Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Wanneer ik mijn auto stationair laat lopen gaat mijn accu lampje lichterlijk branden, niet fel, maar je ziet m wel, heb de accu gemeten tijdens stationair toerental en dat was 14.4 en liep iets op en weer iets af, weet iemand wat het zou kunnen zijn?? De auto loopt wel netjes stationair!!
@ ronnie, kan het misschien zijn dat je accu klemmen niet helemaal vast aangedraaid zijn?? Ik had het laatst ook een keer, alles na gekeken enz, bleek de klem gewoon niet vast genoeg te zitten
~Haas~ schreef:zat ik ook aan te dneken, maar toen hij vraagprijs 6500 eu zei...Tsja, paul, no offense, maar...??
Zaterdag weer een kans in de staatsloterij
Nee 6500 heb ik nu nog niet bij mekaar nee ff sparen nog!
plus dat ik net te horen kreeg dat ik vanaf maart mijn kamer uitmoet...dus dat wordt ook zoeken naar iets nieuws...
~Haas~ schreef:zat ik ook aan te dneken, maar toen hij vraagprijs 6500 eu zei...Tsja, paul, no offense, maar...??
plus dat ik net te horen kreeg dat ik vanaf maart mijn kamer uitmoet...dus dat wordt ook zoeken naar iets nieuws...
Optie: Megane station
Matras van je bed er in...
2 vliegen in 1 klap: auto en slaapplaats
Optie: Megane station
Matras van je bed er in...
2 vliegen in 1 klap: auto en slaapplaats
Hehe dan kan ik beter een trafic ofzo halen...staan nog meer spullen hier in die kamer
@Ronnie, komt vaker voor bij een twingo, al verschillende keren gezien en meegemaakt, maar nooit de oorzaak gevonden. Kijk de massakabels eens na, meet spanningsregelaar door..enz. Gewoon alles wat in t dynamo en accu gebied zit.
Tnx, heb gister nog eens de accu doorgemeten, deze was 12,2 met de lampen ed aan en 14,4 met alles uit, de kabels zitten er ook nog goed op. Wat kan ik verder dan nog meten?? Heb echt totaal geen technische achtergrond qua elektriciteit.
Ik heb net al een probleem met mijn Golfje gehad. De tank zat nog voor dik een kwart vol. Ineens begint de auto te stotteren en zie ik mijn benzinemeter ineens in het rood vliegen. Straks nog maar eens kijken of ie wil starten. Benzinelekkage kon ik zo snel niet vinden.
Misschien een domme vraag, maar zou iemand eens naar mijn accu enzo kunnen kijken(iemand met verstand hiervan) denk dat als ik het moet doen, dat het nooit goed gaat en denk ook niet dat ik de juiste gereedschappen ervoor heb, heb wel een voltmeter(weet niet of dit een juiste is).
Ik hoor het graag,misschien bij een volgend FNO???
met de VW? Ik denk die rob gaat wel effe helpen (Ik hoop dat de wegenwacht niet veel van die klanten heeft, dan kan ik volgend jaar de premie niet meer betalen )
Inderdaad, ik stond weer stil. Die kutdynamo's moeten mij wel hebben, zeg! Dit is al de 3e die ik verslijt in een jaar! Maar er zit alweer een nieuwe op. Ik mag toch hopen dat dit het laatste is wat er dit jaar nog kapot gaat!
Op zich klinkt t niet verkeerd, mis alleen de KM-stand? en ja duurt toch nog wel een paar maandjes voordat ik de centjes bij mekaar heb...
Laat me raden..jij was op die site voor die corsa uit 86? Toch heimwee?
p.s. die clio 16v met neon wel dikke velgen trouwens
Op zich klinkt t niet verkeerd, mis alleen de KM-stand? en ja duurt toch nog wel een paar maandjes voordat ik de centjes bij mekaar heb...
Laat me raden..jij was op die site voor die corsa uit 86? Toch heimwee?
p.s. die clio 16v met neon wel dikke velgen trouwens