Patrick,PtrGte schreef:even een schop omhoog...
vergeten jullie niet massaal naar Zandvoort te komen aanstaande vrijdag 3 december?
tot later
Als ik vrijdag langskom, mag ik dan een paar rondjes meerijden in die Clio van je?

Patrick,PtrGte schreef:even een schop omhoog...
vergeten jullie niet massaal naar Zandvoort te komen aanstaande vrijdag 3 december?
tot later
als je een helm meeneemt en van me afblijft, geen probleem Merijn...Merijn schreef:Patrick,PtrGte schreef:even een schop omhoog...
tot later
Als ik vrijdag langskom, mag ik dan een paar rondjes meerijden in die Clio van je?
tis niet om je in de zeik te zetten hoor, maar volgens Rob ben je maar een raar mannetje wat dat betreft...Merijn schreef:Aan die eisen moet ik wel kunnen voldoen, ja...
mooi....dat wil ik morgen dan wel eens ff zienPtrGte schreef:Zo![]()
PtrGte/Clio Upgrade:
-een "recht" subframe...
-een "nieuw" setje 13" slicks
-een "nieuwe" custom-Cup-steun![]()
-een "verse" scheut remvloeistof
-een "volle" tank brandstof
-een "verse" scheut motorolie
-een "schoon" oliefiltertje
en last but not least:
HEEL VEEL ZIN OM TE RAGGEN!!!
C U @ Zandvoort!!!
Klopt helemaal, en heb me net als Bart meer dan goed vermaakt! Echt een topdag en de auto compleet rijdend terug!Bram schreef:Volgens mij zag ik Bart V en Emiel in een grijze 19..
Heb me wel ff vermaakt, ga nu weekendje weg..
jaaaaa.... het percentage koolwaterstoffen in mijn bloed/lichaam is weer tot een toelaatbare hoeveelheid gedaaldPtrGte schreef:
@ Lotti, ben je weer een beetje bijgekomen?
Haha, ik reed dr achter toen hij denk ik iemand probeerde uit te remmen in de natte Audi SPtrGte schreef: ook heb ik geleerd dat je niet met een dure TVR het circuit op moet gaan als je niet kunt rijden...![]()
hehe, ik stond net in de nissanbocht, was net te laat met filmen, maar heb wel wat leuke fotos gemaakt...vond ie niet leukBart V schreef:Haha, ik reed dr achter toen hij denk ik iemand probeerde uit te remmen in de natte Audi SPtrGte schreef: ook heb ik geleerd dat je niet met een dure TVR het circuit op moet gaan als je niet kunt rijden...![]()
![]()
Zag het net niet gebeuren helaas...hij stond slechts "in de weg"
![]()
Evenlater toen hij de pitlane in kwam heeft "iemand" van ons die op dat moment in de pitlane was die auto gefilmd...werd die vent niet vrolijk van (wassie al niet gok ik) en reed meteen weer weg toen hij de camera zag
Mathijs Slee (m.slee@circuitdag.nl) van de hts autotechniek organiseert deze dagen. Echt data bepalen gebeurd kiezen kan volgens mij niet, hij krijgt gewoon een datum door en scharrelt dan wat rijders bij elkaar.Chris schreef:Ik heb het wel eens eerder ergens gevraagd, maar wie organiseert deze dagen? En wie bepaalt de dag zelf?!