Hallo,
Ik wil graag mp3 gaan afspelen, maar hoë?
Heeft iemand ervaring?
-Bijvoorbeeld via Sony wisselaar?
-Is er een Aux/ externe bron ingang op Cabasse?
-Via FM transmitter?
Groet en bedankt,
Iwan
Laguna II cabasse radio/cd 4x30w + MP3?
-
- Contacteer:
Iwan schreef:Hallo,
Ik wil graag mp3 gaan afspelen, maar hoë?
Heeft iemand ervaring?
-Bijvoorbeeld via Sony wisselaar?
-Via FM transmitter?
Groet en bedankt,
Iwan
cabasse bedoel je ckers de standaard radio mee van renault? zo ja kan het idd via een sony wisselaar maar zal je een interface voor radio renault bij moeten hebben met die interface kan je namelijk gewoon je wisselaar bedienen met je afstandbedienig aan het stuur greetz mike
Ik bedoel inderdaad de standaard Cabasse radio/cd.
Volgens de dealer werkt de sony-mp3-cd-wisselaar alleen met de basis uitvoering, 4x 15 W radio.
En niet met de Cabasse uitvoering, 4x 30 W.
Heb jij ervaring dat het wel werkt?
Groet,
Iwan
Volgens de dealer werkt de sony-mp3-cd-wisselaar alleen met de basis uitvoering, 4x 15 W radio.
En niet met de Cabasse uitvoering, 4x 30 W.
Heb jij ervaring dat het wel werkt?
Groet,
Iwan
-
- Contacteer:
heb zelf un clio II ph3 billabong met un standaard radio 4 x 22 W uitgerust met 6 speakers kon het d.m.v. die interface gewoon aan sluiten en hij werkt perfect als het goed is en je haalt je radio ff los eruit zie aan de achterkant 2 stekkers zitten un grote die voor de benodigde stroom zorgt en waar ook de speakers aan bedraad zijn en 1 kleintje dat van je afstandsbediening is als het goed is kan je er un derde stekker bij zetten waar die in kan is bij de mijne althans blauw omcirkeld daar klik je de interface in en aan de andere kant de normale aansluitingen van de sony wisselaar en klaar is kees
dan moet ie gewoon werken ook op die van jou
dan moet ie gewoon werken ook op die van jou
Iemand toevallig ook bekend of deze radio ook een uitgang heeft?Iwan schreef:....
....
Ik wil nml. nog es m'n versterker+Sub inbouwen. Ik wil echter deze radio verder behouden.
Als ik er zelf al achter ben, zal ik het overigens wel melden hier, dan kan ik gelijk ook kijken naar evt. aux/ingang.
-
- Contacteer:
nee dat heeft deze radio nietGeryKa schreef:Iemand toevallig ook bekend of deze radio ook een uitgang heeft?Iwan schreef:....
....
Ik wil nml. nog es m'n versterker+Sub inbouwen. Ik wil echter deze radio verder behouden.
Als ik er zelf al achter ben, zal ik het overigens wel melden hier, dan kan ik gelijk ook kijken naar evt. aux/ingang.
-
Ik heb zelf een ook de Cabasse Auditorium 4 x 30 W en daar heb ik een CD-wisselaar van Alpine op aangesloten. De stekker past zonder verlopen. Let wel op, er zijn 2 soorten stekkers van Alpine in omloop, een ronde en een vierkante, je moet de vierkante hebben. Voordeel van deze directe aansluiting zonder verlopen is dat de stuurbediening helemaal goed functioneert, hetgeen bij verloopstekkers nog wel eens minder goed wil gaan.
Een aparte uitgang voor een separate versterker zit er niet op maar hiervoor is een kastje verkrijgbaar waarop je de uitgangen van de achterspeakers aansluit. In het kastje wordt e.e.a. dan omgezet in RCA waarop je met gewone tulpstekkers een versterker kunt aansluiten. Als je een sub en de achterspeakers vervolgens hierop wilt aansluiten dan moet je een 4 kanaals versterker nemen.

Een aparte uitgang voor een separate versterker zit er niet op maar hiervoor is een kastje verkrijgbaar waarop je de uitgangen van de achterspeakers aansluit. In het kastje wordt e.e.a. dan omgezet in RCA waarop je met gewone tulpstekkers een versterker kunt aansluiten. Als je een sub en de achterspeakers vervolgens hierop wilt aansluiten dan moet je een 4 kanaals versterker nemen.