nr plaatje willi's phase 1
-
het nr dat erop staat weet ik niet
zal het zien als ik het toegestuurd krijg
ik heb er een foto van, maar ik kan niet goed zien welk nr het is
afwachten dus
zal het zien als ik het toegestuurd krijg
ik heb er een foto van, maar ik kan niet goed zien welk nr het is
afwachten dus
volgens mij heeft jouw 'williams' geen nummermightycliofreak schreef:heb een graveerder gevonden die het nr kan wegwerken en mijn nr erin zetten zonder dat je het zal zien, dus dat is ook meegenomen!
-
- Moderator
- Car: Megane
misschien een rare vraag is die willie van jou wel een echte?
-
Good question
zoals de brdr aangeeft
ik heb een clio 16v , omgebouwd naar williams (motor, ophanging, elektronica, interieur, bla bla bla)
EN ik heb een ECHTE williams (zonder plaatje)
en het is voor die laatste dat ik dat plaatje zoek

zoals de brdr aangeeft
ik heb een clio 16v , omgebouwd naar williams (motor, ophanging, elektronica, interieur, bla bla bla)

-
90% zeker zullen jullie zien met welke williams ik rij , op de eindejaarsmeeting
ask Storm for more info
ask Storm for more info
-
Post eens een foto van die twee naast elkaar geparkeerd.mightycliofreak schreef:Good question![]()
zoals de brdr aangeeft

Ik kan niet wachten om die te zienmightycliofreak schreef:90% zeker zullen jullie zien met welke williams ik rij , op de eindejaarsmeeting
ask Storm for more info

-
LotuzClioWilliams schreef:Post eens een foto van die twee naast elkaar geparkeerd.mightycliofreak schreef:Good question![]()
zoals de brdr aangeeft
zal ik zeker doen! asap!!
-
- Moderator
ik ben ook wel benieuwd naar die pica

-
plaatie is binnen
nr 0745
nu effe de graveerder laten bekijken of hij het nr zonder (al te veel) schade kan veranderen in het mijne
picca's komen eraan, vanzodra ik een deftige foto ervan heb!
en na deze lange koude winter zullen de picca's komen van both 16v en willi together, willi is nu volledig klaar, 16v staat nu zonder blok.. tijd om hem een beurtje te geven
so close this topic

nr 0745
nu effe de graveerder laten bekijken of hij het nr zonder (al te veel) schade kan veranderen in het mijne
picca's komen eraan, vanzodra ik een deftige foto ervan heb!
en na deze lange koude winter zullen de picca's komen van both 16v en willi together, willi is nu volledig klaar, 16v staat nu zonder blok.. tijd om hem een beurtje te geven
so close this topic

-
Waarom sluiten? Laat maar lekker open staan zodat er tenminste nog op gereageerd kan worden. En dan kun je hier mooi een foto plaatsen van dat aangepaste nummerplaatje. Ik hoop alleen voor je dat die graveerder het plaatje niet verziekt.mightycliofreak schreef: so close this topic

-
mja, je hebt gelijk, scusi, my fault 

en verkocht aan mij voor 50 euroEdwin16v schreef:Ik heb toen zo'n plaatje gekocht van iemand. Hij had een advertentie op Marktplaats staan.mightycliofreak schreef:bedoelje datje in de tijd een plaatje verkocht hebt?Edwin16v schreef:Ik heb destijds een Williams plaatje gekocht via Marktplaats, weet alleen niet meer wie dat was.LotuzClioWilliams schreef:Als ik jou was, zou ik proberen die gast te vinden die jouw plaatje destijds gekocht heeft. Heb je nog contact met de vorige eigenaar?
of zelf gekocht??
Ik heb er toen 30,- voor betaald.
hahahah
ja ja heb hem nog en doe hem niet weg
wil er zelfs nog wel 1 erbij hebben

-
nou ik heb er 55 voor betaald, inclusief verzendkosten vanuit Zwitserland.
wat ik zeker niet veel geld vind
unlike:
infinicars (uk) - 200/220 voor een williams plaatje
sommige particulieren hier in Belgenland - 125 tot 250 voor een plaatje

wat ik zeker niet veel geld vind
unlike:

Stel; je heb zelf 1 zo'n plaatje die je gaat verkopen,je hebt een persoon diemightycliofreak schreef: unlike:
![]()
![]()
er 50 euro voor wil geven en je hebt een koper die er 150 euro voor wil geven

Aan wie zou je 'm dan verkopen ?
-
wel dat is het hem net, die mannen hebben dus totaal geen kopers die die hoge prijzen willen betalenFlorus schreef:Stel; je heb zelf 1 zo'n plaatje die je gaat verkopen,je hebt een persoon diemightycliofreak schreef: unlike:
![]()
![]()
er 50 euro voor wil geven en je hebt een koper die er 150 euro voor wil geven.
Aan wie zou je 'm dan verkopen ?

ik kan verstaan dat die plaatjes gewild zijn en redelijk zeldzaam aan het worden zijn, maar of dat een reden is om zoveel geld ervoor te vragen

de willi's blijven exclusieve wagentjes, ja, maar het heeft grenzen... vind je niet?
-
Ik heb ook zo'n plaatje. Zit echter wel een auto aan vast. Kost dan ook ietsjes meer dan 50,-. 

-
Ja, misschien zit bij mij wel het verkeerde plaatje erop. Had ik eigenlijk 0003 moeten hebben. Dan zou hij meteen weer in waarde stijgen. 
Het zou trouwens ook best interessant zijn om te weten welke Willies nog bestaan en welke inmiddels op de schroothoop beland zijn.

Het zou trouwens ook best interessant zijn om te weten welke Willies nog bestaan en welke inmiddels op de schroothoop beland zijn.
Ja inderdaad! Daar ben ik ook erg benieuwd na, als ze dan gelijk even het adres van de eigenaar er bij zetten, kom ik snachts even langs met een emmer benzine, stijgen de willies opeens heel hard in waarde! 

Maar zijn dat alleen de genummerde, of is dat fase1 en 2?Merijn schreef:Anderhalf jaar geleden is er aan de hand van mijn kenteken opgezocht hoeveel Willies er toen in Nederland op kenteken stonden. Dat waren er toen 114. Ben benieuwd of dat er meer of minder zijn geworden.
-
dat je je eigen druk maakt over dat plaatje ik heb em ook niet en hij is ook niet blauw ook geen goude wielen en op dit moment bekleding van een 16v omdat die van mij bekleed gaat worden met leer nou en hij rijd er niet zachter door !mightycliofreak schreef:halloo fellow willi lovers
ik zit met een probleemke![]()
ik ben opzoek naar een willi plaatje dat op het dashbord bevindt van een willi phase 1
ik heb een willi gekocht, phase 1, maar de vorige eigenaar heeft die verkocht![]()
idd, hoe dom kan je zijn
daarom zoek ik eentje, ik weet het zal niet hetzelfde nr zijn als voordien, maar een willi zonder zijn nr is een gehandicapte willi, wie helpt mij?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee, maar je hebt ook geen willi
(geen echte dan
)

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Moderator
volgens mij heb jij het niet helemaal door.crazy ass clio schreef:dat je je eigen druk maakt over dat plaatje ik heb em ook niet en hij is ook niet blauw ook geen goude wielen en op dit moment bekleding van een 16v omdat die van mij bekleed gaat worden met leer nou en hij rijd er niet zachter door !mightycliofreak schreef:halloo fellow willi lovers
ik zit met een probleemke![]()
ik ben opzoek naar een willi plaatje dat op het dashbord bevindt van een willi phase 1
ik heb een willi gekocht, phase 1, maar de vorige eigenaar heeft die verkocht![]()
idd, hoe dom kan je zijn
daarom zoek ik eentje, ik weet het zal niet hetzelfde nr zijn als voordien, maar een willi zonder zijn nr is een gehandicapte willi, wie helpt mij?
Een ECHTE willie moet zo echt mogelijk gehouden worden, en daar hoor un plaatje zeker bij

En aangezien jij geen echt hebt hoef jij je daar idd niet druk over te maken
-
Een ECHTE willie moet zo echt mogelijk gehouden worden, en daar hoor un plaatje zeker bij
En aangezien jij geen echt hebt hoef jij je daar idd niet druk over te maken[/quote]
ik maak me eigen er niet druk over dat hij niet origeel is hij is beter als de meeste die rond ryden want bij mij is alles nieuw !hij loopt even snel en vaak sneller en hij is mooier dan de meeste blauwe met goude wielen !
maar ja als jij voelt dat hij zo niet compleet is moet je zo een plaatje zoeken

En aangezien jij geen echt hebt hoef jij je daar idd niet druk over te maken[/quote]
ik maak me eigen er niet druk over dat hij niet origeel is hij is beter als de meeste die rond ryden want bij mij is alles nieuw !hij loopt even snel en vaak sneller en hij is mooier dan de meeste blauwe met goude wielen !
maar ja als jij voelt dat hij zo niet compleet is moet je zo een plaatje zoeken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk, als je een 16v koopt en ombouwt naar een williams look-a-like, is jouw groot recht.
Maar ga nou niet mensen een beetje belachelijk maken dat als ze een originele Williams hebben, er ook een origineel plaatje erbij willen hebben.
Dat is nou gewoon een deel van de charme van een Williams.
Maar ga nou niet mensen een beetje belachelijk maken dat als ze een originele Williams hebben, er ook een origineel plaatje erbij willen hebben.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
ik begrijp ook wel wat julie bedoelen maar je krijgt nooit het plaatje van je eigen auto dus je eigen nr !Erik Olijnsma schreef:kijk, als je een 16v koopt en ombouwt naar een williams look-a-like, is jouw groot recht.
en ik zit em niet belachelijk te maken ik vind het aleen een beetje overdreven zonder dat nr rydt hij niet anders ! maar ja dat is mijn mening