Clio Baccara 16v schreef:
[img]http://home.planet.nl/~bruss393/Frits/sloop2.jpg[/img]
Ze hadden ook nog een aantal gewone clio's staan, en nog "een nieuwere clio met grotere koplampen" (dat zei de kerel van de sloop).
Maar die heb ik niet gezien omdat ik weinig tijd had.
Frits schreef:De roosters zijn er al uit. en los bijna niet te krijgen. Maar kleingeld moet er van te maken zijn.
Rooster in de luchthapper bedoel je?
Die zit er volgens mij nog in hoor.
Frits schreef:@Frits heb je toevallig ook een voorbumper in kleur met strip gezien voor een clio 1 Fase 1. hoeft niet gelijk maar binnenkort zou mooi zijn.
B.v.d. Frits
Zal even voor je kijken.
Dus kleur maakt niet uit, als hij maar compleet is?
Frits schreef:De roosters zijn er al uit. en los bijna niet te krijgen. Maar kleingeld moet er van te maken zijn.
Rooster in de luchthapper bedoel je?
Die zit er volgens mij nog in hoor.
JE hebt gelijk zijn bladeren wat ik gezien had
Clio Baccara 16v schreef:
Frits schreef:@Frits heb je toevallig ook een voorbumper in kleur met strip gezien voor een clio 1 Fase 1. hoeft niet gelijk maar binnenkort zou mooi zijn.
B.v.d. Frits
Zal even voor je kijken.
Dus kleur maakt niet uit, als hij maar compleet is?
Gr, Frits.
Zo compleet mogelijk en zonder schade het liefste. maar anders hebben we het er zondag wel ff over.
PaulRSi schreef:Damn man! dat moet een f*cking harde klap geweest zijn..hopelijk zat er niemand naast wat die kant lijkt wel nog harder in puin te liggen..
Ik zou ook nie weten van wie tie geweest is...
Bij niemand bekend??? (46-GF-XX)
Jacco Twingi schreef:Klopt ja.
Staat bij van Boxtel in Gorinchem...
***Nog zo'n asociale taxichauffeur hiero ***
Hol?
Ik Soomer Leerdam
Hol idd..
Wel lache periode geweest, Ben je vast wel eens tegengekomen ergens.
Werk er sinds maart niet meer.
Ennuh, associaal ? haha, alleen zonder de klanten he
Kheb hier bij STAR (sloperij twente auto recycling) een 19 16V gespot, motor zit er nog in. Misschien motorisch kapot, want ik heb geen botsingsschade ontdekt. Tellerunit is iig al weggehaald, meer weet ik niet (wilde km stand checken namelijk).
MacMouse schreef:
Hol idd..
Wel lache periode geweest, Ben je vast wel eens tegengekomen ergens.
Werk er sinds maart niet meer.
Ennuh, associaal ? haha, alleen zonder de klanten he
Zit daar inmiddels al weer drie jaar als taksiechauffeur...
Blijft leuk bijbaantje
Associaal ben ik nooit
Ik rij alleen wel es stevig door
Gister gespot op het sloperijcomplex in Vijfhuizen:
- Witte GT Turbo phase1, stond een paar hoog, dus niet te zien of er nog wat bruikbaars op of aan zat. Er zaten wel RTC stikkers op.
Iets verderop weer een GT Turbo phase2, antracietgrijs, wederom een paar hoog, uiterlijk redelijk intact, motor compleet, geen interieur. Ook deze 5 had RTC stikkers.
Tevens stond er een zo goed als kale Clio16V in het wit.
Ik zag laatst hier een foto van een CLio RS Fase 1 staan die op de sloop lag.
Heeft iemand die foto nog of weet iemand of de deur strips nog in die auto zaten??
Waar is die sloop? Kan iemand voor mij gaan kijken??
Hoor het graag, bedankt alvast!
Laat maar, deur greepies passen niet van een Clio RS Fase 1.
Laatst gewijzigd door Juno op di 30 nov 2004 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Joost (DoubleYou) schreef:Kheb hier bij STAR (sloperij twente auto recycling) een 19 16V gespot, motor zit er nog in. Misschien motorisch kapot, want ik heb geen botsingsschade ontdekt. Tellerunit is iig al weggehaald, meer weet ik niet (wilde km stand checken namelijk).
hoi christian de sloper zit aan de kanaalstraat
vlakbij munsterhuis enschede en de haven als je er niet uitkomt mail me maar effe kan ik zo een keer mee rijden gr dennis blue picture
Steven schreef:In Emst vlakbij Aarspeldoon zit een sloperij v. Essen, iemand die hiervan in de buurt woont?
Ja, daar woon ik dichtbij. Een sloperij in the middle of knowhere
Zoek je wat speciaals?
Nou staat een antracietgrijze 5GTE en als het goed is zit daar nog een 'goeie' rechterdeur in.
Nou is mijn rechterdeur nog mooi, alleen zit er onderaan een lastige vouwdeuk. Dus wilde weten hoe knap die deur is (dus krassen of grote deuken).
En wat ie zou kosten, voordat ik 150 km ga tuffen voor iets wat nix is.
Misschien kun jij ff kijken als je een x in de buurt bent? Zou erg tof zijn, thnx alvast
Vos schreef:die sloper is wel duur... volgensmij kan die 16v alleen in zijn geheel weg...
Ik haal mijn spullen als eerste daar, heb goede ervaringen met ze. 't Getfert is meestal mijn 2e keus als ze het daar niet hebben. Ennuh, volgens mij kan je best wel wat regelen met die mensen daar.
Steven schreef:In Emst vlakbij Aarspeldoon zit een sloperij v. Essen, iemand die hiervan in de buurt woont?
Zoek je wat speciaals?
Nou staat een antracietgrijze 5GTE en als het goed is zit daar nog een 'goeie' rechterdeur in.
Nou is mijn rechterdeur nog mooi, alleen zit er onderaan een lastige vouwdeuk. Dus wilde weten hoe knap die deur is (dus krassen of grote deuken).
Misschien kun jij ff kijken als je een x in de buurt bent? Zou erg tof zijn, thnx alvast
kun je ook effe navragen wat de gte compleet kost zoek namelijk nog een compleet gte voor de sloop
Zoek je wat speciaals?
kun je ook effe navragen wat de gte compleet kost zoek namelijk nog een compleet gte voor de sloop
Chris schreef:Gister gespot op het sloperijcomplex in Vijfhuizen:
- Witte GT Turbo phase1, stond een paar hoog, dus niet te zien of er nog wat bruikbaars op of aan zat. Er zaten wel RTC stikkers op.
Iets verderop weer een GT Turbo phase2, antracietgrijs, wederom een paar hoog, uiterlijk redelijk intact, motor compleet, geen interieur. Ook deze 5 had RTC stikkers.
Tevens stond er een zo goed als kale Clio16V in het wit.