Geluid in een safrane V6

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Dennis74

In mijn safrane v6 zit een (heel) mooi geluid. De vorige eigenaar was alleen gek van cassettebandjes en ik maar van cd's. Kortom, een impasse. Ik probeer hem hier te doorbreken:

Heeft iemand een originele radio met cd-speler voor een renault safrane uit 1996? Moet bediend kunnen worden met de stuurbediening en iets tonen op het display in mijn dashboard zou ook tof zijn. Tenslotte zou het ook handig zijn als de code er bij zit. Je kan eventueel de radio met cassettespeler meenemen, kijk je tenminste niet in zo'n groot gat in je dashboard.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

2 topics?

en dan ook nog een te koop gevraagd topic...

foei foei foei :p :lol:
Negotiator
Contacteer:

Bij mijn weten kan je een externe cd speler
aansluiten op die ori radio's
althans, op degene die ik hier heb liggen
zit een line-in
PatrickG

Ja, is een cd-wisselaar niks? Dan hoef je ook niet te klooien met die stuurbediening?
Dennis74

Oeps, is 2 te veel? Geeft op zich wel aan hoe enthousiast ik ben over mijn safrane :D

Het klopt dat er een externe cd-speler op kan worden aangesloten, maar dat is natuurlijk helemaal %#@&. Één keer door de bocht en ik kan hem zoeken onder mijn stoel. Dus da's niet de oplossing waar ik naar op zoek ben.

Een wisselaar is natuurlijk super, maar er zitten geen voorkeuze toetsen op om een wisselaar te bedienen. En de afmetingen van zo'n originele radio zijn erg fors. Een normale radio past daar bijna twee keer in. Als ik niet zo happy was met mijn auto zou voor de radio de term vrieskist absoluut in aanmerking komen.

Dus ik ben nog steeds zoekende....
Dennis74

En heb net de rtc-markt gevonden. Duidelijk gevalletje van (S).
Plaats reactie