uitlaat

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
willow

ik wil misschien van voor tot achter een nieuwe uitlaat voor me clio 16v, heeft iemand enig idee wat dat kost? en waar je dit het beste kunt laten doen...?
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

wat wil je??
gewoon normaal?
sport?
kat weg?
normaal haal gewoon een bosal setje bij de automaterialen leverancier en knutsel het er zelf onder
das het goedkoopst
anders moet je gaan zoeken naar een systeem van remus of sebring enz als je sport wilt
als je extreem wilt kan je zelf bouwen met unudemepers like autostyle en dat soort merken
voor rvs systemen ga je naar bijv eps
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Frits Clio 16v

Effe zoeken via de search knop,
moet genoeg over te vinden zijn denk ik.

Deze bijvoorbeeld: klik

Gr, Frits.
willow

ok is goed, thnx!

k wil in ieder geval wel sportief maar wel weer MET kat er zit er nu geen 1 onder en de auto is net gekeurd, maar wil volgend jaar niet weer geouwehoer tijdens de apk...

volgens de garage waar ik altijd kom, zit die uitlaat er al een beetje onprofessioneel onder en moet volgens hem ooit wel een nieuw uitlaat onder..

voor het mooie moet het niet te duur zijn...want al het geld wat je erin stopt krijg je tog niet meer terug, maar ik wil die clio wel helemaal in topconditie houden

als ik dat nieuwe systeem eronder wil laten doen wil ik denk ook een andere einddemper, zo'n universele, vind ik dr wel vet uitzien..

laturrrr
Bram

willow schreef: voor het mooie moet het niet te duur zijn...want al het geld wat je erin stopt krijg je tog niet meer terug, maar ik wil die clio wel helemaal in topconditie houden
Als je hem helemaal in topconditie wilt hebben zul je er toch geld in moeten stoppen. Dat krijg je uiteraard nooit terug maar das met ongeveer alles zo..
willow

ja dat weet ik wel, maar duur hoeft niet altijd goed of beter te zijn...ik heb dr al genoeg geld aan besteed, ook overnieuw laten spuiten enzo...dus zo bedoelde ik het dus niet egt...
willow

ja dat weet ik wel, maar duur hoeft niet altijd goed of beter te zijn...ik heb dr al genoeg geld aan besteed, ook overnieuw laten spuiten enzo...dus zo bedoelde ik het dus niet egt...
shift00

check marktplaats.nl... met een beetje mazzel scoor je daar een complete uitlaat met uitlaatspruitstuk en al... is wel even werk om de boel los te halen, en dan de nieuwe erop te klussen, maar is niet bijzonder moeilijk lijkt me. dat is zo'n beetje de cheapste manier denk ik?! (Y) wil ik zelf ook doen als ik er een tegenkom...
shift00

Nu een sebring einddemper op de kop getikt en rijd nu nog met de originele kat en middendemper, maar ik ga toch ook maar proberen om de kat en de middendemper te vervangen voor een pijp. Maakt dit zoveel lawaai dat het niet meer leuk is? Of valt het wel mee? En levert het nog wat op? Of is het te weinig van het goede om alleen met een achterdemper rond te rijden?

Die bocht die de uitlaat maakt bij het achtersubframe werkt opzich ook aardig dempend toch? (~)
Plaats reactie