Lijkt sterk op de versie van FastchipTijn schreef:Weet iemand wie dit gebouwd had ?
[img]http://www.superkitcar.net/meeting/eind ... 2029AA.jpg[/img]
Was dit niet ene Sander ofzo? GerryTT weet er meer over geloof ik

Lijkt sterk op de versie van FastchipTijn schreef:Weet iemand wie dit gebouwd had ?
die alpine V6 Turbo is van randall, dat ding is bijna nieuw en als 1 van de laatste geleverde Alpines van NL toen hij um kocht zaten de plasticjes nog op de klok enzoDroes schreef:Was die ?beige? alpine van jou dan panoramix?Panoramix schreef:Blijkbaar voor een paar momenten van aandacht bij het wegrijden. Toen ik wegreed hoorde ik iemand bij de tent zeggen: "die loopt mooi zacht."
Het stel dat voor mij liep hoorde me niet eens denk ik, want pas toen ik wat gas bij gaf gingen ze aan de kant.
Geen sportuilaat bij mij, alleen een zacht zoevende V6, wat een rust
ff staan naar kijken, stond er zeker goed bij!!
Het omgevingsgeluid is er overal uitgefilterd op een paar plekken na, was namelijk overal "rijruis"Steven schreef:Verder tip voor volgende keer: muziek iets zachter en omgevingsgeluid iets harder.
Jaja, hoorde je al van afstand aankomen.Droes schreef:ow diende die 70 daarvoor?!Jeroen schreef:En Droes, als er in Nederland 70 km/h op de matrix borden wordt aagegeven, dan moet je ook 70 km/h gaan rijden![]()
had je toen al herkent, heb ff teken gedaan, weetni of je het gezien hebt..
Dat heeft Sander B. gemaakt en hij heeft een inj.comp. gekocht hij Henk van Fastchip. Maar hij heeft het al een jaar of twee en het komt er nog wel een keer op, hé Sander. (op zijn GTT dan hé, niet op de T1Steven schreef:Lijkt sterk op de versie van FastchipTijn schreef:Weet iemand wie dit gebouwd had ?
Was dit niet ene Sander ofzo? GerryTT weet er meer over geloof ik
Misschien dacht ie dat je dan 70 harder mag dan normaalJeroen schreef:Jaja, hoorde je al van afstand aankomen.Droes schreef:ow diende die 70 daarvoor?!Jeroen schreef:En Droes, als er in Nederland 70 km/h op de matrix borden wordt aagegeven, dan moet je ook 70 km/h gaan rijden![]()
had je toen al herkent, heb ff teken gedaan, weetni of je het gezien hebt..
Heb ook nog ff gezwaaid hoor
Eeuuh, Chris, heb ik wat gemist? Het was allemaal toch zoals alle voorgaande meetings?Chris schreef:Dit jaar zullen we wat dingen anders gaan doen, maar dit blijft nog even een verassing, daarover snel meer.
Ik bedoel het niet lullig maar wat was de verrassing inderdaad?André ter Velde schreef:Eeuuh, Chris, heb ik wat gemist? Het was allemaal toch zoals alle voorgaande meetings?Chris schreef:Dit jaar zullen we wat dingen anders gaan doen, maar dit blijft nog even een verassing, daarover snel meer.
Die is van mij ja.Droes schreef:Volgens mij had ik maar 1 hondje bij hoor![]()
die andere stafford was van een ander belgisch koppel.
Binnekort komt er een 'nieuw' interieur in.
dit was toch de jouwe hé?
Chris@R5 schreef: Maar droes doe eens wat aan dat interieur
Heb er op de heenweg 2 uur over gedaan(normaal 35min.),stond eerst op de N11 vast en daarna op de A12,Basic schreef:Je was er idd niet lang florus.
Was er nou iemand geinteresseerd int kopen van je auto?
tja dan maar een oude lul (tts ben 24) ipv een halve idioot die iemand platrijd , onverantwoordroeland twingo schreef:Steven schreef:Achjee stelletje ouwe zakkenJan-Geert (Momentsleutel) schreef:die mij bijna van de sokken reed , had bijna bij wijze van spreken deuk in zn deur geschopt de lulPanoramix schreef:Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt
Ik heb een volslagen idioot in een blauwe kever gezien die het blijkbaar erg cool vond om spinnend en schuivend door de bocht achter het restaurant te rijden ...
Dat het een heel stoere Kever Turbo is die geheel zelf gebouwd is intreseert jullie niet zeker....
Ik sluit me aan bij steven...![]()
Tis er helaas bij ingeschoten om er ff bij te kijkenMaar van wat ik gezien heb was erg tof en klonk erg lekker
Mooi project.
gille schreef:'t was goed vandaag,alleen bij terug weg ff domme probleem gehad,wat ik al van op voorhand een oplossing voor had
blijkbaar is er een probleem met de stroomtoevoer vande bezinepomp,tijdens rijden ineens stil,,maar ik had al van de week een relais geschakeld met een schakelaar,en was vergeten dat dat ik dat had gedaan,dus ja 20minuten daargestaan voor niks
en dan eerst weggesleept door een oud Renault 5je
en toen werd ik wakker,schakelaar om en starten.
en de tussen sprintjes met kevin b(21Turbo) en de rest was fijn,snelheden van dik 200 ,dan nog in zetel gedrukt worden bij volgas
21T POWWEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
RULES![]()
![]()
haha achFlorus schreef:Heb er op de heenweg 2 uur over gedaan(normaal 35min.),stond eerst op de N11 vast en daarna op de A12,Basic schreef:Je was er idd niet lang florus.
Was er nou iemand geinteresseerd int kopen van je auto?
vandaar dat ik weinig tijd over had,volgende keer maar eerder van huis gaan.
Interesse voor de auto, 0,0%![]()
en ik bang dat we met maar 6 autos gingen zijn.....Chris schreef:Ik heb het ook weer super naar mijn zin gehad!!
Fantastisch dat jullie wederom in grote getalen naar De Meern zijn gekomen.
Leuk dat er zoveel Belgen waren, en dat je ook steeds meer Duitsers ziet verschijnen!![]()
Op naar de volgende!
idd ja een amerikaanse stafford terrier.Chris@R5 schreef:Die is van mij ja.
Die bruine was alleen van jou?
Echt heel mooi, Amerikaanse Stafford toch?
Ja, wat een EIKELS idd. Mij reden ze ook al bijna over de tenen. In de brand ermee, met zon klote kever. Weinig respect voor voetgangers.Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:tja dan maar een oude lul (tts ben 24) ipv een halve idioot die iemand platrijd , onverantwoordroeland twingo schreef:Steven schreef:Achjee stelletje ouwe zakkenJan-Geert (Momentsleutel) schreef:die mij bijna van de sokken reed , had bijna bij wijze van spreken deuk in zn deur geschopt de lulPanoramix schreef:Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt
Ik heb een volslagen idioot in een blauwe kever gezien die het blijkbaar erg cool vond om spinnend en schuivend door de bocht achter het restaurant te rijden ...
Dat het een heel stoere Kever Turbo is die geheel zelf gebouwd is intreseert jullie niet zeker....
Ik sluit me aan bij steven...![]()
Tis er helaas bij ingeschoten om er ff bij te kijkenMaar van wat ik gezien heb was erg tof en klonk erg lekker
Mooi project.
dit is weinig respect voor andere merken enzo...Robby schreef:
In de brand ermee, met zon klote kever. Weinig respect voor voetgangers.
RJ.
Dit heeft niks te maken met respect voor andere merken, maar met respect voor mede-weggebruikers (dus ook voetgangers, zeker in zon oversteekzone bij het AC).Erik (Schepjes) schreef:dit is weinig respect voor andere merken enzo...Robby schreef:
In de brand ermee, met zon klote kever. Weinig respect voor voetgangers.
RJ.