Dat barrel heb ik geregeld in Eindhoven gezien, het blijft pijn aan je ogen doen, maar opvallen doe je er zeker mee.
Is die niet zo gemaakt door dat ene Veronica programma?
jep dat was de wagen uit een van de afleveringen van DE grote beurt en die zelfde aflevering is het vw busje van Hansebsturbo te zien ( de eigenaar van die oranje R5 cabrio)
Vince [Clio 16V] schreef:Toch leuk om te zien dat mijn Cliootje ondanks dat ie helemaal achteraan op de vrachtwagenparkeerplaats stond nog aardig wat gefotografeerd is
Wie oh wie hing er trouwens op de A12 op de heenweg uit het raam in de auto voor me met een videocamera ?
het was me eerste rtc meeting ik vond het super heb jammer genoeg geen pics gemaakt maar ja
gelik ook maar ff stickers aangeschaft hoef ik de volgende keer niet op me auto te schrijven op naar de volgende meeting
Slechte foto, had alleen een telefoon bij de hand Cliootje voorzien van RTC raamband en zijruitstickers
Heb ik je wagen zien staan en gefotografeerd bij de formido vanmiddag ! Ik moest daar zijn voor mijn werk, was met een grote oranje bus, ook voorzien van RTC weggeefsticker...
Remi schreef:
Erg leuk ding en het rijd verdomt lekker!
Thanxxx
Slijmballen!
Mijne rijdt net zo lekker!
precies, alleen die van Peter rijdt niet zo lekker, want die houdt in. Anders kan hij nooit maar 5 a 6 liter per 100km verbruiken Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan Peter zelf .
Ja maar vindt de uitlaat niet zo mooi staan onder de originele bumper, vindt de dubbele sebring ook mooier.
Is ovaal. Maar dat is een smaak kwestie.
Ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak, ik zou er persoonlijk ook voor kiezen om een lip op de bumper te zetten, waar de uitlaten meer invallen a-la MS-design
Maar het geluid was gewoon echt vet
Ja maar vindt de uitlaat niet zo mooi staan onder de originele bumper, vindt de dubbele sebring ook mooier.
Is ovaal. Maar dat is een smaak kwestie.
Ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak, ik zou er persoonlijk ook voor kiezen om een lip op de bumper te zetten, waar de uitlaten meer invallen a-la MS-design
Maar het geluid was gewoon echt vet
nou moet toch iemand het mij is uitleggen!!!!
in de onbekende renault is het verboden te chatten
ja toch?
en hier niet terwijl ze allebei in het forum staan bij nl.chat.renault wat is het verschil?
nou sorry maar daar vind ik helemaal geen overzicht meer in iedereen spot dezelfde auto`s (vaak ook nog bekenderenaults )en als je zegt wie het is beginnen ze te zeiken dat je niet mag chatten! daar heb dan dus eigenlijk helemaal nix meer aan!
maar je hebt er helemaal nix aan als er 2 posts met onbekende reno's op een bladzijde staan en ookal wordt je gespot als bekende het is wel leuk om jezelf daar tegen te komen
Einde van de discussie hier anders mag je best verder gaan in het ACT of je PM-med me maar
5gt8vturbo schreef:nou sorry maar daar vind ik helemaal geen overzicht meer in iedereen spot dezelfde auto`s (vaak ook nog bekenderenaults )en als je zegt wie het is beginnen ze te zeiken dat je niet mag chatten! daar heb dan dus eigenlijk helemaal nix meer aan!
~thijs~ schreef:maar je hebt er helemaal nix aan als er 2 posts met onbekende reno's op een bladzijde staan en ookal wordt je gespot als bekende het is wel leuk om jezelf daar tegen te komen
Einde van de discussie hier anders mag je best verder gaan in het ACT of je PM-med me maar