Ik lees net op het Automaxx forum dat er in 2005 geen Franse Autosport Festival wordt georganiseerd. Als reden wordt aangevoerd dat op de kleinere meetings dit jaar verlies gedraaid is. Verder is Circuit Lelystad als meetingplek geschrapt door Automaxx omdat men daar steeds meer beperkingen opgelegd kreeg. Daarnaast wil het bedrijfsleven en de sponsoren een meer beperkte agenda in 2005. Automaxx zit er wel aan te denken om op bijvoorbeeld de Street Power Series de halve paddock te reserveren voor een thema-invullig zoals bijvoorbeeld Franse auto's.
is het misschien een idee om hier als club op in te springen en zelf iets voor franse auto`s te organiseren?
ik bedoel dan wel in samenwerking met evt andere franse auto clubs.
o ja ik heb hier zelf geen tijd voor om het te organiseren maar het is zo maar even een ideetje.
mark 5t schreef:is het misschien een idee om hier als club op in te springen en zelf iets voor franse auto`s te organiseren?
ik bedoel dan wel in samenwerking met evt andere franse auto clubs.
o ja ik heb hier zelf geen tijd voor om het te organiseren maar het is zo maar even een ideetje.
dat borrelde ook gelijk bij mij naar boven
probleem: der gaat veeeeeeel tijd in zitten, en vind maar een locatie (lelystad kan je wel shaken als ik het zo lees)
inderdaad veel tijd die ik ook niet heb maar hier in het noorden hebben we ook nog het circuit de polderputten in terapel waar ik ook oval race is misschien ook een idee???
de club renault sportives organiseerd hier ook zijn bw`s (behendigheidswedstrijden)
Omdat het voor een grote commerciele partij als de automaxx niet interessant is vanwege opbrengsten/voorzieningen e.d. kan het juist goed uitkomen voor non-profit organisaties!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Het is jammer ja dat het Franse Autosportfestival in 2005 van de agenda is afgehaald. Ik had liever gezien dat het FAF op een andere locatie gehouden werd. Circuit Lelystad is echt een crappy terrein met al die stof daaro. Daarnaast vind ik die steentjes waar je op staat ook niks en die wespen waren helemaal erg dit jaar!!
@Mark 5t: De Polderputten lijkt me nou niet echt geschikt als meetingterrein. Voor de meesten hier is het een rot eind rijden.
@Patrick L.: Zie mijn opmerking hierboven over de Polderputten. Landgraaf is voor de meesten onder ons ver rijden.
Och dat gezeur over rijden. Of jullie nu 2 uur rijden of wij rijden 2 uur naar 't noorden, whatever. Nederland is zo'n klein stuk land, daar snor ik gewoon overheen who cares.
Maargoed, waar boeit me niet zoveel, maar het is idd leuk als we ism diverse andere clubs een franse autosport meeting opzetten.
En dan EINDELIJK eens zonder dat VDB/AUTOMAXX want dat showandshinetoyoburnoutdbboringdrag blablabla irriteerde me toch al
Jah, we kunnen het eens in het bestuur bespreken. De aftrap is lastig, de clubs vinden, een juist 'team' opzetten van afgevaardigden van diverse clubs.
En dan EINDELIJK eens zonder dat VDB/AUTOMAXX want dat showandshinetoyoburnoutdbboringdrag blablabla irriteerde me toch al
idd dan wordt het misschien een echt frans autosport festival
hou ons iig op de hoogte
want een frans autosport festival mag volgend jaar niet ontbreken natuurlijk !!
en voor een helpende hand p.m. maar hoor!
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
@Patrick L.: Zie mijn opmerking hierboven over de Polderputten. Landgraaf is voor de meesten onder ons ver rijden.
voor de duidelijkheid, de eerste Vive la France werd gehouden in Limburg, in Baarlo wel te verstaan op het destijds nog aanwezige speedway terrein. En dat was toen best druk bezocht!
Maar in venray ligt ook nog een leuke terrein.Dat is ook niet zover van baarlo vandaan. Hier in de buurt weet ik er nog wel een paar, 1 ervan mogen 'we' op alleen met strenge regels de rest weet ik niet.