Nou bij deze. Ik ben Pascal 24 jaar en werk in de horeca al mijn vrije tijd gaat uit naar mijn turbootje en mijn vriendin(geld idem)

Dit is mijn 2 renault 5 gt turbo! nadat ik mijn eerste wat tevens ook mijn eerste auto was het meeste al had vernieuwd was ik toch niet helemaal blij met deze het blok was perfect turbo ook, maar de lak zag er niet uit 2 kleuren en overal plamuur in! toen kwam de toerist die geen voorrang verleende! helaas voor hem lichte schade wel 800euro gekregen waar ik deze voor heb gekocht de andere heb ik in 4 gezaagd en in een boedel bak afgeleverd bij de sloperij! alles over gebouwd helemaal naar mijn zin! zei tegen m`n ouders maak je geen zorgen over deze wagen hij is helemaal perfect 3 uur later belde ik ook auto total loss een audi haalde mij in en ik sloeg af helaas 3500 euro schade!!!! gelukkig ken ik de renault professor (uit Melisant)en heeft de audi mij eigenlijk perfect geraakt net na het achterwiel en net bij de deur gestopt (voor foto zie topic schade) en kon alles nog mooier gemaakt worden als hij al was! nadit alles was ik er zo blij mee dat ik een keer gezellig ging stappen helaas een bultje te veel versnellingsbak verrot Was het nu zo zat dat ik hem bijna verkocht had een vriend van mij had op internet een versnellingsbak gezien van een 1.2 8v twingo gereviseerd voor 50 euro nou dan moet maar ff niemand wist wat er zou gebeuren binnen een dag reed hij

weer weer zo gelukkig en ja hoor een grote plas en waterslag in m`n blok nieuw blok! mijn grote vriend michel had een blokje liggen keurig op krat overkocht van iemand anders op dit blok stond
0 kilometer nou dan die er maar in! nu zijn we 5 maanden later en staat er 16500 km op. sinds mijn nieuwe motor totaal geen problemen meer met mijn turbootje!!!!!
zeer binnenkort komt er een nieuw achterscherm in en dam en motorkap plus rechterdeur overgespoten (de rest is al gedaan) langzaam maar zeker wordt deze echt super mooi en helemaal naar mijn zin!
er zit dus een nieuw blok+versnellingsbak en turbo in
alles op deze auto is vernieuwd
turbo 1 bar
dumpvalve
16v schijven
sparco rolkooi
kuipstoeltjes
sparco 3 punts gordels
zwarte rtc raampjes
hij is extreem laag
veerpootstang met schokbreker aan het blok
(hoezo coupe?)