Had ik nog niet eens door...toch echt maar es wakker worden!!!Ferdy schreef:met RTC stickersPaulRSi schreef:Op zich klinkt t niet verkeerd, mis alleen de KM-stand? en ja duurt toch nog wel een paar maandjes voordat ik de centjes bij mekaar heb...
Laat me raden..jij was op die site voor die corsa uit 86? Toch heimwee?
p.s. die clio 16v met neonwel dikke velgen trouwens
zo te zien
Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
op de clio 16v met neon bij t zelfde bedrijf.....Merijn schreef:Nou, ik zie geen RTC-stickers op die Megane. Kan aan mij liggen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ja volgende week weer.ronaldsandy schreef:Volgende week weer een FNO?
En aangezien volgende week de laatste keer is dat we in pricipe een FNO hebben dit jaar. Zullen we dan gaan bowlen?? Laat maar horen.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Bingo..geen bril nodigMerijn schreef:Die wel, ja...

-
- Contacteer:
Op zich een goed idee...kweet niet hoeveel mensen kunnen dan?Frits schreef:Ja volgende week weer.ronaldsandy schreef:Volgende week weer een FNO?
En aangezien volgende week de laatste keer is dat we in pricipe een FNO hebben dit jaar. Zullen we dan gaan bowlen?? Laat maar horen.
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vraagje:
Heeft er iemand toevallig nog een setje stalen velgen liggen met goede(lees: apk goede) banden?? 13inch, dunne bandjes, die ik ff kan lenen.
Mijn Twingo moet de 17e gekeurd worden en volgens mijn oom kan het zijn dat ze m afkeuren op mijn rechter voorband, blijkbaar iets te weinig profiel(zit nog redelijk wat profiel op), maar jah eisen eisen eisen, je wordt er gek van!!
Heeft er iemand toevallig nog een setje stalen velgen liggen met goede(lees: apk goede) banden?? 13inch, dunne bandjes, die ik ff kan lenen.
Mijn Twingo moet de 17e gekeurd worden en volgens mijn oom kan het zijn dat ze m afkeuren op mijn rechter voorband, blijkbaar iets te weinig profiel(zit nog redelijk wat profiel op), maar jah eisen eisen eisen, je wordt er gek van!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kom maar halen. heb ze hier nog wel liggen.Ron(nie) schreef:Vraagje:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, maar je zou mijn banden eens moeten zien, volgens mij zit er nog redelijk tot goed profiel op, maar je zit aan de eis van 1,6 mm op 75 % van je loopvlak toch??Merijn schreef:Is een nieuwe band kopen geen betere optie? Die eisen zijn er ook voor je eigen veiligheid.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik weet het, moet ik eigenlijk ook laten doen, maar heb zo weinig tijd en zoek het ook nie echt
Maar jah, zal binnenkort ff laten doen denk ik,
@ Frits: Ik kijk ff aan of mijn broers banden wel APK ok zijn(die auto staat nu bij mijn oom), anders leg ik die velgen wel ff over, zo niet dan hoor je het nog van me, tnx
Groeten Ronnie.

Maar jah, zal binnenkort ff laten doen denk ik,
@ Frits: Ik kijk ff aan of mijn broers banden wel APK ok zijn(die auto staat nu bij mijn oom), anders leg ik die velgen wel ff over, zo niet dan hoor je het nog van me, tnx
Groeten Ronnie.
-
- Contacteer:
Friday Nightmeeting Oss @ bowling
When: Vrijdag 10 december 2004, 20.00 uur
Where: Bowling Beuningen (verzamelen bij macdonalds)
Who:
Ronald & Sandy - Clio
Paul - Punto 60SX
Frits - Clio
Monica - Twingo
Maybe:
When: Vrijdag 10 december 2004, 20.00 uur
Where: Bowling Beuningen (verzamelen bij macdonalds)
Who:
Ronald & Sandy - Clio
Paul - Punto 60SX
Frits - Clio
Monica - Twingo
Maybe:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik vind het jammer dat het gelijk weer bowlen moet worden. We kunnen misschien ook met zn allen uit eten gaan of zo.robclio16V schreef:Het is nu een beetje aan de late kant om nog te gaan kijken met hoeveel man we gaan bowlen dan.
Op vrijdag is het altijd druk en je moet gewoon minstens een week vantevoren reserveren......
Gr.Frits
-
- Contacteer:
Ja maakt mij niet uit..er werd geroepen dat we voor t eind van t jaar nog iets wilden doen dus ja dan is volgende week de enige optie..maar wat mij betreft kunnen we ook ergens gaan eten of gewoon een FNO houden en dan gewoon 'volgend jaar' gaan bowlen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
LAng verhaal, en hou het er maar op dat het niet mijn keuze was.robclio16V schreef:Ehm...... jij opperde zelf het idee om te gaan bowlen dus hoe kun je dat nu dan ineens jammer vinden?

-
- Contacteer:
Plus dat je vorige week ziek was toen we t erover gehad hadden met een paar man..robclio16V schreef:Ehm...... jij opperde zelf het idee om te gaan bowlen dus hoe kun je dat nu dan ineens jammer vinden?

-
- Contacteer:
Jij bent toch altijd ziek?robclio16V schreef:Ik was niet ziek, ik was gaar.

In z'n hoofd ja.PaulRSi schreef:Jij bent toch altijd ziek?robclio16V schreef:Ik was niet ziek, ik was gaar.
Ik heb een zelfde soort afwijking [img]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/03.gif[/img]
-
- Contacteer:
Steven schreef:In z'n hoofd ja.PaulRSi schreef:Jij bent toch altijd ziek?robclio16V schreef:Ik was niet ziek, ik was gaar.
Ik heb een zelfde soort afwijking [img]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/03.gif[/img]

-
- Contacteer:
Schutaap? was da nou weer?Steven schreef:Schutaap! ik haal iets van de vorige pagina terug. Dan is een quote nuttig...

-
- Contacteer:
Ahhh ik snap em weer..toch maar wat meer gaan pimpen anders snap ik het hele forum dalijk niet meer!Steven schreef:Shut Up - Shuddap - Schutaap

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En weer een dag later.
Bowlen vrijdag kunnen we dus vergeten, maar zeker leuk voor volgend jaar. (misschien gelijk de 1e FNO in het nieuwe jaar??) Ben nu ruim een maand van te voren dus dat moet te regelen zijn toch.
Dus wat wordt het?? Uit eten met zn allen? Of gewoon een FNO. Kom, maar met ideen. Alleen vrijdag heb ik dit jaar nog tijd dus verschuiven kan niet.
GR.Frits
Bowlen vrijdag kunnen we dus vergeten, maar zeker leuk voor volgend jaar. (misschien gelijk de 1e FNO in het nieuwe jaar??) Ben nu ruim een maand van te voren dus dat moet te regelen zijn toch.
Dus wat wordt het?? Uit eten met zn allen? Of gewoon een FNO. Kom, maar met ideen. Alleen vrijdag heb ik dit jaar nog tijd dus verschuiven kan niet.

GR.Frits
-
- Contacteer:
Denk dat uit eten ook wel laat is om t allemaal nog te gaan regelen..is wel t leukste als iedereen erbij is dan, dus dan moeten we t misschien wat verder vooruit plannen..Frits schreef:En weer een dag later.
Dus wat wordt het?? Uit eten met zn allen? Of gewoon een FNO. Kom, maar met ideen. Alleen vrijdag heb ik dit jaar nog tijd dus verschuiven kan niet.![]()
GR.Frits
wel een