ACT: Twingo I
Stefan T-SPORT schreef: Alles is gespoten en gemonteerd. Alleen de achterbumper nog niet, omdat daarvoor eerst nog "eventjes" een uitlaat op maat voor gemaakt moet worden. Jaja picas komen z.s.m.

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Moderator
- Car: Megane
[img]http://www.rbcartuning.nl/cmt/img_uploa ... 0black.jpg[/img]
Naam: Lexusstyle achterlichten
Omschrijving:
Nu leverbaar vanuit voorraad, blackstyle en chroom voor de Twingo vanaf 1993
http://www.rbcartuning.nl
Naam: Lexusstyle achterlichten
Omschrijving:
Nu leverbaar vanuit voorraad, blackstyle en chroom voor de Twingo vanaf 1993
http://www.rbcartuning.nl
-
Heb er mee in mijn handen gestaan. Vind ze echt heel gaaf. Moet zeggen dat ze er op de foto niet uit zien.
Alvast een opzetje gemaakt voor mn nieuwe "asbak"
Die verdwijnt dus, net als die vreselijke lelijke zelfgehobbiede, inspiratieloze middenconsole
![Afbeelding]()
hierop komen dus de knoppen voor mn mistlampen, ziet er toch een stukkie netter uit, tenminste als het helemaal klaar is, want zoals je ziet moet er nog wel ff geschuurd worden

Die verdwijnt dus, net als die vreselijke lelijke zelfgehobbiede, inspiratieloze middenconsole

hierop komen dus de knoppen voor mn mistlampen, ziet er toch een stukkie netter uit, tenminste als het helemaal klaar is, want zoals je ziet moet er nog wel ff geschuurd worden

en en en????Rontwingo schreef:JaMonica schreef:BTW Ron, nog steeds werkloos????Maar hoor vandaag van een bedrijf of ik daar kan werken, dus daar hoop ik dan maar op
en als ik dan werk heb dan ga ik lekker weer een auto kopen
![]()
Nee niet echt spijt... kwa uiterlijk wel, maar kwa snelheid nietRon(nie) schreef:Zeker een dikke twingo die te koop staat, al staat ie er al wel een tijdje op!!
@ Ronnie: al spijt van het verkopen van je Twingoojte?
Niets gehoordMonica schreef:en en en????Rontwingo schreef:JaMonica schreef:BTW Ron, nog steeds werkloos????Maar hoor vandaag van een bedrijf of ik daar kan werken, dus daar hoop ik dan maar op
![]()

@ Jacco: ziet er al goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat. Blijft altijd leuk die homemade ontwerpjes/knutseldingetjes
-
- Contacteer:
Daar past een mooi 6,5" TFTtje inJacco Twingi schreef:Alvast een opzetje gemaakt voor mn nieuwe "asbak"![]()
Die verdwijnt dus, net als die vreselijke lelijke zelfgehobbiede, inspiratieloze middenconsole![]()

* Stefan T-SPORT *
Eindelijk ook weer eens aan een auto toegekomen:
Gisteren een Ph 2 voorbumper gemonteerd en witte knipperlichten voor en zijkant.
Binnenkort verlagen en andere wielen (kijken of 6.5J 15" ET 35 passen wil.... )
Gisteren een Ph 2 voorbumper gemonteerd en witte knipperlichten voor en zijkant.
Binnenkort verlagen en andere wielen (kijken of 6.5J 15" ET 35 passen wil.... )
there is no spoon.
Heb je mijn advertentie al gezien?Rontwingo schreef:JaMonica schreef:BTW Ron, nog steeds werkloos????Maar hoor vandaag van een bedrijf of ik daar kan werken, dus daar hoop ik dan maar op
![]()

maar bij reichhart staat:Jacco Twingi schreef:Mn nieuwe achterlichten
Vandaag besteld, volgende week derop
(Alst allemaal meezit, natuurlijk)
California-Style1 Rückleuchten schwarz (2 Stück) für Twingo
Lieferbar ab ca. Anfang 2005
F30349TWI
there is no spoon.
Stefan S. schreef:Heb je mijn advertentie al gezien?Rontwingo schreef:JaMonica schreef:BTW Ron, nog steeds werkloos????Maar hoor vandaag van een bedrijf of ik daar kan werken, dus daar hoop ik dan maar op
![]()
![]()

Maar het wordt geen Renault meer voor mij

Klopt, maar ik heb ze niet bij Reichhard besteldTijn schreef:maar bij reichhart staat:Jacco Twingi schreef:Mn nieuwe achterlichten
Vandaag besteld, volgende week derop
(Alst allemaal meezit, natuurlijk)
California-Style1 Rückleuchten schwarz (2 Stück) für Twingo
Lieferbar ab ca. Anfang 2005
F30349TWI
Ik heb ze hier bij de plaatselijke automaterialenzaak besteld.
En die vertelde mij dat ie ze volgende week in huis heeft...
En, omdat er bij Reichhard staat dat ze nog niet leverbaar zijn, had ik dit: "(Alst allemaal meezit, natuurlijk)

FF afwachten dus...

Mijn ideeBram schreef:Zien er echt netjes uit die lichten! Beter dan die andere lexus lichten vind ik in ieder geval

Vind die andere ook nie echt mooi, om eerlijk te zijn...