handig als iemand probeert te searchen op een probleem