Maargoed we zullen ons gedragen pap

Das die hier in Haarlem staat he? Ik ga er met een medeforummer van de week ws. ff kijken hoe ie erbij staat. Kan het testresultaat wel ff posten als het interxant is.Stienus schreef:Ok, weer GTT gepraat dan;)Riël schreef:Moet je trots op zijn. Ohja ACT: 5 GT Turbo, geen pedoforum heren
Is iemand bekend met een grijze GTT uit '90 ( laat '89?) Kenteken: JB-JS-85 (uit '94)
Danke!
Tussen de slang van je actuator naar je inlaatspruistuk.Mrtn schreef: Tussen welke (vacuum)slangen wordt doorgaans een kraantje gemonteerd voor de drukregeling binnenuit?
Vroeg een collega, maar kheb geen idee
remmen zijn hetzelfde, dus dat past altijd.Florus schreef:Weet er misschien iemand of de achterremmen van een clio 16v ook op een gtt passen?
Hij staat niet meer op internet, maar ik bel waarschijnlijk morgen even om te checken of ie dr nog is.Steven schreef:Das die hier in Haarlem staat he? Ik ga er met een medeforummer van de week ws. ff kijken hoe ie erbij staat. Kan het testresultaat wel ff posten als het interxant is.Stienus schreef:Ok, weer GTT gepraat dan;)Riël schreef:Moet je trots op zijn. Ohja ACT: 5 GT Turbo, geen pedoforum heren
Is iemand bekend met een grijze GTT uit '90 ( laat '89?) Kenteken: JB-JS-85 (uit '94)
Danke!
er schijnt er nog een te staan in haarlem die een nieuw baasje zoekt...Stienus schreef:Hij staat niet meer op internet, maar ik bel waarschijnlijk morgen even om te checken of ie dr nog is.Steven schreef:Das die hier in Haarlem staat he? Ik ga er met een medeforummer van de week ws. ff kijken hoe ie erbij staat. Kan het testresultaat wel ff posten als het interxant is.Stienus schreef:Ok, weer GTT gepraat dan;)Riël schreef:Moet je trots op zijn. Ohja ACT: 5 GT Turbo, geen pedoforum heren
Danke!
Maar als jij zowiezo langs gaat, zou het geweldig tof zijn om hier het 'resultaat' te posten. Het is namelijk een eind rijden, door de drukste knooppunten van NL... Niet echt een pretje dus.
Ik heb de volgende gegevens al trouwens:
Volgens die kerel klopt de km-stand en zit het onderhoudsboekje dr bij.
Links bij het raam een klein roest plekje. ( enige roest aan de auto, maar dat valt te betwijfelen)
Volledig originele staat.
Succes
ps. Ik heb net in je gallery gekeken, maar wat een GEWELDIG mooie GTT heb je!!
Die foto's zijn nog van de openingsmeeting dit jaar, sindsdien issie toch alweer wat veranderd. Momenteel staat ie er niet zo mooi bij, maar met de openingsmeeting moet daar weer verandering inkomenStienus schreef:ps. Ik heb net in je gallery gekeken, maar wat een GEWELDIG mooie GTT heb je!!
Ik zal me binnenkort ook maar eens in het meetings leven gaan mengen, aangezien er (hopelijk) binnenkort ook een GTT voor mij is.Steven schreef:Die foto's zijn nog van de openingsmeeting dit jaar, sindsdien issie toch alweer wat veranderd. Momenteel staat ie er niet zo mooi bij, maar met de openingsmeeting moet daar weer verandering inkomenStienus schreef:ps. Ik heb net in je gallery gekeken, maar wat een GEWELDIG mooie GTT heb je!!
Wat was het autobedrijf ook alweer waar ie stond?
Ja ook hallo.-Ray- schreef:idd, veel gelul weinig initiatief
als ik straks ff zin heb en als ik tijd over heb en als ik niet vast kom te zitten op de pont en als er geen luchtalarm afgaat ga ik ook even kijken.
:-Ray- schreef:volledig origineel op een dumpvalve na
ik ben me schijf al aan het rondspittenBasic schreef:het schijnt toch wel een hele mooie te zijn, heeft iemand daar foto's van?
goed zo, aant werk-Ray- schreef:ik ben me schijf al aan het rondspittenBasic schreef:het schijnt toch wel een hele mooie te zijn, heeft iemand daar foto's van?