Deel 1 vond ik niet erg boeiend, maar dit door de stad crossen bevalt me wel. Ik heb er zelfs een paar uurtjes Half-Life 2 tijd aanbesteed

Half-Life 2 heb ik inmiddels uitgespeeld, dus nu ga ik weer eens verder sleutelen aan mijn nissan 240

er zit een optie bij de video instellingen dat je de camera in de auto bij een bocht naar de apex (het punt waar je aan de "piek" van de bocht hebt, daarna ben je bocht weer aan het verlaten) laat kijken, dus zeg maar de bocht inkijken. Bij veel racespellen zit de camera vast in recht naar voren kijken, maar als je echt rijdt kijk je ook vaak een bocht door, om deze in te schatten en soms zelfs door de zijruiten als de achterbanden wat over enthousiast worden. Door het het gefixeerde camera standpunt van veel spellen is het moeilijker bochten inschatten en uitbreken corrigeren dan nodig.Droes schreef:het is idd een heel moeilijk spel, maar realiteit staat hier wel ten top (vind ik).
NFSU is leuk, maar vind het racen zelf maar niets.
dat van die camera en apex toestanden mag je ff uitleggen![]()
Tnx m8 met deze lukt het, bedankt.Remi schreef:Welke moet je dan klikken?Marcel B. schreef:GCW al geprobeerd?
wat is je bron?Basic schreef:Gran Turismo 4 press conference at the Tokyo Game Show the biggest news hit the floor at the end: there will be no online after all. There was also a date given for North America and Europe and it was December 14th, but this news was followed by the unsettling phrase "will be trying to hit that date" which makes this Christmas look a little shaky for car lovers.
http://ps2.ign.com/articles/550/550796p1.htmlDroes schreef:wat is je bron?Basic schreef:Gran Turismo 4 press conference at the Tokyo Game Show the biggest news hit the floor at the end: there will be no online after all. There was also a date given for North America and Europe and it was December 14th, but this news was followed by the unsettling phrase "will be trying to hit that date" which makes this Christmas look a little shaky for car lovers.
bedoelen ze 14dec 2004????