[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... 0trunk.JPG[/img]
buy a HUMMERFerdy schreef:goed bezig
ik heb een mindere trunk layout met maar 4 slots
en je snelheid???Gabri schreef:bij een rating van 10.00 word hij er idd niet beter op met al die carbondelen, een ice-installatie doet ook wonderen met je ratingFerdy schreef:kvin het alleen zonde dat je je auto moet vernaggelen met shit die je helemaal niet wilt om je rating omhoog te krijgen
heb het idee dat subs + versterkers in nfs van papier zijnMaik (WOOFER) schreef:en je snelheid???Gabri schreef:bij een rating van 10.00 word hij er idd niet beter op met al die carbondelen, een ice-installatie doet ook wonderen met je ratingFerdy schreef:kvin het alleen zonde dat je je auto moet vernaggelen met shit die je helemaal niet wilt om je rating omhoog te krijgen
meer ice zou je zeggen dat je zwaarder bent?
is het nou al gelukt met het branden cq mounten ?Maik (WOOFER) schreef:nee die heeft het niet.
ik heb wel daar het spel vandaan, alleen hij kan de cd niet vinden
(ze zeggen dat ze een speciale beveiliging erop hebben gedaan zodat als je hem copieert hij alleen her orgineel kan lezen en niet de copie.)
breng me nu niet op ideeen, anders begin ik strax ook nogBasic schreef:School?...
ooohh ja dat moet ik ook nog
je houd er weinig tijd voor over ja.
Ferdy schreef:daarom ist wel goed dat ik nu nog op school ben om mn rapporten in te vullen,
thuis doe ik door dat spel dus nix meer
Ferdy schreef:ik ben zo weg, wees maar niet bang,
ff voor iedereen een "goed" opschrijven voor alle vakken en dan snel naar huis
Het branden lukt wel het mounten lukt wel alleen hij blijft een foutmelding geven zoals eerder aangegevenErik (Schepjes) schreef:is het nou al gelukt met het branden cq mounten ?Maik (WOOFER) schreef:nee die heeft het niet.
ik heb wel daar het spel vandaan, alleen hij kan de cd niet vinden
(ze zeggen dat ze een speciale beveiliging erop hebben gedaan zodat als je hem copieert hij alleen her orgineel kan lezen en niet de copie.)
word dat het volgende spel om te 'kopen'Jasper16v schreef:HL2 is leuker tijd verdrijf
is juist simpel... je druk op M en je ziet de map met de races...Lex schreef:Ik ben vandaag ook maar eens begonnen met NFSU2. Maar best lastig dat zoeken naar de races.
Maar verder
"HL 2" ?Jasper16v schreef:HL2 is leuker tijd verdrijf
ga er maar vanuit dat hij half life 2 bedoeltErik (Schepjes) schreef:"HL 2" ?Jasper16v schreef:HL2 is leuker tijd verdrijf
halo 2?
half life 2 ?[/b]