nice injectie erop. doe eens ff wat specs, type turbo enz ??Blue Thunder schreef:Even een fotootje van de motor in opbouw (niet geschikt voor Reno puristen...)
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1F612 ... 65AB841023
Jaarafsluiting 14-11-2004, CHATTOPIC.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Tja Dave....
Moet je niet zo snel weggaan hè
Moet je niet zo snel weggaan hè

ja was een mooie zondag middag ideaal weer ewel en er waren genoeg autos

-
OK,Johan schreef:nice injectie erop. doe eens ff wat specs, type turbo enz ??Blue Thunder schreef:Even een fotootje van de motor in opbouw (niet geschikt voor Reno puristen...)
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1F612 ... 65AB841023
2175cc type 1
SE cilinderkoppen (44mm inlaatkleppen, 38mm uitlaat)
78.4mm slag Weisach krukas
94mm Mahle cilinder en zuigerset (gesmeed)
Porsche RSR drijfstangen
Custom stoterstangen
Chromoly 1.4:1 lifters
Statische compressieverhouding 1:7.8
Nokkenas: Engle TCS20 echter verslepen naar custom specs
KKK K26/K27 hybride turbo van een Audi RS2 (Rothe motorsports)
Custom pop-off valve
Custom inlaat traject (RVS)
Dubbele custom intercooler (gebaseerd op 2 Saab 900 intercoolers)
Custom RVS uitlaat
DTA EXP 48 motormanagement met Jenvey 48mm throttlebodies
Porsche 911 versnellingbak (aangepast)
Custom aandrijfassen (911 CV's binnen, 944 turbo CV's buiten)
944 Turbo remmen rondom (4 zuigers per klauw)
Kennedy drukgroep Stage III met Sachs 'copperhead' plaat (helaas niet sterk genoeg, wordt KEP dubbelplaatskoppeling)
911 cup I velgen
etc, etc...
Technical improvements are fantastic, spoilers nothing but plastic...
-
heeft iemand toevallig fototjes van vanmiddag ik heb helaas het hele spektakel gemist 

jouw auto ziet er btw ook vet uit hoor! Nu nog verlagen...of was je dat niet van plan?Bitchje schreef:....
Check dit topic even.clio-sport schreef:heeft iemand toevallig fototjes van vanmiddag ik heb helaas het hele spektakel gemist

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 80#1498080
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Zeer geslaagde meeting, met erg veel mooie auto's.
Deze afsluiting beloofd wat voor volgend seizoen!
[img]http://www.superkitcar.net/meeting/eind ... 1846AA.jpg[/img]
Mooie smoeltjes.....
Groeten,
Rik
Deze afsluiting beloofd wat voor volgend seizoen!
[img]http://www.superkitcar.net/meeting/eind ... 1846AA.jpg[/img]
Mooie smoeltjes.....

Groeten,
Rik
-
ja das waar wilma maar zijn er nog bekende in de prijzen gevallen dan?
ik vond mijn uitdeel- en incasseerdag ook wel geslaagd 
zag de halve RTC met mijn ex spullen weglopen
verders erg lekker weer, erg druk, gewoon goed. veel mensen gezien en nog meer mensen gesproken geloof ik, voor ik het wist was het bijna donker. heb geeneens foto's gemaakt, daar heb ik anderen voor...

zag de halve RTC met mijn ex spullen weglopen

verders erg lekker weer, erg druk, gewoon goed. veel mensen gezien en nog meer mensen gesproken geloof ik, voor ik het wist was het bijna donker. heb geeneens foto's gemaakt, daar heb ik anderen voor...

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
waarom was de verkiezing eigenlijk alleen voor de leden?? was toch een open meetingJinka schreef:Het was een erg leuke geslaagde dag hoor.
Idd een compliment voor de organisatie.
Leuk bedacht van het stemmen, jammer dat er zo weinig mensen aan mee deden, volgende keer meer stimuleren dus :)Maar het was nu ook voor de eerste keer, misschien wel handig om de uitreiking eerder te doen???
ben wel benieuwd naar de winnaars iig

Zeer geslaagde meeting en het weer zat dit jaar gelukkig ook mee 

Ik heb het ook weer super naar mijn zin gehad!!
Fantastisch dat jullie wederom in grote getalen naar De Meern zijn gekomen.
Leuk dat er zoveel Belgen waren, en dat je ook steeds meer Duitsers ziet verschijnen!
Op naar de volgende!
Fantastisch dat jullie wederom in grote getalen naar De Meern zijn gekomen.
Leuk dat er zoveel Belgen waren, en dat je ook steeds meer Duitsers ziet verschijnen!

Op naar de volgende!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ehm, wie???Steven schreef:KloptBasic schreef:Ik ben erachter gekomen dat er ook rtc'ers zijn met een blowoffvalveverslaving

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Als je de toertochtvideo hebt gezien: ik 
In de tunnen stuk of 10 keer achter elkaar
Heerlijk zo'n pssjt

In de tunnen stuk of 10 keer achter elkaar

Ook van mijn kant weer de compimenten naar de organisatie.
Het was weer top.
Sorry Tino en Dennis, wou nog gedag zeggen, maar ik liep naar jullie toe en hup de heren waren weer weg.
En Droes, als er in Nederland 70 km/h op de matrix borden wordt aagegeven, dan moet je ook 70 km/h gaan rijden
Het was weer top.
Sorry Tino en Dennis, wou nog gedag zeggen, maar ik liep naar jullie toe en hup de heren waren weer weg.
En Droes, als er in Nederland 70 km/h op de matrix borden wordt aagegeven, dan moet je ook 70 km/h gaan rijden

't was goed vandaag,alleen bij terug weg ff domme probleem gehad,wat ik al van op voorhand een oplossing voor had
blijkbaar is er een probleem met de stroomtoevoer vande bezinepomp,tijdens rijden ineens stil,,maar ik had al van de week een relais geschakeld met een schakelaar,en was vergeten dat dat ik dat had gedaan,dus ja 20minuten daargestaan voor niks
en dan eerst weggesleept door een oud Renault 5je
en toen werd ik wakker,schakelaar om en starten.
en de tussen sprintjes met kevin b(21Turbo) en de rest was fijn,snelheden van dik 200 ,dan nog in zetel gedrukt worden bij volgas
21T POWWEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
RULES

blijkbaar is er een probleem met de stroomtoevoer vande bezinepomp,tijdens rijden ineens stil,,maar ik had al van de week een relais geschakeld met een schakelaar,en was vergeten dat dat ik dat had gedaan,dus ja 20minuten daargestaan voor niks
en dan eerst weggesleept door een oud Renault 5je
en toen werd ik wakker,schakelaar om en starten.
en de tussen sprintjes met kevin b(21Turbo) en de rest was fijn,snelheden van dik 200 ,dan nog in zetel gedrukt worden bij volgas
21T POWWEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
RULES

-
Was m'n eerste meeting gisteren en ik moet zeggen dat ik behoorlijk heb staan kwijlen!
Heel veel mooi spul gezien en vooral respect voor de 5'jes. Die gtt's en turbo II's...
Ik denk dak maar lid ga worden.
Heb me ook wel verbaasd over het zorgvuldig warmrijden van auto's bij het verlaten van het terrein
Ben zuinig op het mooie spul, zou ik zeggen.
Heel veel mooi spul gezien en vooral respect voor de 5'jes. Die gtt's en turbo II's...

Ik denk dak maar lid ga worden.
Heb me ook wel verbaasd over het zorgvuldig warmrijden van auto's bij het verlaten van het terrein

Ik denk dat er verschillende meningen over warmrijden zijn 
Wat het raarste is, dan leggen ze de hoofdprijs neer om een goede te hebben. En ze zoeken heel lang naar een goede, en dan trappen ze hem vol open met koude motor...

Wat het raarste is, dan leggen ze de hoofdprijs neer om een goede te hebben. En ze zoeken heel lang naar een goede, en dan trappen ze hem vol open met koude motor...
Blijkbaar voor een paar momenten van aandacht bij het wegrijden. Toen ik wegreed hoorde ik iemand bij de tent zeggen: "die loopt mooi zacht."
Het stel dat voor mij liep hoorde me niet eens denk ik, want pas toen ik wat gas bij gaf gingen ze aan de kant.
Geen sportuilaat bij mij, alleen een zacht zoevende V6, wat een rust
Het stel dat voor mij liep hoorde me niet eens denk ik, want pas toen ik wat gas bij gaf gingen ze aan de kant.

ow diende die 70 daarvoor?!Jeroen schreef:En Droes, als er in Nederland 70 km/h op de matrix borden wordt aagegeven, dan moet je ook 70 km/h gaan rijden

had je toen al herkent, heb ff teken gedaan, weetni of je het gezien hebt..
there is no spoon.
Was die ?beige? alpine van jou dan panoramix?Panoramix schreef:Blijkbaar voor een paar momenten van aandacht bij het wegrijden. Toen ik wegreed hoorde ik iemand bij de tent zeggen: "die loopt mooi zacht."
ff staan naar kijken, stond er zeker goed bij!!

Ik weet niet of ik dat wel zou willen, ik wil een auto voor dagelijks gebruik, en ik heb zo'n idee dat de eigenaar van die alpine niet dagelijks zal rijden.Merijn schreef:Dat zou 'ie willen!![]()
Hij heeft een zwarte R25 V6 Turbo.
De opbouw van die auto zal ook wel een aardige cent gekost hebben lijkt me. Ieder zijn hobby, maar het is niet de mijne

Laatst gewijzigd door Panoramix op ma 15 nov 2004 9:40, 1 keer totaal gewijzigd.