Dus nu weer lekker ontopic! (dus verdere opmekringen graag per pm).
edit: topictitel en 1e post even aangepast aangezien Mike dit zelf niet wil doen. Zo als het er nu staat is zoals het hoort.

goed, dan maar even back ontopic,speedline schreef:Dat geld voor een chip kun je beter apart leggen voor een snellere Clio variant. Geld steken in tuning voor een van de langzaamste varianten is zo ongelooflijk *******.
speedline schreef:Dat geld voor een chip kun je beter apart leggen voor een snellere Clio variant. Geld steken in tuning voor een van de langzaamste varianten is zo ongelooflijk *******.
tja, ieder zn eigen ding.Tom schreef:speedline schreef:Dat geld voor een chip kun je beter apart leggen voor een snellere Clio variant. Geld steken in tuning voor een van de langzaamste varianten is zo ongelooflijk *******.
toch is dit wel een goede uitspraak vind ik. Mensen kopen vaak een kleinere motor omdat dat goedkoper is en vervolgens willen ze hem sneller maken. In mijn ogen ben je dan een stap te laat en had je beter meteen een snellere motor kunnen kopen. Hoeft ook niet meteen 2.0 te zijn maar een 1.4 is ook al sneller dan een 1.2..........
Houden zo.Ferdy schreef:wat speedline zegt is natuurlijk een eigen mening, ik heb ook een langzame variant Clio II ph II en ik ben er gelukkig mee.
Kijk het kwartje valt.Ferdy schreef:heb ook zitten denken aan chippen en weet ook wel dat je daar niet veel meer pk's mee vangt en dat ik dan beter mn geld apart kan leggen voor een snellere variant,
Zulke redeneringen zie je niet vaak... Hulde...Ferdy schreef:clue is dat ik helemaal geen dikke 2.0 ofzo hoef te hebben, iets meer power uit een 1.2 16v vind ik momenteel zat, het rijdt lekker, kost geen drol en is heerlijk zuinigen je bent net ff sneller dan alle anderen 1.2tjes die er rondrijden
Precies en dan ook niet mekkeren dat je sneller wilt met je 1.2 terwijl je deze versie rijdt voor de lage kosten per kilometer.Ferdy schreef:"Geld steken in tuning voor een van de langzaamste varianten is zo ongelooflijk *******"
ieder zn eigen keuze...
zal ik zeker doenspeedline schreef: Houden zo.
wij denken in euro'sspeedline schreef:Kijk het kwartje valt.
jouw redeneringen zijn zeker de beste ?speedline schreef:Zulke redeneringen zie je niet vaak... Hulde...![]()
niet iedereen is even briljant als dat jij bent of coursespeedline schreef: Precies en dan ook niet mekkeren dat je sneller wilt met je 1.2 terwijl je deze versie rijdt voor de lage kosten per kilometer.
Wat een dom gewauwel allemaal...
ben het helemaal met je eens~Haas~ schreef:tsja, afgezien van het feit dat ik de trotse bezitter ben van een S, er zijn ook mensen die niet meer geld hebben om een dure williams, RS of 16V te kopen. Laat die mensen dan gewoon lekker lol hebben met hun wat langzamere karretje. Als het dan niet meteen te meten is met het grote werk of is het volgens sommigen zware onzin wat ze aan het doen zijn, laat dat dan gewoon achterwege en probeer ze gewoon te helpen...
Als ik rondvraag over een andere nokkenas voor mijn S wordt ik ook altijd getrakteerd op een portie hoongelach en waarom? omdat ik studeer en niets anders (lees: snellers) kan betalen?
respect jongens, daar draait het om...
pcies daar ben ik het dus volledig mee eens vondt de 1.2 16V versie al duur zat meer geld had ik gewone weg niet en tja ik ken zelf persoonlijk niet veel gasten die op hun 22 ste un spiks splinternieuwe auto kunnen kopen~Haas~ schreef:tsja, afgezien van het feit dat ik de trotse bezitter ben van een S, er zijn ook mensen die niet meer geld hebben om een dure williams, RS of 16V te kopen. Laat die mensen dan gewoon lekker lol hebben met hun wat langzamere karretje. Als het dan niet meteen te meten is met het grote werk of is het volgens sommigen zware onzin wat ze aan het doen zijn, laat dat dan gewoon achterwege en probeer ze gewoon te helpen...
Als ik rondvraag over een andere nokkenas voor mijn S wordt ik ook altijd getrakteerd op een portie hoongelach en waarom? omdat ik studeer en niets anders (lees: snellers) kan betalen?
En als ze het al wel kunnen hebben ze regelmatig een 3e bankspitsoor schreef:pcies daar ben ik het dus volledig mee eens vondt de 1.2 16V versie al duur zat meer geld had ik gewone weg niet en tja ik ken zelf persoonlijk niet veel gasten die op hun 22 ste un spiks splinternieuwe auto kunnen kopen
ik heb vette lol met mn langzame kar~Haas~ schreef:tsja, afgezien van het feit dat ik de trotse bezitter ben van een S, er zijn ook mensen die niet meer geld hebben om een dure williams, RS of 16V te kopen. Laat die mensen dan gewoon lekker lol hebben met hun wat langzamere karretje. Als het dan niet meteen te meten is met het grote werk of is het volgens sommigen zware onzin wat ze aan het doen zijn, laat dat dan gewoon achterwege en probeer ze gewoon te helpen...
en ik ben dat soort discussies ook wel zat,Bart V schreef:Tja dit soort topics leiden altijd tot dezelfde vermoeiende discussies. blabla respect etc.
Gewoon lekker karren met die clioniets gaan investeren m.b.t "vermogenswinst" Gewoon rijden en goed onderhouden, das al duur genoeg tegenwoordig, zeker als student.
Ferdy schreef:en ik ben dat soort discussies ook wel zat,Bart V schreef:Tja dit soort topics leiden altijd tot dezelfde vermoeiende discussies. blabla respect etc.
Gewoon lekker karren met die clioniets gaan investeren m.b.t "vermogenswinst" Gewoon rijden en goed onderhouden, das al duur genoeg tegenwoordig, zeker als student.
ben gelukkig geen student meer, maar dan nog,
heb gelukkig meer hobby's dan alleen mn auto, dus
dit ken ik ook,1.6e met rust laten,not...spitsoor schreef:Ferdy schreef:en ik ben dat soort discussies ook wel zat,Bart V schreef:Tja dit soort topics leiden altijd tot dezelfde vermoeiende discussies. blabla respect etc.
ben gelukkig geen student meer, maar dan nog,
heb gelukkig meer hobby's dan alleen mn auto, dus
tja idd sommige lopen gelijk van wrom koopje dan geen rs ofzo hallo! het geld groeit me niet op men rug hoor maar ieder zen eigen mening natuurlijk kijk maar eens in het foto topic van de eindejaars meeting en dan de foto's op pagina 1 van P@TB@D dan zie je dat je ook met un 1.2 aardig kan planken
geen idee maar daar is wel achter te komenTom schreef:wat doet reno met garantie???
Ferdy schreef:dat klopt, er komt 14 pk bij,
dus je gaat qua vermogen van een 1.2 16v naar een 1.4