Zou idd best kunnen . Ik heb per mail nagevraagd bij Sandtler, en die konden hem leveren als het goed is.
Ik ga vrijdag 3 Dec vanuit het zuiden des lands .
Tja die veerpoot is toch even op de baan geschoven, Aangezien er een rieele kans aanwezig is dat ik voor een jaar naar Amerika moet voor mijn werk. Wat weer inhoud dat de clio verkocht gaat worden
Kweet er is een marktplaats, maar bij interesse
PMen
Rémi clio ph3 schreef:Tja die veerpoot is toch even op de baan geschoven, Aangezien er een rieele kans aanwezig is dat ik voor een jaar naar Amerika moet voor mijn werk. Wat weer inhoud dat de clio verkocht gaat worden
PMen
Rémi clio ph3 schreef:Tja die veerpoot is toch even op de baan geschoven, Aangezien er een rieele kans aanwezig is dat ik voor een jaar naar Amerika moet voor mijn werk. Wat weer inhoud dat de clio verkocht gaat worden
PMen
PMen
PMen
Umm, Clio meenemen?! Betaald je werk vast wel...
Ik krijg daar een auto incl. benzine
Dan zou ik wel om een Clio vragen, zullen die Amerikanen wel opkijken
* Yo my nigga, check out his ride. Damn what a small bitch! And look at those rims, there only 16 inches. Whaha his ride is fuckt up. My Caddy is gonna smoke him. *in Front of the traffic light* Alright my nigga, smoke him. * Clio accellerates, NNNNNOOOOOOOOOOOOOO