[R5gtti]Injectie vragen-topic

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
GerryTT

:p
speedline

Er wordt rustig en low-profile verder gewerkt. Ondertussen zijn we al weer een ontwikkelingsstadium verder en werken we rustig door aan een goed en duurzaam product.

Het systeem rijdt en draait en we testen gewoon verder. Als de tijd daar is komt vanzelf de website online en het nieuws daarbuiten.

Daarnaast duiken er vanzelf RTC leden op met injectie onder de kap.

De reden voor de radio stilte is dat we voortaan low-profile werken aan product ontwikkeling zodat Jeroen niet geconfronteerd wordt met ongeduldige klanten... :wink:

We willen dat ongeduld namelijk niet op de proef stellen. Maar wel aan de hooggespannen verwachtigingen voldoen.

En Gerry is wel eens bij JL komen praten maar heeft gekozen om onder leiding van Kees van Bree verder te bouwen aan eigen motor. Nogal curieus om hiernaar te informeren terwijl je duidelijk je keus gemaakt hebt.
TURBODJ
Contacteer:

Lijkt me handig als de moderator even gaat ingrijpen, want respect is ver te zoeken
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Florus

speedline schreef: Daarnaast duiken er vanzelf RTC leden op met injectie onder de kap.

De reden voor de radio stilte is dat we voortaan low-profile werken aan product ontwikkeling zodat Jeroen niet geconfronteerd wordt met ongeduldige klanten... :wink:
Maar volgens mij zijn die ongeduldige klanten,juist degéne die zoals
jij zegt; "RTC leden die vanzelf met injectie opduiken"

Dus............:p :)
-PAZ-
Über-Spammer

ik denk dat iets meer respect voor het werk van anderen hier wel op zen plaats is, ik weet niet of je zelf wel eens hebt nagedacht over hoe enorm veel werk het is om een injectie systeem te ontwikkelen en het daarna ook te kunnen produceren in grotere aantallen. dus w8 gewoon rustig af en volg het met belangstelling, of begin zelf aan een systeem, dan zul je er vanzelf achter komen dat het niet zo maar een kwestie is van "PLUG AND PLAY"
verder niets dan respect voor degene die bezig zijn het het bauwen van een injectie (Y) :worship: :worship:
R5GTT. Drive it like you stole it
R-win

(S)
Laatst gewijzigd door R-win op di 30 nov 2004 8:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Doe maar even rustig aan.
Boneless schiet lekker op ja, maar die heeft ook nog geen website met een kant en klaar pakket dat te bestellen valt, dus... Mettertijd zal er genoeg keuze zijn en moet iedereen kiezen wat ie zelf wil
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Bouw

He Bas eerst lezen en dan pas typen. Boneless bied het systeem aan voor een bedrag. Dat noem ik productieklaar.
Radar One
Contacteer:

Ik ben 1 van die klanten die 'aan het lijntje' gehouden wordt betreffende het injectiesysteem. Maar dat heeft geheel andere redenen dan dat men denkt dat Speedline en Jeroen hun woorden niet waar kunnen maken. :evil:
Het is heel moeilijk als je een hoogwaardig product wil maken en waarbij de kosten niet te hoog kunnen oplopen. Dit betekent dat er vaak beroep op mensen wordt gedaan om in hun vrijetijd zaken te ontwikkelen. En dat hierbij tegenslagen zijn dat is soms onvermijdelijk.
Ik maak de ontwikkeling van dichtbij mee en kan alleen maar met respect over de jongens praten. :worship: :worship: Ze willen een goed product maken en soms gaan ze er misschien zelfs tever in. :wink:
Riël
Über-Spammer

Zachtjes hier en daar wat bijgeschaafd.

Mensen die opmerkingen hebben spreek een van deze heren dan persoonlijk aan in plaats van hier je ongeduld te spuien. Heb je geen geduld, schaf er dan elders een aan zou ik zeggen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie