Hallo ik ben Peter en zit voor het 1 op jullie site en dat doe ik doordat ik jullie voorzitter in mijn straat tegen kwam nadat ik net mijn clio gekocht had,hij was er dus heel snel bij.Hiervoor had ik een ALFA en was ik ook lid van de ALFA club dus het lijkt mij wel leuk om dat ook bij de RENAULT te doen.Dus even voorstellen ik heet dus Peter kom uit Papendrecht en heeft sinds 14 november een RODE RENAULT CLIO 1.8 16v ik weet nog niet heel veel van de clio maar wel dat hij verlaagd is en hele mooie 16 inch velgen heeft een mooie vette en er een mooie vette pijp achteraan de clio hangt.Bij de motor hangt een veerpootbrug en het luchtfilter is vervangen door een enorm sportluchtfilter wat samen met de pijp een fantastisch geluid maakt.Dit was het even voor nu maar ik hoop jullie eens op een meeting te ontmoeten en ik zie jullie waarschijnlijk wel wat vaker op het forum.
Groeten
Peter trotse eigenaar van een CLIO 16v
Effe voorstellen: Keijs (peter)
Foto's? 

Owkee.. Ik weet van nix, maargoed, welkom op de site!Keijs schreef:Hallo ik ben Peter en zit voor het 1 op jullie site en dat doe ik doordat ik jullie voorzitter in mijn straat tegen kwam nadat ik net mijn clio gekocht had,hij was er dus heel snel bij.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
welkom! kep effe je titel aangepast 
Heeft iemand zich weer voorgedaan als voorzitter??Chris schreef:Owkee.. Ik weet van nix, maargoed, welkom op de site!Keijs schreef:Hallo ik ben Peter en zit voor het 1 op jullie site en dat doe ik doordat ik jullie voorzitter in mijn straat tegen kwam nadat ik net mijn clio gekocht had,hij was er dus heel snel bij.

Tino? 
Je moet de foto die je wil invoegen op het forum al ergens op het internet hebben staan. Dus op je webspace van je provider, bijvoorbeeld.
Als je het internetadres van de foto weet hoef je dat alleen tussen [img] en [/ img] te zetten. (spatie even weghalen, anders werkt het niet)
Als je het internetadres van de foto weet hoef je dat alleen tussen [img] en [/ img] te zetten. (spatie even weghalen, anders werkt het niet)
Oke bedankt ga het wel eens even proberen ben niet echt een wizkid met pc's maar doe mijn best om een foto te plaatsenMerijn schreef:Je moet de foto die je wil invoegen op het forum al ergens op het internet hebben staan. Dus op je webspace van je provider, bijvoorbeeld.
Peter
-
Oke bedankt heb ze daar neergezet nu nog kijken of ik ze er weer van af krijgt zoals ik al zei ben ik niet zo een wizkid met pc's maar ga mijn best doen.Clio Baccara 16v schreef:Hier kun je een foto op internet zetten:
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/upload.php
Gr, Frits.
Gr Peter
-
Ben bijna zeker van dat dit jouw clio is.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
-
Netjes
(je grill ziet er een beetje "doorgezakt" uit
)
Gr, Frits.

(je grill ziet er een beetje "doorgezakt" uit

Gr, Frits.
-
Rechtermuisknop op het plaatje en dan eigenschappen