
[R5 GTT+R8] Rudo's "project"topic , update 6-11,
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
volgens mij passen in die 8 ook wel r4 koplampen , maar worden het niet 2 koplampen , vond de andere ook niet zo heftig
Goed ff een schopje omhoog...
Ik heb dinsdag met m'n niet al te frisse hoofd nog ff snel met Rudo de downpipe en einddemper gemonteerd om het beestje naar buiten te sturen.
Rudo moest gelijk door naar z'n werk, dus bij deze vraag ik hier maar ff hoe ie nu rijd.
De downpipe lekte nog een beetje, maar das niet zo'n ramp verder.
Ik heb dinsdag met m'n niet al te frisse hoofd nog ff snel met Rudo de downpipe en einddemper gemonteerd om het beestje naar buiten te sturen.
Rudo moest gelijk door naar z'n werk, dus bij deze vraag ik hier maar ff hoe ie nu rijd.

De downpipe lekte nog een beetje, maar das niet zo'n ramp verder.
De GT: de uitlaat rammelt verschrikkelijk, maar das zo opgelost, ff nieuwe ophangrubbers. Heb de oude gebruikt en die is een beetje uitgelubberd.. Verder deed de binnenverlichting het niet als je de deur open deed, maar dat is vanzelf opgelost, evenals de oliedrukmeter. Die deed eerst ook niets maar ging het plotseling doen, das weer typisch renault .
Uiteraard deden de knipperlichten het beiden ook niet, maar dat was een kwestie van even morrelen aan de stekkertjes.
Nu doen alleen de mistlichten het nog niet, de claxon werkt niet en de km teller doet het niet. Maar ik denk dat dat allemaal te maken heeft met de stekkertjes die losgehaald zijn. Ff schoonmaken en inspuiten of zo.
ik heb 'm gisteren gewassen, moet 'm alleen nog ff heel erg goed cleaneren.
verder rijdt hij prima. Ik heb alleen het gevoel dat hij moeilijker de bocht omgaat. maar dat kan ook ontwenning zijn (heb er in juni voor het laatst mee gereden), en het zal wel te maken hebben met het feit dattie verlaagd is.
De koeling is prima, hij blijft een stuk koeler dan eerst. Hij is ook prima ontlucht btw, daar hoeft niets meer aan gedaan te worden.
Verder nog ff de uitlaat goed aandraaien bij de downpipe, dat wil ik ff op de brug doen.
waarschijnlijk ga ik dit alles volgende week vrijdag aanpakken en dan aansluitend naar de keuring.
Ik wil steven meteen even bedanken voor alles wat hij tot nu toe voor me gedaan heeft!!

Uiteraard deden de knipperlichten het beiden ook niet, maar dat was een kwestie van even morrelen aan de stekkertjes.
Nu doen alleen de mistlichten het nog niet, de claxon werkt niet en de km teller doet het niet. Maar ik denk dat dat allemaal te maken heeft met de stekkertjes die losgehaald zijn. Ff schoonmaken en inspuiten of zo.
ik heb 'm gisteren gewassen, moet 'm alleen nog ff heel erg goed cleaneren.
verder rijdt hij prima. Ik heb alleen het gevoel dat hij moeilijker de bocht omgaat. maar dat kan ook ontwenning zijn (heb er in juni voor het laatst mee gereden), en het zal wel te maken hebben met het feit dattie verlaagd is.
De koeling is prima, hij blijft een stuk koeler dan eerst. Hij is ook prima ontlucht btw, daar hoeft niets meer aan gedaan te worden.
Verder nog ff de uitlaat goed aandraaien bij de downpipe, dat wil ik ff op de brug doen.
waarschijnlijk ga ik dit alles volgende week vrijdag aanpakken en dan aansluitend naar de keuring.
Ik wil steven meteen even bedanken voor alles wat hij tot nu toe voor me gedaan heeft!!


Rudo schreef: Uiteraard deden de knipperlichten het beiden ook niet, maar dat was een kwestie van even morrelen aan de stekkertjes.
nieuw nederlands??
lekker bezig Rudo en Stevie!!

Nee morrelen is toch een normaal woord in deze context? Net als porren en frutselen 
Als je de auto heb verlaagd, en dan met name als de achterkant meer verlaagd is dan de voorkant, dan gaat hij vaak zwaarder sturen ja, dat heb ik ook gemerkt.
Toen ik bij mij de achterkant weer iets omhoog had gezet stuurde hij daarna een heeel stuk lichter. Ziet er wat minder mooi uit, maar het stuurt veel beter, en hij stuitert veel minder.

Als je de auto heb verlaagd, en dan met name als de achterkant meer verlaagd is dan de voorkant, dan gaat hij vaak zwaarder sturen ja, dat heb ik ook gemerkt.
Toen ik bij mij de achterkant weer iets omhoog had gezet stuurde hij daarna een heeel stuk lichter. Ziet er wat minder mooi uit, maar het stuurt veel beter, en hij stuitert veel minder.
ghehehhe porren ken ik wel, zelf zou ik het woordje frutten, klooien of iets dergelijks gebruikt hebbenMatijs schreef:Nee morrelen is toch een normaal woord in deze context? Net als porren en frutselen
Als je de auto heb verlaagd, en dan met name als de achterkant meer verlaagd is dan de voorkant, dan gaat hij vaak zwaarder sturen ja, dat heb ik ook gemerkt.
Toen ik bij mij de achterkant weer iets omhoog had gezet stuurde hij daarna een heeel stuk lichter. Ziet er wat minder mooi uit, maar het stuurt veel beter, en hij stuitert veel minder.
als je bandjes weer lekker hard zijn is het net alsof je stuurbekrachtiging hebt

sjithee 

FrunnikenRudo schreef:@ Thijs:
U hebt gezocht op morrelen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
mor·re·len (onov.ww.)
1 op de tast knoeien, rommelen => frunniken

