Jaarafsluiting 14-11-2004, CHATTOPIC.
Moet nog veel doen, nog een wiel eraf, een stukje verlagen, wiel poetsen.
Ga maar eens beginnen
Ga maar eens beginnen

-
Sow is lekker fris buiten, maar gelukkig is het droog 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik ga nog ff de auto wassen en m'n vellingen poetsen en dan ben ik weg! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ik ben er ook bijna klaar voor, even m'n auto wassen en dan richting De Meern.
Tot straks allemaal.
Groeten,
Rik
P.S. mijn gedachten gaan uit naar Peter Bijvelds en zijn familie. Piet: het ga je goed...........
Tot straks allemaal.
Groeten,
Rik
P.S. mijn gedachten gaan uit naar Peter Bijvelds en zijn familie. Piet: het ga je goed...........

-
- Über-Spammer
Het was super gezellig
en natuurlijk een mooie weertje.. 

-
- Moderator
- Car: Megane
vond ut niet erg hoor om op ut vrachtwagen terrein te staan, er wordt toch heen en weer gelopen.Panoramix schreef:En weer terug.......
Toch fijn om als niet lid op de normale parkeerplaats te staan. Minder fijn voor leden om op het knolleveld van de vrachtwagenparkeerplaats te staan lijkt me...
vornd ut wel geslaagd, alleen jammer dat ik een roze pen kreeg en niet een groene
-
het was zeker gezellig en de meeste van de fridaynight meeting in leiden hebben me dit keer wel gezien denk 

-
- Contacteer:
hebben al wat foto's online staan.
geslaagde meeting mede dankzij het weer...
http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... p?album=42
hier alvast een voorproefje:
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290175.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290184.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290226.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290230.JPG[/img]
geslaagde meeting mede dankzij het weer...

http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... p?album=42
hier alvast een voorproefje:
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290175.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290184.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290226.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 290230.JPG[/img]
Twingo te koop!!!!
Weer een goed georganiseerde meeting
Lekker weer en ook een hele goede opkomst
Ik begrijp alleen niet waarom 50% van de bezoekers altijd met slippende banden en koude motor weg moeten scheuren

Lekker weer en ook een hele goede opkomst

Ik begrijp alleen niet waarom 50% van de bezoekers altijd met slippende banden en koude motor weg moeten scheuren

5 GT Turbo '88 GT5
Ja dat ligt aan dat asfalt daar, als je daar overheen rijdt is de motor bij veel mensen gelijk warmRoy schreef:Ik begrijp alleen niet waarom 50% van de bezoekers altijd met slippende banden en koude motor weg moeten scheuren![]()

Don't walk the grass... smoke it
-
- Car: Renault Clio III RS
Dat komt omdat dat heel erg stoer isRoy schreef:
Ik begrijp alleen niet waarom 50% van de bezoekers altijd met slippende banden en koude motor weg moeten scheuren![]()

Meeting was weer geslaagd,natuurlijk kwam dit ook door het lekker weer.Zullen we een renault god hebben?? Met de openingmeeting was het ook al lekker weer.Voor de foto's zie de aparte foto topic.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ook ik ben weer veilig thuis! Was een zeer geslaagde en gezellige meeting!
voor de organisatie!!
p.s. ik ben dus niet met rokende banden plankgas weggereden

p.s. ik ben dus niet met rokende banden plankgas weggereden

Inderdaad een erg geslaagde dag...alleen de terugreis wat minder...eerst de auto weer eens niet starten. Aangeduwd, maar dat leek ook nog nergens op. Lampje van de dynamo brandde af en toe en benzine ook bijna op. Dus toen de auto eenmaal liep snel naar huis en eerst even tanken. Rij je dus op de a12....benzinepomp dicht!
Eindje verder op de A27 volgende benzinepomp...gewoon helemaal weg...en bij elke hobbel sprong daar mijn acculampje weer aan, dus uiteindelijk bijna tot Lelystad gered en daar getankt. Na het tanken bleef het acculampje uit en reed hij ook weer lekker. Eenmaal thuis zelfs gewoon 2 keer gestart zonder problemen!
Ik geef het op...snap geen bal meer van die auto's!!!
Maar goed, de meeting was erg geslaagd!

Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt
Ik heb een volslagen idioot in een blauwe kever gezien die het blijkbaar erg cool vond om spinnend en schuivend door de bocht achter het restaurant te rijden ...
Ik heb een volslagen idioot in een blauwe kever gezien die het blijkbaar erg cool vond om spinnend en schuivend door de bocht achter het restaurant te rijden ...

-
- Car: Renault Clio III RS
Ben jij woesdag met jou auto in bergeijk geweest.Voortgetrokken door een jeep of iets wat daar op leek?PaulRSi schreef:Ook ik ben weer veilig thuis! Was een zeer geslaagde en gezellige meeting!voor de organisatie!!
p.s. ik ben dus niet met rokende banden plankgas weggereden![]()
Het was een erg leuke geslaagde dag hoor.
Idd een compliment voor de organisatie.
Leuk bedacht van het stemmen, jammer dat er zo weinig mensen aan mee deden, volgende keer meer stimuleren dus :)Maar het was nu ook voor de eerste keer, misschien wel handig om de uitreiking eerder te doen???
Wat hadden we een geluk met het weer he?!?!
Had het niet eens durven hopen!
Nou, tot de openingsmeeting maar weer!!!
Toeiiiiii!!!
Idd een compliment voor de organisatie.
Leuk bedacht van het stemmen, jammer dat er zo weinig mensen aan mee deden, volgende keer meer stimuleren dus :)Maar het was nu ook voor de eerste keer, misschien wel handig om de uitreiking eerder te doen???
Wat hadden we een geluk met het weer he?!?!
Had het niet eens durven hopen!
Nou, tot de openingsmeeting maar weer!!!
Toeiiiiii!!!
-
die mij bijna van de sokken reed , had bijna bij wijze van spreken deuk in zn deur geschopt de lulPanoramix schreef:Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt
-
maar verder was het oke 

Het was weer gezellig vanmiddag, meteen goede opening met een stoot op me neus van Rob (kerel, je bent gezegend
). Meeting was op zich weer lekker RTC, gezellig, mooie auto's en boordevol geouwehoer!
En tsja, jongens, alle Renault's die te koop staan zijn altijd zeer zorgvuldig warmgereden, dat weten we. Dus dat betekent dat ongeveer 80% van de clubleden zijn auto hier niet te koop aanbied
En tsja, wat is nou warmrijden, warmbranden kan toch ook:
[img]http://members.lycos.nl/martijnhaas/hpb ... 40120B.JPG[/img]
Ach, het zal wel weer ontaarden in een grote discussie en veel moddergegooi, dus dit is het enigste wat ik erover ga zeggen: jammer maar helaas...[/url]

En tsja, jongens, alle Renault's die te koop staan zijn altijd zeer zorgvuldig warmgereden, dat weten we. Dus dat betekent dat ongeveer 80% van de clubleden zijn auto hier niet te koop aanbied

[img]http://members.lycos.nl/martijnhaas/hpb ... 40120B.JPG[/img]
Ach, het zal wel weer ontaarden in een grote discussie en veel moddergegooi, dus dit is het enigste wat ik erover ga zeggen: jammer maar helaas...[/url]
Laatst gewijzigd door Haas op zo 14 nov 2004 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nope...ze hebben mij gelukkig nog nooit hoeven slepenantoine schreef:Ben jij woesdag met jou auto in bergeijk geweest.Voortgetrokken door een jeep of iets wat daar op leek?PaulRSi schreef:Ook ik ben weer veilig thuis! Was een zeer geslaagde en gezellige meeting!voor de organisatie!!
p.s. ik ben dus niet met rokende banden plankgas weggereden![]()

ff snel afkloppen!!!!
Het was zeker leuk vandaag! Heel wat nieuwe mensen leren kennen, wat spul ge- en verkocht. Lekker lopen ouwehoeren! Erg gezellig. En het weer was echt perfect! 
Zo maar eens een Leffe opentrekken. Nog bedankt, Gille!

Zo maar eens een Leffe opentrekken. Nog bedankt, Gille!

-
Ja, was een zeer geslaagde meeting.jeroen.k schreef:Inderdaad een erg geslaagde dag...alleen de terugreis wat minder...eerst de auto weer eens niet starten. Aangeduwd, maar dat leek ook nog nergens op. Lampje van de dynamo brandde af en toe en benzine ook bijna op. Dus toen de auto eenmaal liep snel naar huis en eerst even tanken. Rij je dus op de a12....benzinepomp dicht!Eindje verder op de A27 volgende benzinepomp...gewoon helemaal weg...en bij elke hobbel sprong daar mijn acculampje weer aan, dus uiteindelijk bijna tot Lelystad gered en daar getankt. Na het tanken bleef het acculampje uit en reed hij ook weer lekker. Eenmaal thuis zelfs gewoon 2 keer gestart zonder problemen!
Had je vanmiddag ook wel willen helpen met aanduwen.
Vanmorgen wou de Chamade niet starten, maar dankzij mijn 19 16v toch gelukt.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Achjee stelletje ouwe zakkenJan-Geert (Momentsleutel) schreef:die mij bijna van de sokken reed , had bijna bij wijze van spreken deuk in zn deur geschopt de lulPanoramix schreef:Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt

Dat het een heel stoere Kever Turbo is die geheel zelf gebouwd is intreseert jullie niet zeker....
Tis er helaas bij ingeschoten om er ff bij te kijken

foto hebbuh van 'under the hood'?Steven schreef:Achjee stelletje ouwe zakkenJan-Geert (Momentsleutel) schreef:die mij bijna van de sokken reed , had bijna bij wijze van spreken deuk in zn deur geschopt de lulPanoramix schreef:Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt
Dat het een heel stoere Kever Turbo is die geheel zelf gebouwd is intreseert jullie niet zeker....
Tis er helaas bij ingeschoten om er ff bij te kijkenMaar van wat ik gezien heb was erg tof en klonk erg lekker
Mooi project.
Kep trouwens wel weer heerlijk gelachen vandaag, was ook goed weer, goeie opkomst, ouderwets goeie organisatie.
Viel me duidelijk op dat er veel Belgen waren, waar erg veel moois tussenzat
Sja gewoon top, nix anders op aan te merken...
Viel me duidelijk op dat er veel Belgen waren, waar erg veel moois tussenzat

2x true!Steven schreef: Viel me duidelijk op dat er veel Belgen waren, waar erg veel moois tussenzat
-
Hee, nou niet meteen gaan schelden he?Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:die mij bijna van de sokken reed , had bijna bij wijze van spreken deuk in zn deur geschopt de lulPanoramix schreef:Laat staan van die zotten met een ander merk die zo'n meeting altijd aantrekt
Even uitkijken voordat je oversteekt is wel verstandig.....
Sorry dat je bent geschrokken, maar dat is niet meteen een reden om te gaan schelden....
En alles met techniek en turbo's trekt mij aan (dus ook Renootjes), vandaar dat ik ook op de meeting ben gaan kijken.
Gelukkig waren er ook voldoende mensen die wel andere auto's tolereren (ik heb 'm dan ook expres niet op het renault terrein neergezet) en algemene interesse hebben voor techniek.
Grt.
Blue Thunder
Technical improvements are fantastic, spoilers nothing but plastic...