gtl was een sl is mijn vrienden groep die was zich aan het uilevenMaik (WOOFER) schreef:Gister avond bij Van Den Ende karting.
volgens mij 2clio's 1gt turbo (groene, was ook op de meeting volgens mij).
en nog een GTL met rolkooi als ik mij niet vergis.
De Onbekende Renault.
-
-
was je naam kwijt;Lady Justice schreef:Gisteren een blauwe 5 GtTurbo aan de Ulkeweg in Slootdorp.
aantal keer lady justice voorbij zien vliegen
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
Vanmiddag rond kwart voor vijf moest ik even geld pinnen. Het dichtsbijzijnde apparaat was in Hekelingen (Spijkenisse) in een straatje haaks op de Dorpsstraat. Toen ik na het pinnen weer via een straatje parallel hieraan terug naar de Dorpsstraat reed, kwam ik ineens twee Clio's tegen. Het leken beide 16v's, maar eentje ervan leek sterk op een (door Veban?) naar Williams specificaties omgebouwde 16v die ik weleens op Marktplaats heb zien staan (met lederen bekleding en goud gespoten Renault velgen). Het was helaas al te donker om de wagens goed te bekijken. Zijn dit bekenden van RTC?
vanmiddag in alkmaar, industrieterrein tegenover de macdonalds, een blauwe GTT fase 2, staat er al een tijdje denk ik. vaal blauw, standaard velgen. vol deuken, platte banden, roest en narigheid.
zielig...
zielig...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
waar staat die dan?
vlak bij die kantooren ofzo?
of de ring over en dan vlak bij dat woonwagen kamp ??
ik ken wel zo auto... alleen die staat in egmond..
vlak bij die kantooren ofzo?
of de ring over en dan vlak bij dat woonwagen kamp ??
ik ken wel zo auto... alleen die staat in egmond..

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Deze wagen was me ook al opgevallen jah hier in Zoetermeer. Lijkt me wel moeilijk om met zo'n auto netjes 50 te rijden....jef schreef:Yep klopt! komt uit Zoetermeer zie hem hier altijd rijden!! had ik wel erg gaaf gevonden zo'n lesauto haha!Edwin16v schreef:Gisterochtend rond half 10 op de A13 ter hoogte van Delft: een zwarte nieuwe Megane RS LESAUTO!!!
Ik zou zo weer willen beginnen met lessen
goede manier van klanten werven!

Ik heb hem hier al 2 x in Rijswijk gespot. Je denk dan echt, WTF een megane RS als lesauto?Nickster schreef:Deze wagen was me ook al opgevallen jah hier in Zoetermeer. Lijkt me wel moeilijk om met zo'n auto netjes 50 te rijden....jef schreef:Yep klopt! komt uit Zoetermeer zie hem hier altijd rijden!! had ik wel erg gaaf gevonden zo'n lesauto haha!Edwin16v schreef:Gisterochtend rond half 10 op de A13 ter hoogte van Delft: een zwarte nieuwe Megane RS LESAUTO!!!
Ik zou zo weer willen beginnen met lessen
goede manier van klanten werven!![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmorgen op het Julianaplein in Groningen:
R5 GTT Ph1
Rood, zwarte bumpers
XH-23-**
RTC-sticker
Sloeg vanaf de A28 linksaf de A7 op richting Friesland. Ik stond er schuin achter met de BeeEmWee.
R5 GTT Ph1
Rood, zwarte bumpers

XH-23-**
RTC-sticker
Sloeg vanaf de A28 linksaf de A7 op richting Friesland. Ik stond er schuin achter met de BeeEmWee.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
[img]http://www.renault-tuning.com/type/16_chris5rood.jpg[/img]Martijn *Baccara* schreef:Vanmorgen op het Julianaplein in Groningen:
R5 GTT Ph1
Rood, zwarte bumpers![]()
XH-23-**
RTC-sticker
Zal Chris zijn geweest.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisterenmiddag in Nieuwegein, op de Dukatenburg nabij Citroen dealer. Blauwe clio 16v, die duidelijk een keer gewassen was met een schuurspons
effe een sticker onder zijn wisser gestopt

effe een sticker onder zijn wisser gestopt
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hmm, dom van me, die had ik moeten herkennen. Ik vond de velgen ook al zo bekend voorkomen, maar kon ze niet helemaal plaatsen.Chris schreef:[img]plaatje[/img]Martijn *Baccara* schreef:Vanmorgen op het Julianaplein in Groningen:
R5 GTT Ph1
Rood, zwarte bumpers![]()
XH-23-**
RTC-sticker
Zal Chris zijn geweest.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Contacteer:
Afgelopen zaterdag in Delft 1 straat naast de Molenstraat een Williams-blauwe clio 16v met gouden 17" velgen. Zag er top uit! (Reed aan de andere kant van de gracht, maar volgens mij was het geen echte Williams.)
Regelmatig als ik van A13 Delft-Noord Delft in rij op de parkeerplaatsen van een transportbedrijf (heet volgens mij Broekmolenweg) een zeer nette rode 16v.

Regelmatig als ik van A13 Delft-Noord Delft in rij op de parkeerplaatsen van een transportbedrijf (heet volgens mij Broekmolenweg) een zeer nette rode 16v.

-
- Über-Spammer
Mooie bolides5gt8vturbo schreef:gtl was een sl is mijn vrienden groep die was zich aan het uilevenMaik (WOOFER) schreef:Gister avond bij Van Den Ende karting.
volgens mij 2clio's 1gt turbo (groene, was ook op de meeting volgens mij).
en nog een GTL met rolkooi als ik mij niet vergis.

-
vanmiddag gespot in papendrecht Remco in zijn 5je ik zat in me volgeplakte rtc sticker bus :d
-
gister bij APK Speciaal in rotterdam:
Een zwarte clio:
carrosserie 1.8 16v (inclusief roest op achterschermen
)
Interieur: Williams (alles)(zelfs stickertje op de deur)
Op verkoop blaadje stond 1.2 16v
met een kickstart sticker achterop
bekende?
Een zwarte clio:
carrosserie 1.8 16v (inclusief roest op achterschermen

Interieur: Williams (alles)(zelfs stickertje op de deur)
Op verkoop blaadje stond 1.2 16v
met een kickstart sticker achterop
bekende?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
-
- Contacteer:
Zojuist met een Williams of mogelijk look-a-like (dikke uitlaat, verlaagd) op de A4/A13 gereden ter hoogte van Leidschendam richting het zuiden. Ik ging er af bij Delft Noord. Natuurlijk ff
. Iemand van hier?

Foeke schreef:Wat moest jij daar??? Je vrachtwagen zeker vol laden voor de handelSander101 schreef:Gisteren bij de Alpeco (vuurwerkwinkel) in Kapelle:
Rode Clio RS 2
RTC stickers
Dubbele pijp l+r
Feyenoord sjaaltje op achterruit![]()
![]()
SSSSSSSSSSTTTTTTTTTT...............
Isda niet toevallig de 4 GT Turbo met die zwarte spoiler achterop en middenpijp?PaulRSi schreef:Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
Spotte vandaag in Befferwijk een babyblauwe R4 met wat witte striping. Zag er geinig uit

[img]http://www.renault-tuning.com/type/10_R4.jpg[/img]Steven schreef:Isda niet toevallig de 4 GT Turbo met die zwarte spoiler achterop en middenpijp?PaulRSi schreef:Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
Spotte vandaag in Befferwijk een babyblauwe R4 met wat witte striping. Zag er geinig uit
Die had een ander kenteken volgens mij.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
aan het einde van de middag gespot op de aansluiting van de A20 naar de A12 1 renaut twingo met 1 grote k&n sticker op de achteruit sport eind demper erop en RTC raam stickers op de beide zij ruiten 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nee deze had geen (opvallende) spoiler en een sportuitlaat links.... wel een grappig bakkie!Steven schreef:Isda niet toevallig de 4 GT Turbo met die zwarte spoiler achterop en middenpijp?PaulRSi schreef:Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
Donderdagavond tegen half 9 gespot op de a16 bij Dordrecht zuid. Ronald in zijn clio met witte achterschermen en afterburner (niet in actie op dat moment)
En vandaag (zondag) in Oudenbosch een witte GTE uit December 1987 achtervolgd tot in Bosschenhoofd. Toen moest ik de andere kant uit. Is gekocht bij Renault Janssen volgens de kentekenplaathouder.
Geen RTC kenmerken
En vandaag (zondag) in Oudenbosch een witte GTE uit December 1987 achtervolgd tot in Bosschenhoofd. Toen moest ik de andere kant uit. Is gekocht bij Renault Janssen volgens de kentekenplaathouder.
Geen RTC kenmerken
-
- Moderator
- Car: Megane
net bij snowworld in de buurt(zoetermeer) clio williams die wel heel echt leek
Alleen goude oz velgen eronder.
Ik ga binnenkort wel wat pics maken wat ik weet waar zijn huis woont
heb er 2 rtc stickers onder gedaan toen ik trug kwam had hij er 1 trug gedaan
Nu kijken of ie zich nog is aanmeld

Ik ga binnenkort wel wat pics maken wat ik weet waar zijn huis woont
heb er 2 rtc stickers onder gedaan toen ik trug kwam had hij er 1 trug gedaan

Nu kijken of ie zich nog is aanmeld