Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Johan schreef:hoe zijn ferdy en patrick teruggereden, jullie gingen niet meteen de a12 op richting utrecht . maar jullie reden onder het viaduct door??
Ja, ik rij natuurlijk gewoon achter iedereen aan en let zelf niet echt op
Zie ik Ferdy en Haas bij het stoplicht ineens (niet helemaal juist voor gesorteerd ) richting links gaan
Ik maar gewoon rechtdoor, zag een BP, moest toch nog tanken
Kutzooi!!!
rij ik net weg bij de parkeerplaats van de ah...wil van zn 1 naar zn 2 schakelen...hoor krak en t pedaal zit op de bodem....klonk alsof er een kabel knapte ofzo..
tyfuszooi! dus ja dadelijk maar teruglopen en anwb bellen ofzo..
Ik heb er in een jaar Williams-rijden 3 versleten. Je kunt 'm beter zelf vervangen, want autobedrijven doen het 9 van de 10 keer fout! Het is een redelijk secuur werkje om 'm in je pedaal vast te maken, zodat ie niet gaat schaven en dus breken.
Succes! Gewoon starten in de 2 totdat je rijdt en dan rustig naar huis kachelen.
Ben samen met die gozer van de anwb (of eigenlijk gewoon van garagebedrijf in de buurt, in dienst van anwb) nar zijn garage gereden..idd koppelingskabel...
de man was er trouwens binnen 10 min
Ben nu net weer thuis...kabel is vervangen, maar hij zei: koppeling moet vervangen worden, gaat loodzwaar...
verder schijnt de keerring (?) van de krukas olie te lekken? geen idee wat t is..dus vertel
Frits schreef:Kan makkelijk alleen een koppelingskabel zijn. Merijn weet wel meer van die dingen. Maar vertel, andere auto???
Ja omdat ik al t idee had dat er t één en ander aan zat te komen zat ik me hardop af te vragen of ik misschien beter een andere auto kan gaan zoeken..
nu de koppeling die dus waarschijnlijk moet..is een eurootje of 800 ofzo? distributie zit er ook weer aan te komen volgens mij..tel maar uit wat t kost..dan is t de vraag of t t allemaal nog waard is..
maar ja ik ga weer ff verder met balen
PaulRSi schreef:Ben samen met die gozer van de anwb (of eigenlijk gewoon van garagebedrijf in de buurt, in dienst van anwb) nar zijn garage gereden..idd koppelingskabel...
de man was er trouwens binnen 10 min
Ben nu net weer thuis...kabel is vervangen, maar hij zei: koppeling moet vervangen worden, gaat loodzwaar...
verder schijnt de keerring (?) van de krukas olie te lekken? geen idee wat t is..dus vertel
Lekkende krukaskeerringen schijnt een Renault kwaaltje te zijn. Die kun je verwisselen als je de koppeling vervangt. Achter het vliegwiel zit die keerring en daar kun je zo bij als je het vliegwiel los haalt.
Frits schreef:Kan makkelijk alleen een koppelingskabel zijn. Merijn weet wel meer van die dingen. Maar vertel, andere auto???
Ja omdat ik al t idee had dat er t één en ander aan zat te komen zat ik me hardop af te vragen of ik misschien beter een andere auto kan gaan zoeken..
nu de koppeling die dus waarschijnlijk moet..is een eurootje of 800 ofzo? distributie zit er ook weer aan te komen volgens mij..tel maar uit wat t kost..dan is t de vraag of t t allemaal nog waard is..
800 voor een nieuwe koppeling? Dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik denk dat je voor 800 de distributie er ook wel bij hebt. Laat je eens informeren bij een vertrouwd autobedrijf.
800 voor een nieuwe koppeling? Dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik denk dat je voor 800 de distributie er ook wel bij hebt. Laat je eens informeren bij een vertrouwd autobedrijf.
bij dit autobedrijf zou t ongeveer 850 euro worden..voor een nieuwe koppeling..maar ja stond er toch maar te wachten dus gelijk maar ff gevraagd..mar kijk nog rustig even rond..
als jij een goede in oss en omstreken weet?
Als je kijkt dat een koppelingsset 140 euro is, 20 euro voor een keerring (bedankt voor de prijzen, Rob), dan is die 850 toch wel iets teveel van het goeie, dacht ik zo!
Merijn schreef:Als je kijkt dat een koppelingsset 140 euro is, 20 euro voor een keerring (bedankt voor de prijzen, Rob), dan is die 850 toch wel iets teveel van het goeie, dacht ik zo!
Lijkt mij ook wel ja
ik kijk rustig rond waar t t goedkoopst is...heb nu nieuwe kabel, die moet t wel even uithouden