Jaarafsluiting 14-11-2004, CHATTOPIC.
-
- Contacteer:
volgens mij waren de honda geluiden zo:
*MemmMemmMemmbengMemmMemmMemmBengerdebengbeng*
*MemmMemmMemmbengMemmMemmMemmBengerdebengbeng*

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Owk,
alvast een lijstje maken,
Doen er mij met de hondakoudemotortoerenbegrenserjekkerende look a like contest
Doen er mee:
- Steven
- Erik
-
-
-

Doen er mee:
- Steven
- Erik
-
-
-

Ook wel het ik-ben-zo-dom-als-een-mongool-en-zou-beter-moeten-weten-want-ik-rijd-met-een-renault-en-die-gaan-daarvan-stukErik (Schepjes) schreef:Owk,
Doen er mee:
- Steven
- Erik
-
-
-
lijst. Ik weet wel dat ik wel twee nadenk voordat ik een auto van binnen de club overneem als dit de normale praktijk is. Op de meetings in Eindhoven gaat het er altijd een stuk relaxter aan toe, minder stoere ego's, dat doen de drive-in/by golfjes wel voor ons vermaak.
En voor de mensen die lopen te zeiken dat ze bijna door een kever aangereden werden, als jij zonder te kijken voor een auto de straat op stapt moet je niet gaan zeuren dat hij je net ontwijkt, het blijft openbare weg waar 80 p/u toegestaan is. Je kunt moeilijk zeggen dat je hem niet hebt horen aankomen.

moet je eens op de site van blitzkriegracing gaan kijken over respect van en voor VW kever liefhebbers...Erik (Schepjes) schreef:Nou ja...
in de brand ermee zo klote kever klinkt nou niet echt respectvol voor volkswagen enzo..

-
- Contacteer:
eeehm... doel je nou op mij.. van het met de koude motor naar de toerenbegrenzer jekkeren...?
we hadden het over nadoen.. met een megafoon...
of wordt ik hier nou weer gek en lees verkeerd?

Is natuurlijk een stuk kleiner, maar het viel mij zwaar tegen dat er zo stoer gedaan moest worden, dat was in Breda in het voorjaar veel minder, als het een sjonne meeting gaat worden ben ik er niet meer bij. Ik (en ik weet velen met mij) komen er voornamelijk om andermans kluswerk te aanschouwen en eens face-to-face te ouwehoeren met mensen die je alleen maar van avatar naam kent.Chris schreef:Vind ik geen vergelijk, maar goed.Calle schreef:Op de meetings in Eindhoven gaat het er altijd een stuk relaxter aan toe, minder stoere ego's,
Nog groot respect van mijn kant voor de A610, wat een mooie auto en wat een mooie staat is dat ding! Dat is toch wel een auto van grote klasse!
Niet de vocale versie, maar de mensen die het met een Renault motor willen proberen, de vocale versie wil ik ook met veel plezier aan meedoen, ik kan erg goed het geluid van rotte lagers imiteren...Erik (Schepjes) schreef:eeehm... doel je nou op mij.. van het met de koude motor naar de toerenbegrenzer jekkeren...?

-
- Contacteer:
na zet je op de lijst dan!

Calle, je doet er simpelweg niets aan.. In Breda was het ook ff feest op een gegeven moment. Bij elke meeting rijden er wat auto's fors weg.
Sterker nog, met een warme motor zou ik het ook doen, (en ik weet, velen met mij).
Het hoort er toch een beetje bij, misschien is de Daf club anders een alternatief voor je?
Sterker nog, met een warme motor zou ik het ook doen, (en ik weet, velen met mij).

Het hoort er toch een beetje bij, misschien is de Daf club anders een alternatief voor je?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik had het er gisteren met Riël over, volgend jaar mag er van mij wel weer een eigen food-afdeling zijn.
Ik heb gewoonweg geen zin om daar binnen te gaan zitten en uren te wachten op een miezerig bordje friet waar je je nog eens krom voor betaald ook.
En in dat shoppie kom je ooknie verder dan een zak chips en flesje cola....
De broodjes bal&Hotdogs zoals in Breda waren super. Gewoon snel in de tent halen, normale prijs en je kan zo het meetingterrein weer op.
Misschien idee?
Ik heb gewoonweg geen zin om daar binnen te gaan zitten en uren te wachten op een miezerig bordje friet waar je je nog eens krom voor betaald ook.
En in dat shoppie kom je ooknie verder dan een zak chips en flesje cola....
De broodjes bal&Hotdogs zoals in Breda waren super. Gewoon snel in de tent halen, normale prijs en je kan zo het meetingterrein weer op.

Misschien idee?

Met warme motor vind ik het ook leuk om een stuk door te tuffen anders had ik ook wel een 1.2 rn gekocht, maar dan nog doe het voor mijn eigen vermaak. Iedereen moet het uiteindelijk zelf maar weten, zolang ze er anderen niet mee in gevaar brengen, maar het is zo zonde om zo'n blok zo op zijn flikker te geven terwijl mensen er toch zo veel geld in steken.Chris schreef:Calle, je doet er simpelweg niets aan.. In Breda was het ook ff feest op een gegeven moment. Bij elke meeting rijden er wat auto's fors weg.
Sterker nog, met een warme motor zou ik het ook doen, (en ik weet, velen met mij).![]()
Ik heb ook nog een oranje-achtige renault 323 dwars over het lege beton zien gaan, was ook wel grappig om te zien.

Die zit wel dichterbij!Chris schreef:Het hoort er toch een beetje bij, misschien is de Daf club anders een alternatief voor je?

-
Dikke omvormer en frituurpan in de kofferbak ?Steven schreef:Ah ok, zit wel iets in ja... naja dan maar ala Rudo me eigen boterhammetjes meenemen

ja en ik krijg geeneens een happieSteven schreef:Ah ok, zit wel iets in ja... naja dan maar ala Rudo me eigen boterhammetjes meenemen

Immer wieder die verdammte Holländer
roy heeft die van mij gekocht, is een frituurpan minder als 300 watt??? 

-
Mijn omvormer kan 600watt continue aan, weet niet hoeveel watt frituurpan je hebtSteven schreef:Zohooowww, als iemand een omvormer regelt voor volgend jaar, dan neem ik wel me frituurpan + toebehoren mee

Heb 2 optima accu's staan, dus dat moet wel goed komen

Gewoon een GTT laten draaien en de leiding van de oliekoeler in een pannetje hangen, omvormer is nergens voor nodig.Steven schreef:Zohooowww, als iemand een omvormer regelt voor volgend jaar, dan neem ik wel me frituurpan + toebehoren mee

Jah en marshmellows boven de turbo zeker...
Met TopGear was nog es een x een test of je eten gaar kon krijgen onder de motorkap
Dan kun je de GT wel volstoppen met aardappels, dan heb je na 100km wel heerlijk gepofte aardappeltjes
Met TopGear was nog es een x een test of je eten gaar kon krijgen onder de motorkap

Dan kun je de GT wel volstoppen met aardappels, dan heb je na 100km wel heerlijk gepofte aardappeltjes

waar gaat het over???
Bassie bakte in de Grand Canyon nog eens een ei op de motorkap
Bassie bakte in de Grand Canyon nog eens een ei op de motorkap

Nou hè, die zag ik ook gaan, wat een onverantwoorde mafkees was dat...Calle schreef:Ik heb ook nog een oranje-achtige renault 323 dwars over het lege beton zien gaan, was ook wel grappig om te zien.![]()

Coco's voiture..
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_coco.JPG[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Joa anders draaien we er een heet carterpannetje onderuit, heb nog wel een frietmandje 

moesten ze lopen en ow adriaantje me voetjes doen zo zeer
En een handjevol graankorrels in op je hitteschild voor de popcorn, kan nog een mooi receptenboek opleveren koken van/met een GTTSteven schreef:Jah en marshmellows boven de turbo zeker...

-
Dan gaan we toch gewoon hamburgers grillen ?Steven schreef:Ik stel me GT wel beschikbaar hoor
Dat idee van die frituurpan had ik al es eerder gehad, maar gezien mijn bochtengedrag is zo'n open pan een beetje onhandig